Gå til innhold

Har du svimt av?


Newt32

Anbefalte innlegg

et sted i nord norge

når jeg var liten

datt ned ifra et tre.. det siste jeg husker er at jeg så bakken komme nærmere...

ja, det var andre der..

 

aner ikke hvor lenge, men jeg var iallefall så liten at moren min bar meg tilbake, så etteer at jeg datt, så husker jeg bare at jeg åpnet øynene, fant ut hvor jeg var, og lukket de igjen for å sove..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Svime 1

 

Svimte av hjemme

 

Vet ikke hvor lenge jeg var borte. 2 min?

 

Skjærte meg på tommelen, et bitte lite kutt. Men vis jeg så på det så det ut som at tommelen kunne knekkes helt rundt.

Muttern og bruttern så på. Datt ned fra en krakk

 

Svime 2

 

Svimte av hos naboen

 

Var borte i ca. 5 sec

 

Naboen min viste bilder av da han knekte foten sin, så en bein som stakk ut. Så bort i 2 sec, så husker jeg ikke mer :D Neste jeg husker er at kompisen klasker meg i trynet og roper "knøtte". Helt for jævlig og stå opp å ikke vite hva som skjedde

Lenke til kommentar

Svimte av da jeg fikk en hjernerystelse, slag rett i pannen, deretter slo jeg bakhodet mot en bil for siden å rulle ned og slå bakhodet igjen i asfalten.

 

Var vel borte i 20 min, kom til meg selv hos legen men svimte av igjen.

 

Andre gangen var kun noen sekunder men, veldig ekkelt, skjedde mens jeg hadde et astma anfall.

Endret av Archangel
Lenke til kommentar

Har aldri besvimt, men har hatt nesten besviminger.

 

Har aldri hatt problemer med sprøyter. Fikk sprøyte en gang i 8'tende elns, så traff hun en blodåre.. så jeg måtte ta 2 ganger. Så var vi ferdig og spurte om alle følte oss bra, så sa alle ja, jeg også. Men så var det som det kom en hvit foss over meg, hadde problemer med og stå,øre susing... så maste de kjerringene om og sette meg her og der og bla bla.. jævlig.

 

Annen gang sto en salmiak flaske bare der, gikk bort og tok et hardt sniff... trodde jeg skulle daue.. så stjerner og alt ble hvitt.... gjorde ondt i luftveiene osv..

:innocent:

Lenke til kommentar

- Svimte av i barnehagen ( husker det som om det var i dag )

- Ikke lenge, traff et betong-gulv med hodet..

- Grunnen er at jeg badet i "haveslangen" der, på den tiden visste verken jeg eller andre at jeg hadde en spesiell sykdom, kalt "Culdeurtikaria" eller noe :p

 

Med andre ord, jeg tåler rett og slett ikke kaldt vann ( under 20 grader pluss/minus ).. Også fått beskjed av legen at jeg sansynligvis ikke overlever isbad.. Koslig ;P

 

- Jepp, var nok folk der.

Lenke til kommentar

Har besvimt 2 ganger.

 

1:

Hadde lungebetennelse, svimte av etter at jeg sto opp. Alt ble plutselig bare svart, så dunk

Borte i 3-4 sek elns.

Mamma var der :)

 

2:

Hadde omgangssjuke, svimte av etter jeg sto opp (again). Men skjønte nå hva som skjedde så jeg tok tak i bordkanten ved siden av senga mi. Alt ble svart og jeg våkner plutselig brått av at jeg slår haka rett i hjørnet på glassbordet, så kom mamma :). Så løp jeg inn på do (som ligger ved siden av rommet mitt) og spydde :ermm: .

Må ikke glemme at jeg blødde nesten like mye som jeg spøy. Har arr under haka :(

 

Skummelt :no:

Endret av thomas_c24
Lenke til kommentar
2:

Hadde omgangssjuke, svimte av etter jeg sto opp (again). Men skjønte nå hva som skjedde så jeg tok tak i bordkanten ved siden av senga mi. Alt ble svart og jeg våkner plutselig brått av at jeg slår haka rett i hjørnet på glassbordet, så kom mamma :). Så løp jeg inn på do (som ligger ved siden av rommet mitt) og spydde :ermm: .

Må ikke glemme at jeg blødde nesten like mye som jeg spøy. Har arr under haka :(

 

Skummelt :no:

Det der hørtes ikke særlig bra ut. Kan ikke tenke meg å oppleve det samme :cry:

Lenke til kommentar

[quote name=søtNOZ89 ;););)' date='20/11/2004 : 22:47] Jeg svimte av en gang :blush:

, men d var av kjærlighet :love:

han var zååååå søt, så æ bare måtte ha han. Det endte ikke så godt, så æ bezzvimte og ble kjempeflau.

 

det positive var at jeg fremstilte meg selv som en slags bridget jones :thumbup:

Please? Hopp i havet og svøm til du besvimer. Kom heller tilbake og fortell om det.

Lenke til kommentar

[quote name=søtNOZ89 ;););)' date='20/11/2004 : 22:47] Jeg svimte av en gang :blush:

, men d var av kjærlighet :love:

han var zååååå søt, så æ bare måtte ha han. Det endte ikke så godt, så æ  bezzvimte og ble kjempeflau.

 

det positive var at jeg fremstilte meg selv som en slags bridget jones :thumbup:

*Holde seg for øynene og klage til den berømte klagemuren @ http:\\forum.hardware.no* :omg:

Endret av tor_erik
Lenke til kommentar

Har aldri besvimt en eneste gang! Men jeg besvimte nesten en gang da. Var for første gang på snowboard i et alpintanlegg, og skulle prøve en "bigjump"... Hadde altfor lite fart, og satsa ikke, og det endte med at jeg knalla knotten veldig hardt. Jeg blei skikkelig svimmel, og det blei litt "dystert" ;)

 

 

Btw: En gang klarte en kamerat å besvime imens vi skulle ha et PPforedrag. Han satt på en stol ved siden pc'n, og plutselig datt han sidelengs ned fra stolen... Trodde han skulle daue eller noe sånt (han kan daue av nøtter) :ermm:

Endret av Mr. Jenssen
Lenke til kommentar

Jeg har aldri besvimt før, men det var en gang det var nære på.

 

Det var fem år siden eller noe, og jeg var hos en fyr som skulle kutte et frossent brød i to. Han hadde ikke sjans til å klare det, så jeg prøvde. Med alt jeg hadde av styrke pressa jeg kniven ned i det satans brødet, uten hell de første sekundene. Brått kjente jeg suksess ved at kniven fløy rett gjennom brødet som om det var luft, og i samme øyeblikk intens smerte ved at kniven også pløyde seg ned i lillefingeren min som av en eller annen grunn hadde sneket seg under.

Blodet spruta noe helt sinnsykt (kun flaks gjorde at jeg ikke kutta nerver, ben, eller at jeg mista hele saken), og mens bandasje kom på ble alt veldig mørkt... Jeg kunne ikke se meg selv i speilet 20 centimeter unna, og jeg var nødt til å legge meg ned. Fikk en liten følelse av å sovne før lyset ble slått på og jeg kvikna til.

 

For øvrig gadd jeg ikke dra til legevakta med dette, og jeg måtte dra av en bandasje som hadde grodd seg laaangt ned i et enormt sår. Heldigvis grodde det helt fint av seg selv uten å bli sydd. :)

Lenke til kommentar
Hadde lab forsøk om estere.

 

Hun ene sniffa noe merkelig syre+alkohol.

 

Hun endte opp på gulvet.

Det var det en hos oss som gjorde også... Estere er ikke trygt å ta skikkelig magedrag av, man ender som regel opp på gulvet da... Blir vel noe à la formfettgassen? Kjenner noen som har svimt av på det....

 

Selv har jeg svimt av pga trening... TaeKwonDo....Var satt mot en klin gal vietnamser, øvelsen gikk ut på å slå partneren i maven i ett minutt(helt sykt spør du meg), og så skulle vi bytte men han jeg gikk mot klarte jo ikke engang å treffe maven min, sto og slo i sloar plexus(mellomgulvet) i et minutt istedet, men sluttet ikke etter det ene minuttet og fortsatte, jeg mistet pusten og besvimte mens han sto og slo meg...Falt ikke med en gang, men så falt jeg ned, alt ble svart, føltes som at jeg beveget meg skikkelig raskt mens jeg gikk sakte...

 

Artig opplevelse...

 

Forresten var det på barneskolen min en del som syntes at det var artig å hyperventilere for så å la seg kvele av noen andre inntil vegger... De datt som regel bare rett ned, lå på bakken, sprellet, siklet og så reiste de seg igjen... Tror ikke det er å anbefale for så vidt...

Endret av eckmann
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...