Gå til innhold

Half-Life 2 lanseres 16. november (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hva skjedde med rettsaken egentlig ? vant vavle eller ?

 

 

edit: lief.. er så glad at jeg skriver feil  :p

Rettsaken blir ikke avgjort før etter mars 2005 én gang...

 

men det spiller ingen trille nå.. HO HO!! :w00t:

 

All motions related to discovery must be filed by October 22, 2004.

Disclosure of expert testimony [by] November 5, 2004.

Discovery completed by November 18, 2004.

All dispositive motions must be filed by...November 18, 2004.

Settlement conference no later than January 20, 2005.

Mediation held no later than February 19, 2005.

All motions in limine must be filed by February 21, 2005.

Agreed pretrial order due March 9, 2005.

Pretrial conference to be held at 4pm on March 11, 2005.

Trial briefs, proposed voir dire questions, jury instructions, and findings of fact and conclusions of law [due]...March 16, 2005.

Trial date: March 21, 2005.

http://www.gamespot.com/news/2004/09/20/news_6107712.html

Endret av Runebassen
Lenke til kommentar
Noen som vet om man får hele collectors edition i posten hvis man bestiller Gold pakken over steam? jeg vurderer dette, men vil ikke ha spillet kun på nedlasting, vil ha det på DVD også :)

nix, ingen DVD følger med GOLD! :no:

 

...men du kan jo brenne en backup-DVD av STEAM-filene og legge det pent i Collector's boxen som du får tilsendt! :thumbup:

Endret av Runebassen
Lenke til kommentar
Endelig. Blir morsomt å se om spillet lever opp til sine forventninger.

hmm jeg har en stygg følelse at det ikke kommer til å bli så bra som folk vil ha det til. Grunn: jo forde nå har vi ventet.. ventet. ventet.. å ja ventet og med all den ventingen går også forventningene opp. Seff har jeg preloada det over steam og kjøpt det. men jeg kommer nok til å holde meg til CS:S jeg.

men skal bli morro å se det slite med mitt GF 4 4200 oc litt da :whistle:

Lenke til kommentar
Endelig. Blir morsomt å se om spillet lever opp til sine forventninger.

hmm jeg har en stygg følelse at det ikke kommer til å bli så bra som folk vil ha det til. Grunn: jo forde nå har vi ventet.. ventet. ventet.. å ja ventet og med all den ventingen går også forventningene opp. Seff har jeg preloada det over steam og kjøpt det. men jeg kommer nok til å holde meg til CS:S jeg.

men skal bli morro å se det slite med mitt GF 4 4200 oc litt da :whistle:

Vel, alle anmeldere så langt har sagt at spillet er bedre enn forventet. Også noen som mener det er bedre enn orginalen.

Lenke til kommentar
Endelig. Blir morsomt å se om spillet lever opp til sine forventninger.

hmm jeg har en stygg følelse at det ikke kommer til å bli så bra som folk vil ha det til. Grunn: jo forde nå har vi ventet.. ventet. ventet.. å ja ventet og med all den ventingen går også forventningene opp. Seff har jeg preloada det over steam og kjøpt det. men jeg kommer nok til å holde meg til CS:S jeg.

men skal bli morro å se det slite med mitt GF 4 4200 oc litt da :whistle:

Vel, alle anmeldere så langt har sagt at spillet er bedre enn forventet. Også noen som mener det er bedre enn orginalen.

vel. nå er jeg stor fan av fps spill, men syns MODene til HL var mye bedre en HL selv. Kansje forde jeg syns det er GØRR kjedlig og spille alene. Noe som derimot er morro er CoOP i spill f.eks Unreal, Rune. Tviler på HL2 får en COOP pach, hehe men man kan jo håpe.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...