Gå til innhold

Har du svimt av?


Newt32

Anbefalte innlegg

Fingrene på venstre hånd, ble klemt i en bildør som ble tatt av vinden. Dette skjedde da jeg holdt meg i stolpen bak døra og skulle hente noe innenfor sidedøren på en transporter. Selve ulykken gjorde ikke så vondt. Men fingrene stod i alle retninger etterpå. Like ved lå en shellstasjon. Tenkte jeg skulle ta en tur inn dit og spørre etter noe plaster. Da jeg kom inn, gikk jeg rett i dørken. Gikk helt rundt for meg. Vet ikke hvor lang tid det tok før jeg var meg selv igjen. Men ble tatt godt hånd om av en tidligere miss norway og daglig leder på stedet.

 

Turen til legen etterpå var faktisk det verste. Han skulle sjekke om det var noen brudd. Så han tok likegodt tak i fingrene og klemte til. Akkurat da var jeg sikker på at hans siste time var kommet...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
klarte å forstrekke alle, ALLE senene i ankelen min, trødde over mens jeg hoppa på trampoline.

 

når vi var hos legen så dro han i foten min, kjentes ut som om foten skulle bli revet av.

aldri kjent sånn smerte før. ble vel borte et par sekunder

Haha, det har jeg også gjort. De gipset til og med foten etterpå. Men jeg svimte ikke av :p:tease:

Lenke til kommentar
hvordan i **** klarte du å få et 10-15cm stort  hulll i magen??  :ohmy:

Han lå på intensivavdelinga på et sykehus..? :dontgetit:

Fikk som sagt en alu.plate på 140*3mm i magen. En sensor i en maskin på jobb hadde klikket og sikkerhetsplaten var tatt av pga vedlikehold. Fikk forresten 370 000 kr i oppreisning fra denne jobben pga svikt i rutinene. Bra betaling for 4 uker på sykehus.

Lenke til kommentar

Har bare besvimt en gang.

Det var ikke så lenge siden... Husker ikke når.

Jeg var på badet og så meg i speilet, plutselig fikk jeg jæ**** vondt i magen, og det neste jeg husker var at jeg våknet atmed dassen og var litt svimmel. Hvor lenge vet jeg ikke, for jeg så bare på klokka da jeg vokna.

Ingen andre i huset, for det var rett etter skolen.

 

En i klassen min klarte å svime av mens han stod å skakkflirte! Han stod ovenfor en diger søledam og plutselig bare datt han nedi! Bare 2 sekunder etterpå kvikkna han til og hoppa opp! Dritartig å se på! :!:

Lenke til kommentar

1: kvitfjell

 

2: i et par minutter ville jeg tro

 

3: kjørte ut av løypen i den nederste delen av den lange bakken..den bakken som ble brukt under vinter OL '94 eller no. stod på sånne små ski, som har noen helt elendige festemekanismer. den ene skien falt av, jeg falt, og siden bakken var dritglatt og bratt begynte jeg å skli. var i en sving heldigvis, for ellers hadde jeg sklidd videre ned og inn i en brakke. sklei da ut av bakken, og gjennom gjerdet (aner ikke hvordan det gikk til..var ikke noen rift i gjerdet etterpå, og det var gravd langt ned...og stod kanskje 2 meter opp i været). landet ved siden av et tre, i snøen.

 

4: en dame, som så veldig forskrekket ut etterpå :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...