Gå til innhold

Hvordan ser det ut inni kabinettene deres?


Anbefalte innlegg

Har prøvd nå å søkt her på forumet i 1time ca etter lignende men finner det ikke. Om det finnes så kan dere gi meg en link og stenge denne "saken"

 

Har lyst til å se hvordan det ser ut inni kabinettene deres. Kanskje få tips om hvordan jeg skal prøve å få fikset i kablene og lignende. (Kom helst med bilde®)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Null problem å få rydda i kabinettet sitt. Først kobler du ut alle ledningene fra PSU, og får de litt unna. Legg bort IDE-kablene og andre kabler så godt som du kan.

Deretter stikker du på Jernia eller Byggmaker e.l og kjøper deg strips (20stk for 11,- eller noe i den dur).

Kablene du ikke bruker stripser du sammen helt øverst i kabinettet. De du bruker stripser du fast nedover mot harddisker og CD-rom osv. De kabel-endene som blir igjen gjemmer du så godt som du kan, kanskje bruke strips for å holde de på plass.

 

10min med strips = ryddig!

 

På bildet er det rot helt i bunn og helt i toppen av kabinettet, men der trengs det heller ikke så mye luftflyt. Ledningsrotet er ikke synlig med sidedøren på (vindu). Får dog snart PSU med sleevede kabler :)

Ledningene er stripset og gjemt under hd og over cd-rom. Funker fint?

 

EDIT: La til bilde, men hadde bare mobilkamera for hånden

Endret av reeeeg
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...