Gå til innhold

Hva vil DU ha til forum v.3.0


Anbefalte innlegg

QUOTE (datating @ 17/11/2004 : 12:42)
Er enig i at flytting kan være kjekt, og sletting hvis ingen andre har svart på posten, for da blir man jo en slags moderator hvis man kan slette som egen post med andres innlegg..

Bruk 5 sekunder ekstra når du finner en kategori til den nye tråden din, så slipper vi alt sammen. :)

 

Ellers er det svært få trådstartere som rapporterer inn sin egen tråd og ber om å få den flyttet, så behovet er nok ikke så stort.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

QUOTE (psilocybe @ 17/11/2004 : 11:17)
Antar det går greit at jeg poster her, jeg også. :)

Mine ønsker:
Bosted tilbake.
Minst ett skin hvor tråden fyller hele vinduet (TestSkin).

Og sist, men ikke minst:
En spoiler-tag.

second that... særlig spoiler-tag, med tydelig bakgrunnsfarge (ikke stygg eller glorete)

i tillegg kunne jeg tenke meg undertitler i emnefeltet igjen.

og for all del, ikke ødelegg dette forumet med bilder i sign, og store avatarer, vær så snill. er rent og pent som det er her nå, hvis folk ikke kjenner igjen en avatar fordi den er for liten som 80x80 så bør man ta seg en tur til øyenlegen.

Endret av Goebbels
Lenke til kommentar

QUOTE (INGaR @ 16/11/2004 : 16:15)
Et annet forslag som virkelig falt i smak hos mange var dette:

i profilen er det opprettet noe som heter "min maskinvare" slik at man kan skrive det der, istedenfor i signaturen. Hva med at det også blir opprettet en "mine mobiltelefoner" og kanskje en "mine digitalkameraer". For det som skjer i dag er at mange bruker "min maskinvare" å skriver mobiltelefonene sine der, istedenfor.

Kanskje kan vi med dette slutte å ha mobiltelefonener, digitalkameraer, og maskinvare og alt annet bull i signaturene, som gjør de ubrukelige.

Dette mener jeg er et godt forslag.

Hva med å holde Orden i profilen og kalle den Mitt Utstyr Isteden.

 

Istedenfor å ha 5/6 viduer med specs...

Lenke til kommentar

En funksjon der man kan se hvem som er Online/Offline har jeg forslått en gang, og det ønsker jeg meg fortsatt.

Om folk kunne sette statusen sin til "På ferie", eller gjøre at det automatisk står "På jobb" mellom klokka 08-17 hver mandag til fredag hadde også vært kult, men dette blir kanskje litt for anvansert? :ermm:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234

Skulle gjerne sett at man kunne bruke fram/tilbake-funksjonen i enkelte nettlesere (f.eks «høyreklikk-dra-mot-høyre» i mouse gestures i Opera) på en bedre måte. Altså, når man ønsker lese neste side i tråden kan man trykke på nettleserens «fram-knapp», og det vil tilsvare å trykke på [2] når man er på side 1 osv. I dag havner man på første siden i neste tråd, og det er det lite poeng i.

 

Opera tar sjelden logikken på dette forumet, og da går det ofte litt i krøll for en som bruker mouse gestures så hyppig som meg. (Er forumet eller Opera det svake leddet?) :)

Lenke til kommentar

QUOTE (psilocybe @ 17/11/2004 : 13:17)
Har sett en del forum hvor de har en innbygget spoiler-funksjon. Noe slik som dette hadde vært snertent.

For øvrig er det forumet et godt eksempel på forstyrrende signaturer. :)

Knallfunksjon.

 

til dere som vil ha bilder i sign; hva tenker dere når dere klikker på linken i quote'en og scroller nedover?

 

jeg blir ihvertfall vettskremt over tanken på bilder i sign her :cry:

 

i tillegg har de store/animerte avatarer, dette var jaggu et skoleeksempel på et grisestygt forum. :ohmy:

 

vær så snill admin og mods, spar oss for slik forsøpling.

Endret av Goebbels
Lenke til kommentar

QUOTE

Bosted på lik linje med postcount og avatar. Hadde vært fiffig.

Er på plass i hovedskinnet (kun det vi jobber i atm)

QUOTE

Bilder i signaturting.

Forblir borte i signatur inntil forumstyret stemmer for det, noe jeg håper ikke skjer..

 

QUOTE

avatarstørrelser..

Størrelsen ble tidligere økt da det passet bedre til dagens versjon av forumet, så store forskjeller i størrelse vil vi ikke se denne gangen.

 

QUOTE

i profilen er det opprettet noe som heter "min maskinvare" slik at man kan skrive det der, istedenfor i signaturen. Hva med at det også blir opprettet en "mine mobiltelefoner" og kanskje en "mine digitalkameraer". For det som skjer i dag er at mange bruker "min maskinvare" å skriver mobiltelefonene sine der, istedenfor.

Kanskje kan vi med dette slutte å ha mobiltelefonener, digitalkameraer, og maskinvare og alt annet bull i signaturene, som gjør de ubrukelige.

Dette mener jeg er et godt forslag.

Vi vurderer blogg-funksjonalitet, alt "stash" kan da plasseres under et eget punkt som heter "Om meg" der.

 

QUOTE

" en stavekontroll i tekstvinduet".

Dette skal komme ved en senere annledning.

 

QUOTE

Jeg vil gjerne benytte anledingen til å spørre vennligst om å frames forumet tilbake. Det var konge!

kommer en plain text versjon som kan brukes til lesing, om det er store ønsker om en frames versjon og blir dette selvsagt vurdert.

 

QUOTE

Lettere multiquoting

Kommer det. :)

 

QUOTE

En spoiler-tag.

kommer det og ;)

 

QUOTE

En funksjon der man kan se hvem som er Online/Offline har jeg forslått en gang

Kommer.

Lenke til kommentar

Mulighetene for å slette egne (kun egne) innlegg. Veldig hendig hvis man dobbeltposter. Eller trippelposter for den sagt skyld. Som nevnt tidliger vil jeg ha en tilgang til notisblokken på lik linje som søk, kontrolpanel og mine meldinger. En funksjon hvor man kan velge om man vil ha en lite notification når man får nye meldinger.

Lenke til kommentar

QUOTE (INGaR @ 16/11/2004 : 15:15)
*Snip*

Alvorlig talt. Det her blir jo bare "The best of INGaR's klagetråder" :roll: 90% av det her har blitt nedstemt allerede, og mye av det er faktisk totalt unødvendig.

 

Bilder i signatur? Nei takk.. som sagt, det er ikke noe anime-forum, og hva er poenget?.

Større avatarer? De er absolutt store nok fra før.

En mer avansert notisblokk? Den som er der duger i massevis. Du kan lagre tekst. Hva mer trenger du egentlig?

 

På den annen side er jeg enig i at bosted bør settes under avatar og postcount.

 

Jeg er litt i tvil på undertitlene. Ja, man kan få plass til mer info, men da risikerer vi jo alltids å få tilbake postene med "Hjelp!" og "Problemer med T630", som da blir problematisk siden søkemotoren ikke søker igjennom dem.

Endret av Dingot0m
Lenke til kommentar

QUOTE (Dingot0m @ 18/11/2004 : 16:46)
Jeg er litt i tvil på undertitlene. Ja, man kan få plass til mer info, men da risikerer vi jo alltids å få tilbake postene med "Hjelp!" og "Problemer med T630", som da blir problematisk siden søkemotoren ikke søker igjennom dem.

Blir ikke det skjønner du, du vet, treordsregelen opprettholdes jo ;)

Lenke til kommentar

QUOTE (kennethdammyr @ 18/11/2004 : 22:25)
QUOTE (Blib @ 17/11/2004 : 11:31)
Forresten så funker multiquote diggbart på IPB v2.0 ;)

Det funker fint det, men jeg skjønner ikke bær av det :blush:

 

Hva er de faktisk bedre mulighetene ved IPB2? (Det er 2 ikke sant?)

For å multiquote med IPB2: Trykk på Quote-knappen (Ikke Reply) på alle innleggene du vil quote. Trykk så på "Add Reply". You'll see ;)

 

I tillegg kommer nå da ting som spoiler-tag, bedre oversikt, mulighet til å customize forumets hovedside, flere modereringsmuligheter for oss, lettere å søke og mye, mye, mye mer. Sjekk ut community-siden hos IPB sine hjemmesider for eksempel, de kjører IPB v2.0 nå. Tror også bla battlefield.no gjør det.

Lenke til kommentar

QUOTE (INGaR @ 18/11/2004 : 21:02)
QUOTE (Dingot0m @ 18/11/2004 : 16:46)
Jeg er litt i tvil på undertitlene. Ja, man kan få plass til mer info, men da risikerer vi jo alltids å få tilbake postene med "Hjelp!" og "Problemer med T630", som da blir problematisk siden søkemotoren ikke søker igjennom dem.

Blir ikke det skjønner du, du vet, treordsregelen opprettholdes jo ;)

Da kan du jo ende opp med poster som ser ut som

 

T: "Jeg trenger hjelp" eller "Hjelp! Noe er galt"

U: "Min SE T630 vil ikke sende MMS"

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...