Gå til innhold

Half-Life: La oss oppfriske HL-historien mens vi venter...


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Blei skikkelig gira på å spille hl ved å lese denne posten. Tror dere jeg vil klare å gå igjennom HL - OP - BS før hl2 kommer ut?

 

Eller er det noen som vil skrive et stort sammendrag til meg :whistle:

co2 for eksempel- du var jo så glad i å skrive :D

Har skrevet så mye gjennom tidene, får heller søke på HL forume, skrev en del tidligere.

 

Er liksom ikke så hypa nå (er på skolen) :roll:

Lenke til kommentar

Det er tydeleg at eg må gå gjennom HL1 minst ein gang til, og skaffe meg Oposing Force og Blue Shift (Følger desse med i ein av HL2-pakkene? Så slepp eg å kjøpe dei i tillegg)

 

Starta på HL1 for eit par år sidan, men eg satt så lenge i det toget at eg ikkje gidda meir, spelte det ferdig for nokre veker sidan, men ved å lese her på forumet så har visst masse gått meg hus forbi.

 

Jo. Tror zeph ikke er helt våken ;)

 

Eh...kunne banna på at det stod "I Opposing-Force møter du noen svartkledde superninja folk"...men det var litt tidleg på dag :blush:

Endret av zeph
Lenke til kommentar
Det er tydeleg at eg må gå gjennom HL1 minst ein gang til, og skaffe meg Oposing Force og Blue Shift (Følger desse med i ein av HL2-pakkene? Så slepp eg å kjøpe dei i tillegg)

 

Starta på HL1 for eit par år sidan, men eg satt så lenge i det toget at eg ikkje gidda meir, spelte det ferdig for nokre veker sidan, men ved å lese her på forumet så har visst masse gått meg hus forbi.

 

Jo. Tror zeph ikke er helt våken ;)

 

Eh...kunne banna på at det stod "I Opposing-Force møter du noen svartkledde superninja folk"...men det var litt tidleg på dag :blush:

Kjøper du HL2 Silver (400kr) eller hl2 gold (900kr med frakt) så får du alle spillene valve noengang har laget. cs,hl1,hl2,blueshift osv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...