Gå til innhold

Hvordan ser det ut inni kabinettene deres?


Anbefalte innlegg

- Ikke bruke teip eller strips som synes, gjem de hvis du skal bruke de!

- Strømper på resten

- Glem kablene inni hdd racket og inni Drive-bayen.

- Kanskje kutte noen hull for kabelgjennomgang der det trengs, så kan du gjemme kablene mye bedre (bak hk etc.)

 

Ellers er det et ganske fint kabinett ;) Ble litt forskrekket over de ripene du har fått i det?;o

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

ja.. ripene kom etter forrige eier tror jeg.. er ikke sikker.. men ripa i plexi kom fra faren min som mista en tang :mad:

 

Men har en bit til pleksi som skal byttes ut.. sette en litt annen vifte i døra på litt annen plassernig.

 

Men skal gjemme strips og sånt bedre.. var litt skeptisk til og lege kabler bak hovedkortet, ettersom de kommerm veldig nær kjøleribba mi.. og den er pluss minus 50 grader-- kan kablene ta skade av dette?

Lenke til kommentar
*vekke liv i tråden* :blush:

 

Anyhow, her er mitt etter noen små forandringer. Litt rotete, men jeg bryr meg ikke :tease:

6078261[/snapback]

 

Nice banan formet skjermkort! :tease:

 

Bend it like a banana! :D

6078956[/snapback]

 

:p

 

Stramma litt hardt kanskje :whistle: . Men det er ganske normalt på x1900/x1800 at kortet er bøyd, selv om det fungerer fint. Dette gjelder selv når kjøleren er av, og kortet er helt strippet.

Lenke til kommentar
*vekke liv i tråden* :blush:

 

Anyhow, her er mitt etter noen små forandringer. Litt rotete, men jeg bryr meg ikke :tease:

6078261[/snapback]

 

Nice banan formet skjermkort! :tease:

 

Bend it like a banana! :D

6078956[/snapback]

 

:p

 

Stramma litt hardt kanskje :whistle: . Men det er ganske normalt på x1900/x1800 at kortet er bøyd, selv om det fungerer fint. Dette gjelder selv når kjøleren er av, og kortet er helt strippet.

6078978[/snapback]

 

Det er sikkert sant det :p

Lenke til kommentar

Har ikke tatt meg tid til å rødde litt i ledningene, men som du kanskje ser har jeg ikke mange steder å sette de :(

 

EDIT: Jeg har så dårlig luftstrømm at jeg må la sidedøren være åpen hele tiden. (eller vifter på max)

Endret av Håkki
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...