Gå til innhold

Hvordan ser det ut inni kabinettene deres?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kjeder meg utover kvelden og har lyst å rydde..

 

Noen gode tips??

 

http://img385.imageshack.us/img385/8085/uppa6bx.jpg

http://img146.imageshack.us/img146/1128/baka1oa.jpg

 

Hater s-ata kabler.. men ikke like mye som IDE kabler..

 

Har prøvd å "gjemme" IDE kabelen, men s-ata'ene er det værre med..

 

tips?

5911966[/snapback]

 

 

Det er jo værre å gjømme IDE enn SATA!

 

Bare det at på ditt snåle HK er det SATA koblinger midt på kortet :p Mens IDE er standard at har kobling ved kanten av HK. Jeg selv har både SATA på kanten og midt på, men jeg har ingen SATA disker :(

 

EDIT: Du hadde visst SATA koblinger ved kanten :roll:

Endret av Eirik_FS
Lenke til kommentar
fikse kablene på "gulvet"?

 

Hvis du kjøper nye sata kabler så blir det enklere ;) for de er mer bøyelig en de standard kablene som følger med div. hk's ;)

5912189[/snapback]

 

Har tenkt på det.. kansje kjøpe kortere?

Anngående rotet på gulvet. Er ikke så mye jeg kan gjøre med det. Den store 120mm vifta baki har 2 selvlagde plugger og en ganske kort ledning som når akkurat bort til den eneste 3 pins utgangen på hk som bare gir 5V istede for 12V

 

Du har noen S-ATA kontakter helt nederst. Prøv der, men ved å gjemme de videre bak HK'et inn til HDD. Videre har du jo ledningene nederst, samt PSU kabelen inn til HK som du sikkert bare kan strekke rett opp, om du løser den fra "klynga" di..

5912204[/snapback]

 

De s-ata kontaktene der nede har jeg helt glemt av ;) men står S-ATA RAID på alle, men de kan brukes vanlig?

 

Har tenkt å fjærne den fra klynga ja :)

 

Har prøvd å "gjemme" IDE kabelen, men s-ata'ene er det værre med..

 

tips?

5911966[/snapback]

 

Det er jo værre å gjømme IDE enn SATA!

 

Bare det at på ditt snåle HK er det SATA koblinger midt på kortet :p Mens IDE er standard at har kobling ved kanten av HK. Jeg selv har både SATA på kanten og midt på, men jeg har ingen SATA disker :(

 

EDIT: Du hadde visst SATA koblinger ved kanten :roll:

5912404[/snapback]

 

Joda, men i mitt tilfelle har jeg bare surra ihop ide kabelen og teipa, og den er bare litt for lang for å nå til dvd brennern..

 

Skal teste de s-atapluggene der nede :) stor fordel om jeg kan bruke dem :)

 

Edit: Hvorfor i helvette blir all quotinga fucka?

Edit2: hvorfor i helvette ble det plutselig fikset? ;)

Endret av complexity
Lenke til kommentar
Complexity: Åssen 120mm vifte er det du har i bak kant?

Og hva er hensikten med å ha en pentium 3 kjøler bakpå gfx kortet? Ramkjøler?

5913380[/snapback]

 

Er en San Ace vifte som er noe så sykt bra ;) kjører på 5V og eier alle 12V viftene mine med å flytte luft.. og på 12V blir pc'en som en støvsuger for det blir så mye undertrykk ;)

 

Den pentium 3 vifta bare testa jeg om funka så bare la jeg den der.. var litt varmt oppå grafikkkortet så ;) har ikke tenkt på å lage Ramkjøler av den men det var en super ide :)

 

 

Den 120mm han har i bakkant "stammer" fra en Mac.

5913704[/snapback]

 

Stammer fra en MAC Psu ja ;) derfor jeg måtte modde pluggen så mye

Lenke til kommentar
complexity :

 

 

Vell kan du ikke bruke de sata kontrollene du har nede på hovedkortet ditt da. Da er det jo lettere å gjømme kablene  :thumbup:

5914375[/snapback]

Eller bare kjøpe nytt hovedkort :whistle:

5916022[/snapback]

 

 

Det er smart å si når han bare kan konfigurere det i BIOS, så skal det funke?

5916091[/snapback]

 

Hehe.. fikk opp NTSF mangler elns ;)

 

Har ikke gidda å brydd meg så mye om det, men når jeg får meg flere s-ata disker må jeg vel det.. og skal bytte hovedkort den dagen jeg vinner mye på ett skrapelodd :thumbup:

Endret av complexity
Lenke til kommentar

Er det ikke sånn at når man bytter hk i et system, må man legge inn ny XP Serial number? Leste noe om det et sted på hw.no, om at man må ha ny lisens hver gang man bytter hk. Det skal gjøre det vanskeligere å piratkopiere og bruke det på flere pc'r, samtidig som at Microsoft skal tjene mer, selvsaaagt :roll:

Lenke til kommentar
Er det ikke sånn at når man bytter hk i et system, må man legge inn ny XP Serial number? Leste noe om det et sted på hw.no, om at man må ha ny lisens hver gang man bytter hk. Det skal gjøre det vanskeligere å piratkopiere og bruke det på flere pc'r, samtidig som at Microsoft skal tjene mer, selvsaaagt :roll:

5916224[/snapback]

 

Jo er vel slik det blir nå ja.. men uansett så har jeg "råd" til å "fikse" windows ;)

 

men tror ikke moderatorene liker mere OT nå :)

Lenke til kommentar
Er det ikke sånn at når man bytter hk i et system, må man legge inn ny XP Serial number? Leste noe om det et sted på hw.no, om at man må ha ny lisens hver gang man bytter hk. Det skal gjøre det vanskeligere å piratkopiere og bruke det på flere pc'r, samtidig som at Microsoft skal tjene mer, selvsaaagt :roll:

5916224[/snapback]

 

Dette er noe som KANSKJE skal komme.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...