Gå til innhold

Har fått Tore Tvedt i bygda


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+891234
Neste gang du er ute og reiser, ta og stikk innom en it-cafe og bestill hauger av ting på fx. www.netshop.no for flere 100k kroner til tore.. så kan du smuge deg litt rundt huset og prøve å få bilder av uttrykket hans når han ser hva han får i posten og hva det koster

Eller slå deg løs her. :D

Lenke til kommentar

Tips og triks:

1. Finn en skarp gjenstand å riss inn et passende ord på bilden hans.

2. Ta en spray boks og lag kunstverk på huset hans.

3. Fyll postkassen hans med bæsj.

4. Kast storesteiner mot vinduene, knuser du kanskje mer enn glass.

5. Mobiliser en styrke med gode mennesker (sorte og hvite), og skambank han så til de grader.

 

Go nuts! :D

Lenke til kommentar
Tips og triks:

1. Finn en skarp gjenstand å riss inn et passende ord på bilden hans.

2. Ta en spray boks og lag kunstverk på huset hans.

3. Fyll postkassen hans med bæsj.

4. Kast storesteiner mot vinduene, knuser du kanskje mer enn glass.

5. Mobiliser en styrke med gode mennesker (sorte og hvite), og skambank han så til de grader.

 

Go nuts! :D

Snakk om fornuftig menneskesyn. Det du foreslår her minner mye om det nazistene gjorde mot jødene på 30-tallet, og det er vel akkurat den typen mennesker du ønsker å bli sammenlignet med vel? Den intoleransen du har for Tore Tvedt er akkurat like ille som den Tore Tvedt har for visse grupper av menneskler. Manglende respekt for lover og regler deler du også med Tore Tvedt.

Lenke til kommentar
Tips og triks:

1. Finn en skarp gjenstand å riss inn et passende ord på bilden hans.

2. Ta en spray boks og lag kunstverk på huset hans.

3. Fyll postkassen hans med bæsj.

4. Kast storesteiner mot vinduene, knuser du kanskje mer enn glass.

5. Mobiliser en styrke med gode mennesker (sorte og hvite), og skambank han så til de grader.

 

Go nuts! :D

Snakk om fornuftig menneskesyn. Det du foreslår her minner mye om det nazistene gjorde mot jødene på 30-tallet, og det er vel akkurat den typen mennesker du ønsker å bli sammenlignet med vel? Den intoleransen du har for Tore Tvedt er akkurat like ille som den Tore Tvedt har for visse grupper av menneskler. Manglende respekt for lover og regler deler du også med Tore Tvedt.

Selv om noen personer har andre oppfatninger av ting en Tore syntes jeg det blir feil å "banke'n opp" eller gjøre andre ting med han. Han er et menneske som faktiskt må få lov til å ha sin mening.

Lenke til kommentar

Eier dere ingen humor eller?

Dette var da ingen seriøse tips..

 

 

Men uansett så kan du ikke sammenligne dette med det nazistene gjorde på mot jødene.

Intoleransen jeg har for Tvedt er ikke like ille. at du i det hele tatt får deg til å si noe sånt er skremmende. Tore W. Tvedt står for et menneskesyn som oppfordrer til skade og vold mot mennesker som ansees som mindreverdige pga. av fysiske/medfødte egenskaper. Tvedt ønsker med andre ord at det blir rettet vold mot enkeltgrupper.

 

Er det galt å ha en nulltolleranse for personer som står for vold rettet mot uskyldige?

Er det feil å gi mennesker som utfører urett, en straff?

Er det ikke det samme man gjør ved dødsstraff / fengselsstraff?

 

Reotriske spørsmål som dere ikke skal svare på..

 

Det som gjør at f.eks. Nazismen ikke kan bli godtatt som en legitim politisk ideologi, er at en av grunnpilarene er en ren hvit overlegen rase, og utryddelse av jøder. Kommunismen har kanskje like mange liv på sin samvittighet, men disse livene har blitt tatt som en vei mot det endelige målet, og er ikke en del av det endelige målet.

 

Nazister/nynazister vil med andre ord aldri få repspekt fra meg. Kanskje det er feil, men jeg har ingen intensjon om å tolerere ideologier som direkte skader mennesker.

Lenke til kommentar
Eier dere ingen humor eller?

Dette var da ingen seriøse tips..

 

 

Men uansett så kan du ikke sammenligne dette med det nazistene gjorde på mot jødene.

Intoleransen jeg har for Tvedt er ikke like ille. at du i det hele tatt får deg til å si noe sånt er skremmende. Tore W. Tvedt står for et menneskesyn som oppfordrer til skade og vold mot mennesker som ansees som mindreverdige pga. av fysiske/medfødte egenskaper. Tvedt ønsker med andre ord at det blir rettet vold mot enkeltgrupper.

 

Er det galt å ha en nulltolleranse for personer som står for vold rettet mot uskyldige?

Er det feil å gi mennesker som utfører urett, en straff?

Er det ikke det samme man gjør ved dødsstraff / fengselsstraff?

 

Reotriske spørsmål som dere ikke skal svare på..

 

Det som gjør at f.eks. Nazismen ikke kan bli godtatt som en legitim politisk ideologi, er at en av grunnpilarene er en ren hvit overlegen rase, og utryddelse av jøder. Kommunismen har kanskje like mange liv på sin samvittighet, men disse livene har blitt tatt som en vei mot det endelige målet, og er ikke en del av det endelige målet.

 

Nazister/nynazister vil med andre ord aldri få repspekt fra meg. Kanskje det er feil, men jeg har ingen intensjon om å tolerere ideologier som direkte skader mennesker.

Amen

Lenke til kommentar
Eier dere ingen humor eller?

Dette var da ingen seriøse tips..

 

 

Men uansett så kan du ikke sammenligne dette med det nazistene gjorde på mot jødene.

Intoleransen jeg har for Tvedt er ikke like ille. at du i det hele tatt får deg til å si noe sånt er skremmende. Tore W. Tvedt står for et menneskesyn som oppfordrer til skade og vold mot mennesker som ansees som mindreverdige pga. av fysiske/medfødte egenskaper. Tvedt ønsker med andre ord at det blir rettet vold mot enkeltgrupper.

 

Er det galt å ha en nulltolleranse for personer som står for vold rettet mot uskyldige?

Er det feil å gi mennesker som utfører urett, en straff?

Er det ikke det samme man gjør ved dødsstraff / fengselsstraff?

 

Reotriske spørsmål som dere ikke skal svare på..

 

Det som gjør at f.eks. Nazismen ikke kan bli godtatt som en legitim politisk ideologi, er at en av grunnpilarene er en ren hvit overlegen rase, og utryddelse av jøder. Kommunismen har kanskje like mange liv på sin samvittighet, men disse livene har blitt tatt som en vei mot det endelige målet, og er ikke en del av det endelige målet.

 

Nazister/nynazister vil med andre ord aldri få repspekt fra meg. Kanskje det er feil, men jeg har ingen intensjon om å tolerere ideologier som direkte skader mennesker.

Helt enig i det du sier, jeg står absolutt ikke for det han står for, men han må få lov til å mene det han vil.

Lenke til kommentar
Er det galt å ha en nulltolleranse for personer som står for vold rettet mot uskyldige?

Er det feil å gi mennesker som utfører urett, en straff?

Er det ikke det samme man gjør ved dødsstraff / fengselsstraff?

 

Reotriske spørsmål som dere ikke skal svare på..

...men jeg svarer allikevel.

 

Ja, det Tore Tvedt står for er umoralsk, ondt og moralsk forkastelig. Er også enig i at de som står for slike ting, bør havne i helvete fortere enn svint, så de kan lære seg hvordan det er å bli evig pint, slik de selv vil at jøder, svarte, "urene" raser skal bli.

 

Men... det er allikevel ikke lov å ta loven i egne hender. Det er ikke lov å gå til angrep på en person fordi man er uenig i den personens, kanskje forvridde, syn. Da er man selv en lovbryter. Den personen man er uenig med, har ytringsfrihet, og har lov til å mene akkurat det han vil. Men det øyeblikket den personen gjør noe ulovlig, er det politiet, og ingen andre, som skal straffe han/hun for det.

 

Det var det jeg mente med mitt forrige innlegg... jeg støtter altså verken Tore Tvedt, nazismen, rasisme eller andre forvridde meninger.

Lenke til kommentar

Eier dere ingen humor eller?

 

 

Det bør du kanskje spørre degselv om?

 

 

Men uansett så kan du ikke sammenligne dette med det nazistene gjorde på mot jødene.

 

 

Stikkordet du glemte var "på 30-tallet".

 

 

Intoleransen jeg har for Tvedt er ikke like ille. at du i det hele tatt får deg til å si noe sånt er skremmende.

Tore W. Tvedt står for et menneskesyn som oppfordrer til skade og vold mot mennesker som ansees som mindreverdige pga. av fysiske/medfødte egenskaper.

 

 

Og du har akkurat foreslått å banke opp Tore Tvedt fordi du er uenig med han. Er du så mye bedre?

 

 

 

Tvedt ønsker med andre ord at det blir rettet vold mot enkeltgrupper.

 

 

Og du ønsker at det blir rettet vold mot Tvedt.

 

 

Er det galt å ha en nulltolleranse for personer som står for vold rettet mot uskyldige?

 

 

Er det bevist at Tvedt står for vold rettet mot uskyldige? Isåfall, er ikke det kanskje en sak for politiet og ikke deg?

 

 

Er det feil å gi mennesker som utfører urett, en straff?

 

 

Og hvem definerer hva som er urett og ikke? Bruk rettsapparatet istedenfor å prøve å legitimere borgervern og lynsjestemninger.

 

 

Nazister/nynazister vil med andre ord aldri få repspekt fra meg. Kanskje det er feil, men jeg har ingen intensjon om å tolerere ideologier som direkte skader mennesker.

 

Jeg har ingen respekt for nazister jeg heller, men de har akkurat like stor rett til å ytre sine meninger som det du har uten å bli banket opp.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...