Gå til innhold

TG eller OL neste år folkens...?


Velger du The Gathering eller OsloLAN i påsken 2005?  

359 stemmer

  1. 1. Velger du The Gathering eller OsloLAN i påsken 2005?

    • The Gathering
      193
    • OsloLAN
      31
    • Ingen av delene
      135


Anbefalte innlegg

  • 4 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Jeg har hørt at de hadde mye strøm problemer på OL i år og det med nettverket på TG var jo bra det. Hadde bare ikke internett i 10 min eller no under hele TG

Var på OL, og så ikke noe til strømproblemer, noe det derimot var mye av på TG. Nettverket var ganske dårlig hos begge. Blir nok TG på meg tror jeg. Selv om det er litt knotete for meg å komme seg dit. Er liksom mer å gjøre på TG enn på OL.

 

Når det gjelder gamingpremiene, vil jeg si at disse var vesentlig bedre på OL enn TG. Men så har jo ikke jeg sjans til å få noen av dem uansett, så bryr meg egentlig ikke :p

Lenke til kommentar

fikk nettopp sikret meg bilett til TG, så kan endelig si med sikkerhet at TG, here i come! :)

 

men er det vanlig at strømmen vil forsvinne på TG av og til? er det i såfall bare enkelte rader som mister strømmen, eller går kursen over flere rader?

 

og hvor lang tid tar det før de får på strømmen igjen? ikke mer en noen minutter regner jeg med?

 

vil ikke ha en maskin som plutselig mister strømmen, så tar uansett med UPS'en. men vet ikke om 15-20 minutter batteri-tid er nok da. om det skulle skje flere ganger altså...

Lenke til kommentar
90 % av de som sier at TG er best har ikke vært på Oslolan. Oslolan er BRA. Oslolan 04 var bra, selv om det var problemer med nettverket.

Oslolan 05 blir sykt bra.

 

La alle fjortissene samle seg på TG, så kan de ordentlige gamerne ha Vallhall i fred :yes:

haha :p

Du har nok misforstått det der..

er et ikke bare 14iser som er gamere ?????

 

hvist alle gamerne stikker på ol05 kan det jo bli stille og CS fritt på tg :w00t:

Du har sjønt, CS er for Newbies som ikke takler andre spill, utenom WC3 da!

 

Vi håper på et CS fritt lan på TG i år :D

Lenke til kommentar
Dimensionx : TG er rett og slett bare et bedre happening  :tease:

TG er ingen happening, folk betaler 600kr for å komme inn, sitte på en hau med rader som mangler både nettverk, internett og til tider strøm..

 

Og de som har nettverk og internett sitter å whiner om hvor tregt det går..

Neida, Tg er ingen happening. Ifjor var det jo ikke noen seminarer om hvordan å begynne med Maya eller et holdt av ex-lucasarts David Fox, eller compo'ene, eller Europamesterskap i DDR, eller jævla gode lakristau. Ikke noe sceneshow med monkey island tema på gitar... Nei... fy faen Det var rett og slett bare å sitte der å stirre på en blank skjerm. Pfft.

 

Freddy vs Jason var konge på kinoskjermen deres klokka en eller annen gang på natten.

 

misforstå meg rett, jeg sier ingenting om hva som er best av OL/TG ettersom jeg aldri har vært på OL. Men TG, det ER en happening.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...