Gå til innhold

TG eller OL neste år folkens...?


Velger du The Gathering eller OsloLAN i påsken 2005?  

359 stemmer

  1. 1. Velger du The Gathering eller OsloLAN i påsken 2005?

    • The Gathering
      193
    • OsloLAN
      31
    • Ingen av delene
      135


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det dreier seg mye om diverse compoer (konkurranser) for design i diverse former. Det være seg 3d, webdesign, programmeringsdemoer, filmer, etc etc. Man finner alt mulig på TG, fra sjekking, spilling, programmering, konserter nesten hver kveld og alt som er morro. Det er en kinosal der som man kan se film på, og det er foredragsholdere som snakker om forskjellige aspekter i databransjen.

 

Kort sagt, man kan game hele TG, men da går du glipp av innmari mye annet som er flott!

 

Håper dette var opplysende :thumbup:

Lenke til kommentar

TG02 = dårlig

TG03 = bra

TG04 = dårlig

TG05 = forhåpentligvis bra ;)

 

Nå snakker jeg altså om nettverket.

 

TG03 var like bra som OL03, mens TG04 var mye dårligere enn OL04.

 

Selv velger jeg TG fordi det er mye mere stemning! :D

Men OL er bra, ingen tvil om det.. Så det blir spennende å se fremover. Husk på at OsloLAN er nokså nytt i forhold til TG! :yes:

Lenke til kommentar
Jævlig genialt av arrangørene å ha dei samtidig da :roll:

Det har de faktisk gjort med vilje, OL skal prøve å utklassere TG.

 

For min del så er det absolutt ett fett, synes absolutt ikke TG er noe mere sosialt enn OL, som det var en som sa. På hvilken måte isåfall? :dontgetit:

 

Om jeg skal dra på ett av de så blir det det som er nærmest, OL.

Lenke til kommentar
mens TG04 var mye dårligere enn OL04.

Jeg var ikke på TG04, men jeg nekter, nekter, NEKTER å tro det.

Minilanene jeg har arragengert i kjelleren her hjemme er minst 3 ganger så bra som OL04. Og da er det rundt 6 stk med.

 

OL04 var bare en eneste stor miss.

Vel, det var dårligere på årets TG i forhold til OL.. :)

Lenke til kommentar

tenkte på olympiske leker jeg også...

 

skal nok enten på tg eller til voss, skal stå på slalåm der hvis jeg skal dit, men det blir vel sikkert tg tror jeg, selv om slalåm er mye bedre enn tg...

 

er mye lettere å dra på tg enn slalåm, med tg så er det bare bestille, på slalåm må man ordne hotell, ordne heiskort, kjøre langt, pakke masse, preparere ski osv...

 

med tg så er det jo bare å pakke med seg mat og klær og en sovepose og dra :)

 

eller kanskje det blir tyskland...

 

edit: Dimensionx fikk meg til å tenke på noe til tg, pc hadde kanskje vært noe å ta med seg også :D

Endret av aklla
Lenke til kommentar

Å arrangere OsloLAN samtidig som TG er jo tragisk. OL kommer til å gå med sånt underskudd at de ikke kommer igang igjen til høstferien. Det har ikke sjans mot TG. Selv om TG04 hadde problemer med nettverker så var det fett. På alle måter.

OL kan godt legges en uke før/etter TG. Men for meg holder det med 2 LANs i året + små LANs.

 

OsloLAN skal få problemer med å toppe OL03. Hadde jo faen meg 100mbit alene jeg :w00t::w00t::tease::tease::dribble::dribble:

Kompisen på sia skrer så han ble blå da han så speeden :D

 

Men uansett. TG = påske. LIGG UNNA! man så jo åssen det gikk med Gamesphere nå i år. Ble avlyst pga. lik få påmeldte. (lik dato som TG).

 

Hoper arrangørene til OsloLAN får med seg denna tråden

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...