Gå til innhold

Hva vil DU ha til forum v.3.0


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå vet jeg ikke om det har blitt nevnt, men jeg syns det hadde vært supert med en funksjon som gjør at man, når man holder markøren over en topic, får opp et lite vindu hvor hele spørsmålet står.

 

Da slipper man mye inn og ut av tråder for og finne det man ser etter.

 

Har dette på et akvarieforum jeg har brukt litt.

Lenke til kommentar

QUOTE

Bytte fra Invision Board til Vikingboard!

Alt til sin tid :wee: Nei det er nok litt for tidlig enda.

link

 

QUOTE

en trenings smily =)

bare å snekre en det så kan vi nok få den inn.

 

 

QUOTE

Vil absolutt ikke mase, men kunne dere gitt en liten pekepinn på når det "nye" forumet kommer??

Hver gang jeg kommer med en dato får vi tekniske problemer, og jeg vil ha julefred nå :)

 

Men tenkte jeg skulle slappe av litt i ferien med å skinne så vi får se :)

 

QUOTE

*Man trenger heller ikke undertittel.

Kommer heller ikke.

 

QUOTE

En online/offline greie hadde ikke vært å forakte.

Det kommer.

 

QUOTE

*Bloggfunksjon. Ja

Da kan jeg nå røpe at det kommer :)

 

QUOTE

*Fler ikoner??

?

Lenke til kommentar

Større avatarer ser jeg ikke vitsen i, men at filstørrelsen kan øke til ca 20 kB tror jeg hadde vært nyttig og ville nok ikke skapt for mye problemer med hensyn til lagringsplass på serverne. Når jeg skulle lage juleavataren min slet jeg lenge med å få filstørrelsen til å passe :(

Endret av Thompzen
Lenke til kommentar

QUOTE (Thompzen @ 22/12/2004 : 17:44)
Større avatarer ser jeg ikke vitsen i, men at filstørrelsen kan øke til ca 20 kB tror jeg hadde vært nyttig og ville nok ikke skapt for mye problemer med hensyn til lagringsplass på serverne. Når jeg skulle lage juleavataren min slet jeg lenge med å få filstørrelsen til å passe :(

Jau, men den passer jo nå, gjør den ikke? Så hvorfor vil du da ha større plass? :)

Lenke til kommentar

QUOTE (Blib @ 22/12/2004 : 17:56)
QUOTE (Thompzen @ 22/12/2004 : 17:44)
Større avatarer ser jeg ikke vitsen i, men at filstørrelsen kan øke til ca 20 kB tror jeg hadde vært nyttig og ville nok ikke skapt for mye problemer med hensyn til lagringsplass på serverne. Når jeg skulle lage juleavataren min slet jeg lenge med å få filstørrelsen til å passe :(

Jau, men den passer jo nå, gjør den ikke? Så hvorfor vil du da ha større plass? :)

IKKE gjør avatarene større med tanke på KB, større på bredden kunne jeg ha tenkt meg, men ikke større enn 4-6KB.

 

Gif filer med 16 farger i paletten kan vel bli ganske så store før de passerer 6KB

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...