Gå til innhold

Har fått Tore Tvedt i bygda


Anbefalte innlegg

Jeg oppfordrer alle til å gjøre TWT liv miserabelt. Spør ham vansklige spørsmål, be ham pelle seg vekk fra gata di, spreng postkassa hans, whatever.

 

At TWT har samme rettigheter som meg, og har lov til å ytre sin mening er irrellevant igrunn. Kuktrynet oppfordrer til vold, har kontakter langt inn i voldelige nazimiljøer og er en ond mann.

 

Hvordan kan noen kreve at man legger demokratiske tøyler på seg når rasistene allerede har kringkastet hva de egentlig vil? Konflikten er jo uungåelig! Og selv om vi oppfordres til å stappe huet i sanda, så er det kanskje ikke alle som fikser det. Kanskje ikke alle kommer fra land der ordet demokrati betyr det samme som passivitet
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
At TWT har samme rettigheter som meg, og har lov til å ytre sin mening er irrellevant igrunn. ********* oppfordrer til vold, har kontakter langt inn i voldelige nazimiljøer og er en ond mann.

At olsen har samme rettigheter som jeg og har lov til å ytre sin mening, er i grunnen irrelevant. Han oppfordrer til væpnet revolusjon, har kontakter langt inn i voldelige kommunistmiljøer og er en ond mann.

Lenke til kommentar

Har sagt det før og sier det igjen: Det er i østlandet all pakket kommer fra. Folk som driver og fighter hundene sine, gjeng folk som skyter hvernadre i gatene, nazier og rasist sekter osv... Thank god i live in bergen (vestlandet) ! :green:

 

Forresten en fin måte å plage han uten noe vold eller noke sånt er å skaffe mange fine termitter. ;)

 

Get it?

Lenke til kommentar
Jeg har faktisk sett en del mormoner i år. (i bergen). Ble også stoppet av et Jehovas vitne på gaten. Heldigvis ga hun meg bare et blad.

Jeg kjenner en som er mormoner. Det kan umulig finnes noe ondt i han :p

Jehova-folk er artige, lurer på hvor mange promille av de som blir spurt, som blir vervet.

Lenke til kommentar

Han har fått litt straff. Da han skulle avtjene førstegangstjeneste i høst så landet han som grensevakt i nord. Viste seg at en av de han hadde solgt en laptop til var også plassert der... Han fikk en del juling, han holder til nå i drammen :D

 

Men har ikke sittet inne for det, selv om han lurte folk for over 70.000 tilsammen... bl.a Tore her.

Lenke til kommentar

OK, hvem er Tore Tvedt??? :hrm:

 

 

#EDIT av moderator - Fjernet size tagger. Fonten var alt for stor, og utrolig irriterende.

 

Edit: jeje, tatt vekk banneordet, ble bare så frustrert av å lese 4 sider om en rassist og ikke vite hvem han er... ble jo nyskjerrig på hvem tullingen er da ;)

 

angående punkt 1 og 2... jo, jeg leste grundig gjennom første post og det sa meg ingen ting... :nei:

 

punkt 3... jo, jeg er VELDIG nyskjerig på hvem han fyren er så hadde vært kjekt om noen fortalte meg... og det er vel ikke spam å komme med en post på off topic forumet der den ikke telles i counten en gang..? :roll:

 

Punkt 7... tusen takk selv om klokka er halv 11 om kvelden... :whistle:

Endret av ZiroN
Lenke til kommentar
OK, hvem faen er Tore Tvedt??? :hrm:

Punkt 1 : Les første post, noe man alltid skal gjøre når man åpner en tråd man ikke har vært på før

 

Punkt 2 : Forstå det som står i denne første posten

 

Punkt 3 : Hvis du fortsatt ikke forstår hva det prates om, kan du bare trekke deg stille og rolig ut av tråden, da du mest sannsynlig ikke har noen interesse av det som diskuteres der. Ikke kom med spam som "Hvem er Tore Tvedt"

 

Punkt 4 : Ikke bruk så stor font. Det er FULLSTENDIG unødvendig (har redigert den litt for deg).

 

Punkt 5 : Ikke nødvendig med slik ordbruk. Vi forstår hva du sier selv om du ikke banner.

 

Punkt 6 : Forstå disse punktene. Gjør du ikke det, kan det vanke advarsler.

 

Punkt 7 : Ha en fortsatt fin dag.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...