Gå til innhold

Hva vil DU ha til forum v.3.0


Anbefalte innlegg

Dingot0m:

 

Så klart, noen greier selvfølelig ikke gjøre det riktig, men jeg trur at 'noen' vil sette opp denne: Jeg trenger hjelp i emnebeskrivelsen, og ikke den nederste. Så de som kommer til å misbrukere undertitelen, kommer også til å misbruke den emnetitelen vi har i dag. Get my point?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

QUOTE (meg selv)
Når du trykker Fast reply så får du disse valgene:

Vis smily pop-up vindu | Aktiver smilies | Aktiver signatur

Hva med å ha en knapp "Aktiver epostvarsling" i tillegg/istedenfor?

Mange emner hvor jeg bruker fast reply på har ikke alltid like stor interresse for meg, ihvertfall ikke så viktig at jeg trenger/vil ha epost for hvert innlegg (eks SO3 ol.).
Derfor hadde det vært fint å ha en knapp ved fast reply med valg aktivering/deaktivereing epostvarslig. (slik som det er når du svarer på "vanlig" måte).

EDIT: Ja jeg vet at jeg kan skru av epostvarsling som standard, men som oftest så vil jeg ha det.

 

Hadde vært fint!

Lenke til kommentar

Vet ikke om det er postet før, men here goes:

 

 

Mulighet for å laste opp flere filer i samme post! Istedet for å lage flere poster, med 1 bilde i hver.. blir for rart.. Seff skal jo det være en øvre begrensning, slik som det er nå,

på 41,02 mb.. Må få legge til litt skryt for akkurat det.. 41mb rekker jo til mye..

 

I tillegg la oss få laste opp det meste av fil typer, også .mpeg, divx, .rar osv osv..

Lenke til kommentar

QUOTE (suzze @ 27/11/2004 : 03:30)
Personlige stats hvor vi kan se hvor mye vi har postet i de forskjellige kategoriene hadde vært supert. Kan det ordnes?  :innocent:

Trykk på profilnavnet ditt (nicket) for å komme inn i profilen din. Deretter står det:

Mest aktiv i: [Kategorinavn]. Trykk på kategorinavnet, og du får opp en slik liste over alle forum du har postet i, samt hvor mange poster. :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...