Gå til innhold

Har fått Tore Tvedt i bygda


Anbefalte innlegg

Jeg har sett ham en del i det siste, og det som slår meg hver gang er at mannen enten må være utrolig modig eller relativt uvitende om hvordan han påvirker omgivelsene rundt seg.

 

Det er nok mange som deler synet på at han burde hatt juling eller det som verre er, men allikevel så går han likeglad inn på lokalbutikken og bensinstasjonen og gjør sine ærend. Som regel så står det en del mennesker og skuler bort på ham, og de småhvisker og peker så fort han har gått.

 

Hadde jeg visst at så mange mennesker hatet meg, ville jeg låst meg inne og lukket gardinene :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
--

Som sagt var dette ingen seriøse tips, og jeg regnet med at folk flest forstod det. Noe som tydeligvis iikke var tilfellet.

 

Gjør litt mer research på Tore Tvedt, og du vil raskt se at han står bak mye faenskap. Problemet med lovverket er at det kun er Tores disipler som blir straffet, og ikke Tore selv.

Lenke til kommentar
Jeg har sett ham en del i det siste, og det som slår meg hver gang er at mannen enten må være utrolig modig eller relativt uvitende om hvordan han påvirker omgivelsene rundt seg.

 

Det er nok mange som deler synet på at han burde hatt juling eller det som verre er, men allikevel så går han likeglad inn på lokalbutikken og bensinstasjonen og gjør sine ærend. Som regel så står det en del mennesker og skuler bort på ham, og de småhvisker og peker så fort han har gått.

 

Hadde jeg visst at så mange mennesker hatet meg, ville jeg låst meg inne og lukket gardinene :D

Så hvis en politiker har en annen mening en deg så har du lyst til å banke han/hun opp? (ikke det at jeg ser på Tore som en politiker)

Lenke til kommentar
Så hvis en politiker har en annen mening en deg så har du lyst til å banke han/hun opp? (ikke det at jeg ser på Tore som en politiker)

Det er forskjell på å bli provosert av at noen vil senke grensa for toppskatt, og å bli provosert at noen diskriminerer folk på grunnlag av hudfarge osv. Stor forskjell.

 

Og det er stor forskjell på å ha lyst til å banke opp noen, og å faktisk gjøre det. Er jo ikke så rent sjelden jeg får lyst til å gi noen en vinge, men jeg gjør det jo ikke uten videre.

 

 

Og så må jeg legge til at TAAB ikke nevner et eneste sted at han har lyst til å banke opp Tore Tvedt, det var det du som fant på. ;)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234
Kontakt Jahovas vitner og gjør en ordning med dem.. Få dem til å komme på døren hans minst 3 ganger  i månden  :thumbup:

Heh, hva er det egentlig med Jehovas vitner? Hører stadig om folk som får dem på døra, det har jeg aldri opplevd. Litt synd, hadde sikkert vært morsomt å krangle med dem. :green:

Lenke til kommentar
I mine ører så er å banke og jule opp noen det samme, men det er kanskje ikke det?

 

Ta og les innlegget en gang til. Jeg tror virkelig ikke du har forstått det! Poenget var at det er nok mange som skulle ha sett at han fikk seg en omgang. IKKE at jeg synes det.

 

Til resten av de usaklige innleggene : la det heller være hvis dere ikke har skjønt intensjonen med tråden.

 

La meg for ordens skyld oppsummere hva jeg har skrevet så langt :

 

- Tore bor i nærheten

- Jeg liker ikke Vigrid

- Jeg synes det er rart å se ham på butikken

- Jeg synes fargen på bilene hans er passende

- Han er modig, tett eller begge deler.

 

Jeg har ingen planer om å plage ham på noen som helst måte.

Endret av TAAB
Lenke til kommentar
Heh, hva er det egentlig med Jehovas vitner? Hører stadig om folk som får dem på døra, det har jeg aldri opplevd. Litt synd, hadde sikkert vært morsomt å krangle med dem. :green:

Ringeklokken vår, utenfor døren i oppgangen, fungerer ikke. Kun ringeklokken ved hoveddøren. Så selv om noen slipper de inn i bygården, ringer de aldri på vår dør. Genial måte å slippe unna Jehovas Vitner, Lisensavdelingen til NRK og andre tiggere på. :!:

Lenke til kommentar
Ta og les innlegget en gang til. Jeg tror virkelig ikke du har forstått det! Poenget var at det er nok mange som skulle ha sett at han fikk seg en omgang. IKKE at jeg synes det.

 

Til resten av de usaklige innleggene : la det heller være hvis dere ikke har skjønt intensjonen med tråden.

 

La meg for ordens skyld oppsummere hva jeg har skrevet så langt :

 

- Tore bor i nærheten

- Jeg liker ikke Vigrid

- Jeg synes det er rart å se ham på butikken

- Jeg synes fargen på bilene hans er passende

- Han er modig, tett eller begge deler.

 

Jeg har ingen planer om å plage ham på noen som helst måte.

Kunne sagt det litt før......da hadde mesteparten av denne tråden vært litt off this topic. Hvordan banke ham???

:dontgetit:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...