Gå til innhold

TG eller OL neste år folkens...?


Velger du The Gathering eller OsloLAN i påsken 2005?  

359 stemmer

  1. 1. Velger du The Gathering eller OsloLAN i påsken 2005?

    • The Gathering
      193
    • OsloLAN
      31
    • Ingen av delene
      135


Anbefalte innlegg

mens TG04 var mye dårligere enn OL04.

Jeg var ikke på TG04, men jeg nekter, nekter, NEKTER å tro det.

Minilanene jeg har arragengert i kjelleren her hjemme er minst 3 ganger så bra som OL04. Og da er det rundt 6 stk med.

 

OL04 var bare en eneste stor miss.

det var nok desverre sant det han sa.

 

på OL i år hadde dem HW feil og masse defekte switcher.

på TG brant 3 av 4 core switcher bokstavelig talt opp.

på OL hadde vi nett mesteparten av tida, selv om det var dårlig. på TG satt jeg første og nesten andre dagen uten nett og 50% av den tida uten strøm.

det var også en del rot med switchene på TG, de fleste ble satt til å kjøre 100Mbit uplink, istedet for Gb. dette fikk jeg ikkenoe informasjon om hvorfor.

 

OL05 kommer til å få det feteste nettverskutstyret til enten SUN eller extremenetworks, noe som burde tale for seg da disse er blant de ledene innen nettverk.

(extremenetworks har verdens største switch, BlackDiamond 10k. 48x10Gb porter og 480x1Gb porter. ikke moduler)

(har hørt dette direkte fra hovedadmin på OL.)

interneten er vel litt overdrivi, men alikevel. premier i games er langt bedre enn TG, så gamere drar nok dit.

 

skjønner hvorfor så mange velger TG ovenfor OL, jeg hadde selv tenkt til det før jeg snakket med admin på OL. fikk med meg kameratene mine til OL istedet.

TG er verdens største, ingen kan ta fra dem det. men skjer det egentlig så mye fett der lenger? er ikke akuratt mye til tracking av musikk eller programmering eller scening.(scening?)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tja... Om jeg drar meg på ett av disse LAN'a får vi nå se på, da... Om jeg har klan og alle bestemmer seg for å dra, ender jeg nok opp på OL... Nærmere hjemme og som sagt tidligere, mer Gaming-relatert LAN... Men må innrømme at smålan med kamerater er morsommere enn store lan... :D

Lenke til kommentar
90 % av de som sier at TG er best har ikke vært på Oslolan. Oslolan er BRA. Oslolan 04 var bra, selv om det var problemer med nettverket.

Oslolan 05 blir sykt bra.

 

La alle fjortissene samle seg på TG, så kan de ordentlige gamerne ha Vallhall i fred :yes:

Det er vel strengt tatt mer "eldre" folk på TG. Har jeg fått inntrykk av. Siden det ikke BARE er gamere der.

Lenke til kommentar
90 % av de som sier at TG er best har ikke vært på Oslolan. Oslolan er BRA. Oslolan 04 var bra, selv om det var problemer med nettverket.

Oslolan 05 blir sykt bra.

 

La alle fjortissene samle seg på TG, så kan de ordentlige gamerne ha Vallhall i fred :yes:

haha :p

Du har nok misforstått det der..

Lenke til kommentar

Planen er ikke å lure folk fra TG til OL... snarere tvert imot.

TG: Happening-Lan. Masse previews og stæsj.

OL: Gaming-Lan. Fete premier`n stuff.

OL er ment som et tillegstilbud til TG, for å si det sånn. Planen er ikke å konkurrere, siden de 2 forskjellige lanene trekker forskjellige kundegrupper.

 

Vi hadde riktignok endel problemer med nett på OL i år, og litt problemer med brannvesenet og andre ting.. Men her skylder vi vel litt på at vi var en helt ny hall, og ikke hadde innarbeidet gode nok rutiner enda. Men, nå vi vet vi nøykatig hva som funka og ikke funka, og dette skal selvfølgelig forbedres til neste år. :)

Som DimensionX nevner, så skal vi ikke kjøre samme nettverksutstyr... nøyaktig hva vi skal ha vet jeg ikke, men at det blir Sun eller Extremenetworks er nok ikke usannsynlig, nei... ;)

 

Hilsen ParaNode, Security@OL04

Lenke til kommentar
90 % av de som sier at TG er best har ikke vært på Oslolan. Oslolan er BRA. Oslolan 04 var bra, selv om det var problemer med nettverket.

Oslolan 05 blir sykt bra.

 

La alle fjortissene samle seg på TG, så kan de ordentlige gamerne ha Vallhall i fred :yes:

haha :p

Du har nok misforstått det der..

er et ikke bare 14iser som er gamere ?????

 

hvist alle gamerne stikker på ol05 kan det jo bli stille og CS fritt på tg :w00t:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...