Gå til innhold

TG eller OL neste år folkens...?


Velger du The Gathering eller OsloLAN i påsken 2005?  

359 stemmer

  1. 1. Velger du The Gathering eller OsloLAN i påsken 2005?

    • The Gathering
      193
    • OsloLAN
      31
    • Ingen av delene
      135


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
tg på meg også ja...

 

drar dit fordi de fleste jeg kjenner som skal på lan i påsken skal dit, og det er nærmere enn OL

 

har vært på større gatheringer enn tg men tg er stort nok ja  :thumbup:

 

de har mye å lære om aktivisering av deltagerene enda...

ikke datapartyer ialfall. TG er verdens største dataparty/LAN

Pr dags dato er det vel DreamHack i sverige som er størst.

 

Men at man har vært på flere partyer som er større enn TG er nok litt feil å skrive i flertall ja..

 

For det er bare DH som er større.

Lenke til kommentar
Jeg velger OL fordti det er uakrtuelt å dra helt til Vikingskipet! (Hvor er egentlig vikingskipet???)

 

EDIT: Noen som vet hvor langt det er fra bærum til TG?

Skulle tro det hadde blitt nevnt flerfoldige ganger fra før i denne tråden, men uansett så er det i Hamar. Regn med ca 2 timer i bil fra Bærum.

Lenke til kommentar

nja, jeg er ikke sikker jeg Techpoint.

DH har plass til flere, men hadde fortsatt bare 5272 deltagere (av over 6K billetter), så kanskje de hadde flere deltagere, men det er bare med ett hår tror jeg.

så er vel DH også offisielt kåret til det største av Guinnes Book of Records også, teller vel litt.

hadde TG hatt så mange billetter, tror jeg de ville solgt de også.

 

de hadde noen bilder på FTPn sin til 2004 husker jeg, av det kanskje planlagte stedet, en hangar på fornebu. det hadde vært genialt på mange måter, men dessverre har de skrevet kontrakt for 4 år til med Vikingskipet(tror jeg)

 

jeg ser Sun logoen på sponsorer på www.gathering.org , jeg håper på et solid og 100% samme produsent på nettverket, og om Sun er denne, ja da har vi bare noe å glede oss til!

at geekstuff er der, er vel ingen overraskelse. (eller hva Ulvestad? :p )

Lenke til kommentar
nja, jeg er ikke sikker jeg Techpoint.

DH har plass til flere, men hadde fortsatt bare 5272 deltagere (av over 6K billetter), så kanskje de hadde flere deltagere, men det er bare med ett hår tror jeg.

så er vel DH også offisielt kåret til det største av Guinnes Book of Records også, teller vel litt.

hadde TG hatt så mange billetter, tror jeg de ville solgt de også.

 

de hadde noen bilder på FTPn sin til 2004 husker jeg, av det kanskje planlagte stedet, en hangar på fornebu. det hadde vært genialt på mange måter, men dessverre har de skrevet kontrakt for 4 år til med Vikingskipet(tror jeg)

 

jeg ser Sun logoen på sponsorer på www.gathering.org , jeg håper på et solid og 100% samme produsent på nettverket, og om Sun er denne, ja da har vi bare noe å glede oss til!

at geekstuff er der, er vel ingen overraskelse. (eller hva Ulvestad? :p )

Jepp, problemet blir bare at om de flytter det til Fornebu (om det er mulig lenger) så vil de slite med OsloLAN problemer, svær lite sanitær anlegg osv, samt at mange ikke gidder å reise av den enkle grunn at det ikke er i vikingskipet lenger.

 

Sun levererer vel kun servere eller penger på TG, uten at jeg skal si noe sikkert.

Lenke til kommentar

Jeg velger OL fordti det er uakrtuelt å dra helt til Vikingskipet! (Hvor er egentlig vikingskipet???)

 

Så... du nekter å dra til et party fordi.. du ikke vet hvor det er? For et idiot-argument.

 

OsloLAN er forresten avlyst.

Jeg vet at det er kortere til ol enn til tg, så jeg ville ikke sagt at det er en dårlig unnskyldning. Og er det egentlig noen biletter igjen?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...