Gå til innhold

Hva vil DU ha til forum v.3.0


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

QUOTE (INGaR @ 02/12/2004 : 19:45)
QUOTE (highlander- @ 02/12/2004 : 19:31)
Søke i en tråd, da mener jeg igjennom hele tråden.

Man kan søke etter innlegg hvis det er det du mener.

Han mener å søke etter innlegg i en _bestemt_ tråd.

 

f.eks er det kjekt å kunne søke i bare SO3 osv.

Endret av razh0r
Lenke til kommentar

Jeg vet ikke om det har blitt foreslått, men mulighet til å legge inn hardware fra prisguide-databasen i profilen hadde vært flott! Da kunne man for eksempel søkt på cpu-hovedkort-ram kombinasjoner, sett hvor mange som hadde dette oppsettet, spurt dem om hjelp etc etc. Dette vil også gi grunnlag for mye fiiin statestikk for de som liker det:)

Lenke til kommentar

Får vel legge inn på nytt, da posten min forsvant under forrige crash(fy HW!).

 

Det vi trenger, for de svaksynte/ de med for høy oppløsning forhold til skjerm/ de som har vært på fylla, er en bedre mulighet for å velge neste/forrige side i forumet. Å treffe det lille tallet med musepekeren hvis du er i noen av de nevnte grupper, kan vise seg å være vanskelig. Spesielt hvis du leser store poster som går over flere sider.

post-179-1102061851_thumb.jpg

Endret av JanVil
Lenke til kommentar

QUOTE (razh0r @ 02/12/2004 : 20:42)
QUOTE (INGaR @ 02/12/2004 : 19:45)
QUOTE (highlander- @ 02/12/2004 : 19:31)
Søke i en tråd, da mener jeg igjennom hele tråden.

Man kan søke etter innlegg hvis det er det du mener.

Han mener å søke etter innlegg i en _bestemt_ tråd.

 

f.eks er det kjekt å kunne søke i bare SO3 osv.

Takk for forklaring :)

Lenke til kommentar

QUOTE (RolfOve @ 03/12/2004 : 16:16)
Hva med å innføre et slags poengsystem, der forumbrukere kan gi medlemmer poeng etter hvor fornøyd de er med et svar. Mulig det viser seg å være vanskelig.

Det vil nok være heller umulig.

Hvis forumbrukerene selv skal gi poeng til personer de synes fortjener det eller hvordan det nå skulle fungert ville det nok ha blitt en del feilaktig poenggivning.

Og skal man da kunne stole blindt på poengene?

 

Hvis dette skulle fungert måtte moderatorer og resten av hw.no-styret, utviklere, driftere osv gitt poeng, noe som ville vært fryktelig slitsomt.

 

Men om det hadde vært mulig hadde det jo vært kjempeflott. :)

 

Jeg stemmer fortsatt for maks 2-3KB for avatarer. :)

Lenke til kommentar

Jeg støtter forslaget om en "neste side"- og "forrige side"-knapp.

 

En ting jeg ikke kan se er foreslått er en måte å ha sin egen "startside" på forumet. Altså når man logger inn kan man velge å ha sin egen startside hvor man får vist de forum man er interessert i. F.eks. kan det for noen være interessant å se "Skjermer, skjermkort" og "Spørsmål og svar - Konsoll". Altså forskjellige forumkategorier.

 

Hm, føler at det ble litt komplisert forklart. Si ifra hvis noen ikke skjønner, så skal jeg prøve å forklare bedre. :p

Lenke til kommentar

QUOTE (chs89 @ 04/12/2004 : 13:48)
vet ikke om det har blitt foreslått, men en funksjon hvor du kan fjerne de trådene du ikke vil at skal komme opp under mine innlegg.. Er så utrolig plagsomt med f.eks google leken som jeg en gang postet i og nå kommer den opp hele tiden..
hadde vært en fin funksjon :yes:

m.v.h Christian

Støttes, veldig :)

 

Forøvrig kommer neste - forrige knapper med IPB2 som standard :)

Lenke til kommentar

Til moderator: Hvorfor er mye av det som er sagt tidligere slettet? Noe av mine forslag ble borte dagen etter jeg la inn forslag sist! Nevner dem en gang til (i tilfelle det var en feil)

------------------------------------------------------------------------------------------------

Mine forslag:

 

- En profil som man kan lage i html (& DP), som i chat.spray.no Det hadde vært konge! (større mulighet til å vise hvem man er, hva man kan)

 

- Knapp med "Utskriftsvennelig Versjon" (kunne vært kjekt med orntlig utskrift)

- Flere Smilies og Innleggsikoner

- Få knapp med skype & ICQ nedenfor innlegg. (forstår?)

- En knapp som det står "Få tak i Moderator" eller lignende. (for å få hjelp, ikke raportere)

 

Støtter:

- Litt større avatar (100x100 10 kb)

- frem og tilbakeknapp

- Poengsystem

- Alder

- mer statestikk

- lagring av flere filer

- Ikke bilde i signatur! Pleace!

- osv

 

Det blir sikkert tøft dette! :thumbup:

Endret av DjKs
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...