Gå til innhold

Half-Life 2 lanseres 16. november (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jaggu på tide.

Hadde jeg fått en krone for hver gang de har sagt at "nå kommer det snart ut" eller "det kommer ut den og den datoen" så hadde jeg vært rik nå :p

 

Uansett, dette skal kjøpes ja.

Håper det blir like morro som Half-Life var :D

 

Forresten.. noen som vet om CS: Source er med den "vanlige" versjonen av half-life 2, eller er den kun med i Collectors Edition? Ikke det at jeg egentlig er no stor CS-spiller, men er greit å vite :p

Lenke til kommentar
Forresten.. noen som vet om CS: Source er med den "vanlige" versjonen av half-life 2, eller er den kun med i Collectors Edition? Ikke det at jeg egentlig er no stor CS-spiller, men er greit å vite :p

Sitat fra neste siste avsnitt i artikkelen til denne diskusjonstråden:

 

"I butikkene vil dere finne to versjoner av Half-Life 2 i salg. Den vanlige versjonen, til 449 kroner, inneholder Half-Life 2 og Counter-Strike: Source ..."

 

Mer info her: http://gamer.no/art.php?artikkelid=11116

Lenke til kommentar
foresten jeg lurte på en ting; har lyst på nytt skj kort feks 6600GT men da må jeg ha PCIe støtte!! fins det hovedkort for AMD64 med PCIe støtte? jeg vil ha!!! :p

Ikke ennå. Men jeg vet at det kommende nForce4 brikkesettet til nVidia får PCIe-støtte.

Jeg ville venta med å kjøpe til det kom ut, da det får støtte for S-ATA 2, PCI-express og det kommer også ut en SLI-versjon (for å kjøre 2 PCI-express kort sammen).

Lenke til kommentar

så vivendi vant?

 

man kan ikke få tak i DVD versjon / DVD kompatibel versjon for under 600kr("599")?

 

Farcry kostet 350kr da det kom (DVD såklart).

Skulle tro man ga en bedre pris på ett spill som hl2, som det altså sannsynligvis kommer til å bli veeldig mange kopier av.

Endret av genesis
Lenke til kommentar
foresten jeg lurte på en ting; har lyst på nytt skj kort feks 6600GT men da må jeg ha PCIe støtte!! fins det hovedkort for AMD64 med PCIe støtte? jeg vil ha!!! :p

Ikke ennå. Men jeg vet at det kommende nForce4 brikkesettet til nVidia får PCIe-støtte.

Jeg ville venta med å kjøpe til det kom ut, da det får støtte for S-ATA 2, PCI-express og det kommer også ut en SLI-versjon (for å kjøre 2 PCI-express kort sammen).

da tror jeg jeg venter en stund jeg... gidd ikke kjøpe nytt mobo nå også ha et utdatert kort om en mnd el to... PCIe er vel fremtiden...

Lenke til kommentar

lol 18 medlemmer som leser denne tråden akkurat nå

 

EDIT: Så dette er altså.... det endelige? Ingen flere plutselige forsinkelser?

 

Jeg bare lurer nå som HL2 kommer ut..... hva har vi da å se fram til? Når dette spillet er runna er det ikke noen grunn igjen til å leve :p

Endret av Zlash
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...