Gå til innhold

Har du svimt av?


Newt32

Anbefalte innlegg

To ganger:

 

- På ungdomsskolen

- 1-2 min.

- Tok sprøyte, og legen traff en nerve elns... Presset i hvertfall mye mer enn samme sprøyte hadde gjort før.

- To leger, og en annen elev

 

- I fjor, i klasserommet

- 1 min

- Lite blodsukker, grunnet lite/ingen mat på halvannen dag. Hadde også stresset til skolen, kom 5 min for sent

- Lærer (som ble hysterisk og lurte på om jeg hadde en sykdom) og hele klassen

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tror jeg bare har besvimt en gang, er litt usikker egentlig. Ihvertfall så kjørte jeg med mopeden min på en grusvei inn til hytta vår da jeg var 17. Kom inn i en uoversiktlig høyreesving, og plutselig sa det pang. Og jeg lå delvis oppå en SVÆR 4WD. Den stygge bilen hadde seff kufanger da, eller /me fanger:P som jeg mosa kneet i, så kneskåla delte seg i to, deiling....

 

Fikk etterhvert satt meg i en bil, også blei det svart et par sekunder tror jeg. Så kom pappa og henta meg å fikk meg på sjukehuset..

Endret av mac1334
Lenke til kommentar

3 epilepsi anfall,det blir vel samma greia... ene gangen var jeg bevistløs i rundt 20 minutter... fikk epilepsi anfall på sykkel'n,tryna uten hjelm,og planta panna i fortauskanten,fikk skikkelig donald kul,og alvorlig hjernerystelse.

 

Andre gangen var i oslo sentrum med en kompis,der jeg bare kollapsa med ett skikkelig anfall.

 

tredje gangen var på skogstur med 2 kompiser.

 

hater epilepsi ass :thumbdown:

Lenke til kommentar
klarte å forstrekke alle, ALLE senene i ankelen min, trødde over mens jeg hoppa på trampoline.

 

når vi var hos legen så dro han i foten min, kjentes ut som om foten skulle bli revet av.

aldri kjent sånn smerte før. ble vel borte et par sekunder

Haha, det har jeg også gjort. De gipset til og med foten etterpå. Men jeg svimte ikke av :p:tease:

FIKK DU GIPS??!!?? :ohmy: lucky bastard!!! jeg fikk en støøtebandasje og krykker (min første gang jeg gikk på krykker) ** **** * ****** ******* hvor det gjorde vondt hver gang jeg tryna!!!! det var jo så klart mitt i sommerferien!

ankelen er rimelig ødelagt nå og....

Endret av AftaBurn
Lenke til kommentar
3 epilepsi anfall,det blir vel samma greia... ene gangen var jeg bevistløs i rundt 20 minutter... fikk epilepsi anfall på sykkel'n,tryna uten hjelm,og planta panna i fortauskanten,fikk skikkelig donald kul,og alvorlig hjernerystelse.

 

Andre gangen var i oslo sentrum med en kompis,der jeg bare kollapsa med ett skikkelig anfall.

 

tredje gangen var på skogstur med 2 kompiser.

 

hater epilepsi ass :thumbdown:

Det er dritt med epilepsi. Kjenner en som har det. Han får anfall nesten hver gang det blinker sterkt lys :(

Lenke til kommentar

En gang jeg var hos optikeren for å ta en synstest, fikk jeg noen dråper i øynene som gjorde at pupillene utvidet seg. Jeg kunne "bare gå litt rundt, for stoffet virker ikke ennå".

 

Så jeg gikk ned på senteret, og da ble synet plutselig helt uklart, mange farger, omtrent som en uklar TV. Besvimte i et par sekunder bare, da jeg hadde rukket å sette meg ned ved et kafèbord. Men fikk noen rare blikk fra folk som gikk forbi, da. :)

Lenke til kommentar

hvor-

-bestemormi

-fester

 

hvor lenge

bestemor- 5 sekunder

fester- alt ifra 1 sek til minutter

 

hvorfor

bestemor- jeg hadde sottet i ro og sett på tv lenge, så reiste jeg meg fort opp og hoppet, for lite blod til hjerne og rett i bakken datt jeg

 

fest- du veit

 

folk til stede:

ja, men ingen bryr seg :p, bortsett fra bestemora mi da :)

Lenke til kommentar
1. Hvor svimte du av?

 

2. Sånn ca. hvor lenge svimte du av?

 

3. Hvorfor svimte du av?

 

4. Var det noen tilstedet når du svimte av?

1. På skolen, i sveiserommet.

 

2. Noen sekunder.

 

3. Vi innhalerte lystgass fra en flaske som læreren hadde stående. :hmm:

 

4. Hele 1MEA (klassen min) og læreren.

Lenke til kommentar

Kult :D

 

Jeg prøvde å få kopisen min til å svime av en gang.

 

Vi skulle våke over. To netter. Vi hadde vært våken i ca 34 timer i strekk.

Kompisen min lå på sofan å så på tv'en. La merke til at han hadde ett par "nuppinger", altså at han hadde sovet noen minutter her og der.

 

Så listet jeg meg bort til han, og gebynnte å si masse rare ting om at han drømte og at dette var en drøm. Jeg drev å sa: "Dette er en drøm, dette er ikke den virkelige verden." i tillegg til at jeg oppførte meg helt rart.

 

Men det funket ikke :whistle:

Lenke til kommentar

Har svimt av flere ganger tror jeg, men bare 1 skikkelig gang.

Og endel nesten besvimelser

 

1. Hvor svimte du av?

Ved siden av fotballbanen i Danmark for endel år siden.

 

2. Sånn ca. hvor lenge svimte du av?

10 sek kanskje

 

3. Hvorfor svimte du av?

Fikk en fotball i bakhodet. Dumme meg satt ved siden av et mål hvor vi varmet opp, og så var det en på laget som skøyt på mål, men bommet, og traff meg istede. FIkk nok en hjernerystelse også ja..

 

4. Var det noen tilstedet når du svimte av?

Store deler av fotballaget.

 

1. Hvor svimte du av?

Hjemme hos oppmannen på fotballaget

 

2. Sånn ca. hvor lenge svimte du av?

30sek-1 min

 

3. Hvorfor svimte du av?

SI det, det er det ingen som vet. Satt å spiste, ble plutselig nummen i fingrene, flimmer for øynene...Oppmannen kom, og han støttet meg inn, og på veien inn svimte jeg av.

Kom meg til legen noen dager senere, og utallige besøk på sykehuset og prøver, hvor jeg etterhvert fikk diagnosen Epilepsi. Pga mye surr med legen byttet jeg lege, og han nye legen sa at det ikke var epilepsi :yes: Gikk da et år hvor jeg trodde jeg hadde epilepsi. Holdt forøvrig også på å besvime flere ganger i løpet av den tiden.

 

4. Var det noen tilstedet når du svimte av?

Store deler av fotballaget her også.

 

Har også holdt på å besvime endel ganger utenom dette, pga at jeg har hatt jernmangel en god del ganger.

Endret av CarinaE
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...