Gå til innhold

Hvordan ser det ut inni kabinettene deres?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
_Ferrari: Det er ikke vanskelig å sleeve kabler,men det tar utrolig lang til om man skal ha det bra. Skal du sleeve psu,så bør du ha verktøy til å få av molex kontakter. Å sleeve psu kabler er den værste jobben syns jeg,alle andre kabler er greit nok.

5928611[/snapback]

Eller bare bruke en binders til Molex'ene :) Funker fett! Men til ATX kontakten kan det lønne seg med tool ja..

 

Tar ganske lang tid skal du være skikkelig nøye og sleeve alle småkablene med en liten svart krympestrømpe helt inni ved kontakten (for å få det pent) og ellers ha på strømper og krympere senere på ALLE kablene på PSU. Kan ta deg noen timer :)

Lenke til kommentar

Her er et bilde av pc en min invendig.. men for å si det sånn.. så bryr jeg meg ikke så veldig om åssen det ser ut.. har btw ikke kabelstrømper på psu en+ veldig få kontakter som går ut i fra psu en, så det blir veldig mye skjøter osv.. så vanskelig å gjemme alt! :(

 

Bilde et btw ikke det beste når det gjelder kvalitet osv.. mend et jeg hadde nå..

Lenke til kommentar
Her er et bilde av pc en min invendig.. men for å si  det sånn.. så bryr jeg meg ikke så veldig om åssen det ser ut.. har btw ikke kabelstrømper på psu en+ veldig få kontakter som går ut i fra psu en, så det blir veldig mye skjøter osv.. så vanskelig å gjemme alt! :(

 

Bilde et btw ikke det beste når det gjelder kvalitet osv.. mend et jeg hadde nå..

5934028[/snapback]

Det var mye rot.. :p :!:

Nice 92 mm vifte du har fått deg da, og nye katoder, men da burde kanskje leds`a forann og andre lys i pc`en vært lilla også?

Lenke til kommentar
Her er et bilde av pc en min invendig.. men for å si  det sånn.. så bryr jeg meg ikke så veldig om åssen det ser ut.. har btw ikke kabelstrømper på psu en+ veldig få kontakter som går ut i fra psu en, så det blir veldig mye skjøter osv.. så vanskelig å gjemme alt! :(

 

Bilde et btw ikke det beste når det gjelder kvalitet osv.. mend et jeg hadde nå..

5934028[/snapback]

Det var mye rot.. :p :!:

Nice 92 mm vifte du har fått deg da, og nye katoder, men da burde kanskje leds`a forann og andre lys i pc`en vært lilla også?

5934041[/snapback]

så sant så sant.. men er ikke lett å få tak i lilla vifter som ikke støyer.. ledsa forran sku gå.. men gidder ikke bruke mer peng det nå:p

Lenke til kommentar

Her er et bilde av pc en min invendig.. men for å si det sånn.. så bryr jeg meg ikke så veldig om åssen det ser ut.. har btw ikke kabelstrømper på psu en+ veldig få kontakter som går ut i fra psu en, så det blir veldig mye skjøter osv.. så vanskelig å gjemme alt! :(

 

Er det neon i bunn? eller er det katode?

Lenke til kommentar

Her er et bilde av pc en min invendig.. men for å si det sånn.. så bryr jeg meg ikke så veldig om åssen det ser ut.. har btw ikke kabelstrømper på psu en+ veldig få kontakter som går ut i fra psu en, så det blir veldig mye skjøter osv.. så vanskelig å gjemme alt! :(

 

Er det neon i bunn? eller er det katode?

5934683[/snapback]

Kotaode oppe og i bunn, jeg bestilte de så jeg veit det.. :p

Lenke til kommentar

Her er et bilde av pc en min invendig.. men for å si det sånn.. så bryr jeg meg ikke så veldig om åssen det ser ut.. har btw ikke kabelstrømper på psu en+ veldig få kontakter som går ut i fra psu en, så det blir veldig mye skjøter osv.. så vanskelig å gjemme alt! :(

 

Er det neon i bunn? eller er det katode?

5934683[/snapback]

Kotaode oppe og i bunn, jeg bestilte de så jeg veit det.. :p

5935044[/snapback]

 

De lyste bra :)

Lenke til kommentar
Her er et bilde av pc en min invendig.. men for å si  det sånn.. så bryr jeg meg ikke så veldig om åssen det ser ut.. har btw ikke kabelstrømper på psu en+ veldig få kontakter som går ut i fra psu en, så det blir veldig mye skjøter osv.. så vanskelig å gjemme alt! :(

 

Bilde et btw ikke det beste når det gjelder kvalitet osv.. mend et jeg hadde nå..

5934028[/snapback]

 

Helt greit egentlig, litt rotete og viftene hadde feil farge men alikevell bra :)

 

Har lenge vurdert å kjøpe likens 92mm vifte som du har, bråker den?

 

edit: elif

Endret av complexity
Lenke til kommentar
Her er et bilde av pc en min invendig.. men for å si  det sånn.. så bryr jeg meg ikke så veldig om åssen det ser ut.. har btw ikke kabelstrømper på psu en+ veldig få kontakter som går ut i fra psu en, så det blir veldig mye skjøter osv.. så vanskelig å gjemme alt! :(

 

Bilde et btw ikke det beste når det gjelder kvalitet osv.. mend et jeg hadde nå..

5934028[/snapback]

 

Helt greit egentlig, litt rotete og viftene hadde feil farge men alikevell bra :)

 

Har lenge vurdert å kjøpe likens 92mm vifte som du har, bråker den?

 

edit: elif

5935351[/snapback]

Ja, viftene er i litt feil farge, det er også ledene forran på pcen(frontdøra).. men pytt pytt :p

 

Vifta er veldig stillegående! i følge produsenten(Nort Q) ligger støynivået på 15-17 DB.. noe som stemmer ganske bra :) Men vær ops, de skruene som fulgte med vifta var alt for korte.. så du må nok kjøpe med en pakke skruer(litt lengre)..

 

Mvh. Mr.Nauz

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...