Gå til innhold

TG eller OL neste år folkens...?


Velger du The Gathering eller OsloLAN i påsken 2005?  

359 stemmer

  1. 1. Velger du The Gathering eller OsloLAN i påsken 2005?

    • The Gathering
      193
    • OsloLAN
      31
    • Ingen av delene
      135


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Selv har jeg aldri vært på tg eller oslolan, men venneflokken har siden påska i fjor bestemt at de skal på tg, jeg skal med andre ord dit. Jeg synes egentlig det er synd at OsloLan skal prøve å konkurere ut Tg, Dette vil (etter det jeg kan se for meg) bare føre til at det blir to 50% dataparties, hvor alt blir liksom sånn halvveis fordi det kommer for lite folk.

Lenke til kommentar
Planen er ikke å lure folk fra TG til OL... snarere tvert imot.

TG: Happening-Lan. Masse previews og stæsj.

OL: Gaming-Lan. Fete premier`n stuff.

OL er ment som et tillegstilbud til TG, for å si det sånn. Planen er ikke å konkurrere, siden de 2 forskjellige lanene trekker forskjellige kundegrupper.

 

Vi hadde riktignok endel problemer med nett på OL i år, og litt problemer med brannvesenet og andre ting.. Men her skylder vi vel litt på at vi var en helt ny hall, og ikke hadde innarbeidet gode nok rutiner enda. Men, nå vi vet vi nøykatig hva som funka og ikke funka, og dette skal selvfølgelig forbedres til neste år. :)

Som DimensionX nevner, så skal vi ikke kjøre samme nettverksutstyr... nøyaktig hva vi skal ha vet jeg ikke, men at det blir Sun eller Extremenetworks er nok ikke usannsynlig, nei... ;)

 

Hilsen ParaNode, Security@OL04

TG er da vel like mye gaming-lan det?

 

Dessuten er det ikke premiene som teller, det er æren? Eller hva?

 

(Og var det ikke en forbanna scooter i premie på OL04? DET er tragisk det)

Lenke til kommentar
Planen er ikke å lure folk fra TG til OL... snarere tvert imot.

TG: Happening-Lan. Masse previews og stæsj.

OL: Gaming-Lan. Fete premier`n stuff.

OL er ment som et tillegstilbud til TG, for å si det sånn. Planen er ikke å konkurrere, siden de 2 forskjellige lanene trekker forskjellige kundegrupper.

 

Vi hadde riktignok endel problemer med nett på OL i år, og litt problemer med brannvesenet og andre ting.. Men her skylder vi vel litt på at vi var en helt ny hall, og ikke hadde innarbeidet gode nok rutiner enda. Men, nå vi vet vi nøykatig hva som funka og ikke funka, og dette skal selvfølgelig forbedres til neste år. :)

Som DimensionX nevner, så skal vi ikke kjøre samme nettverksutstyr... nøyaktig hva vi skal ha vet jeg ikke, men at det blir Sun eller Extremenetworks er nok ikke usannsynlig, nei... ;)

 

Hilsen ParaNode, Security@OL04

TG er da vel like mye gaming-lan det?

 

Dessuten er det ikke premiene som teller, det er æren? Eller hva?

 

(Og var det ikke en forbanna scooter i premie på OL04? DET er tragisk det)

OL satser mye mer på gaming, TG satser ca like mye på alt..

 

det er f.eks ikke 3d-rendering compo på OL(ikke som jeg har hørt om)

 

OL satser på gaming, så alle gamere kommer dit, TG satser på alle andre, og de kommer dit, som ParaNode sa...

Lenke til kommentar
på OL i år hadde dem HW feil og masse defekte switcher.

på TG brant 3 av 4 core switcher bokstavelig talt opp.

på OL hadde vi nett mesteparten av tida, selv om det var dårlig. på TG satt jeg første og nesten andre dagen uten nett og 50% av den tida uten strøm.

det var også en del rot med switchene på TG, de fleste ble satt til å kjøre 100Mbit uplink, istedet for Gb. dette fikk jeg ikkenoe informasjon om hvorfor.

På TG04, brant riktignok 3 av 4 core switcher opp. Èn av grunnene, var at mange av kvalitetsmodulene som de ventet på fra Nederland, ikke ankom. Dermed måtte de nøye seg med dårlige moduler. Noe av utstyret var også defekt, og man klarer ikke akkurat å skaffe en ny del til over 150 000 på en dag. 100mbit uplink fra bordswitchene var det fra start til slutt, uavhengig av feil på hardware.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...