Gå til innhold

Half-Life 2 lanseres 16. november (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Farcry kostet 350kr da det kom (DVD såklart).

Skulle tro man ga en bedre pris på ett spill som hl2, som det altså sannsynligvis kommer til å bli veeldig mange kopier av.

interessant vurdering..

 

Tenk deg om; ja det er nok flere som kommer til å laste ned HL2 enn FarCry, men det er også veldig mange flere som vil kjøpe det. Grunnen til dette er jo rett og slett at kundegruppen er mye større og at langt flere har et "nostalgisk" forhold til HL2. Med det mener jeg at mange som vanligvis bare laster ned spill, faktisk gjerne vil eie HL2. I tillegg har vi dette med Steam id, som også vil gjøre at man stort sett må kjøpe spillet for å spille online (CS:Source, DoD:source etc etc)

 

Ergo; HL2 kan selges for nærmest hva som helst (ikke helt riktig det da, men langt over prisen av FarCry) og fremdeles vil det ikke påvirke piratkopieringen i særlig grad (som fremdeles vil bli ganske stor, som den er for alle spill)

 

Ellers er det fint at spillet endelig kommer :w00t:

Lenke til kommentar

Med kopi, mente jeg ikke ulovelig kopi.

 

Jeg bare påpeker at det gjerne burde vært en annen pris på hl2, ettersom man kommer til å tjene !!!!

 

Farcry ble det nok solgt langt mindre kopier av enn det kommer til å bli solgt hl2 kopier, men der fikk vi se "rimelig pris".

 

Utviklingen av HL2 har "kanskje" kostet mer enn Farcry, men dette kommer til å bli dekket mange ganger med inntektene.

Lenke til kommentar
eus' date='18/10/2004 : 23:32'] Blir Half-Life Source lansert samtidig og følger med på collectors edition?

Gleder meg like mye til det,skal spille gjennom det først :)

Half Life Source følger med:

 

Steam: Gold og Silver

Retail: Collector's Edition

 

Disse kommer samtidig på både Steam og Retail.

Lenke til kommentar
spørs om det blir ein reprise av halo2 no da. dvs. at det dukker div. piratsider lenge før det kjem i butikken.

Ja, spesielt når det er ute på steam såpass tidlig (dog kryptert) blir interresant å se om det har noen innvirkning. (ikke for å spolere moroa for noen her altså, er bare litt interresant å følge med på).

 

AtW

Lenke til kommentar
Tenker meg at det blir masseskulk  Torsdag den 16 november  :hmm:

En Torsdag!! Dammed!! hard dag på skolen da....noen som gidder å sende meg en "influensa for en dag" pakke?? :tease:

*NYS!!!*

 

Sitter her i natta og gleder meg nå :D Har forresten ikke timer på torsdag før 12:35 tror det blir skulk da ja... :D

 

Grattis a alle sammen! Dette blir fest! Håper alle sammen får det strålende med dette spillet, vi har f**n meg ventet lenge nok! :D :D :D :D :D :D

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...