Gå til innhold

Hvordan ser det ut inni kabinettene deres?


Anbefalte innlegg

Det første jeg la merke til var navnet "Q-tec" på PSUen, fikk en merkelig følelse inni meg.

 

 

Snerkker'n: Pent kabbinett, og jeg følger forsatt med i kommentar og worklogg tråden din, menn du må rydde litt mer, jeg synst ikke det var så ryddig.

6006545[/snapback]

 

Tja vet ikke helt hvordan jeg skulle få det så mye ryddigere,det er jo strengt tatt kun de kablene som er nødvendige og de må nødvendigvis synest i bakkant av komponentene :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det første jeg la merke til var navnet "Q-tec" på PSUen, fikk en merkelig følelse inni meg.

 

 

Snerkker'n: Pent kabbinett, og jeg følger forsatt med i kommentar og worklogg tråden din, menn du må rydde litt mer, jeg synst ikke det var så ryddig.

6006545[/snapback]

 

 

Takker for at du ser jeg har "dritt" i PC'n... den PC'n brukes kanskje 3 timer i uka, litt etter som hva jeg eller andre gjør. Skal kjøpe meg en strømforsyning når jeg har penger, eller får tak i en ! :)

Kan jo hende mor vil sponse meg, siden PSU'n kan ødelegge komponenter eller stræike :p

Lenke til kommentar
aGal: Det var ikke ment frekt, sorry.

 

Det er ganske uavhengig avhvor mye pcen brukes, er den ustabil er den ustabil.

 

Det var vel mer ment som en slags advarsel.

6006987[/snapback]

 

 

Skjønte det :)

Men får vel pella sammen det jeg får ta penger så tar det meg 1 og 1/2 måned til jeg får en ny en :D

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-8I4zQlayY3
Vel, jeg prøvde hvertfall. Ble fornøyd jeg  :)

 

Den gamle PSUen gjør det så det ser noe "rotete" ut

 

p1010024large0vr.th.jpg

6007840[/snapback]

Pent og ryddig! :)

 

Man hva med å sette hdd'en ett hakk opp i den øverste holderen og ta ut den nederste? Skulle vel hjelpe endel på luftgjennomstrømninga også? Eller har du noe i den som jeg ikke ser på bilde? :)

Lenke til kommentar
Vel, jeg prøvde hvertfall. Ble fornøyd jeg  :)

 

Den gamle PSUen gjør det så det ser noe "rotete" ut

 

p1010024large0vr.th.jpg

6007840[/snapback]

Pent og ryddig! :)

 

Man hva med å sette hdd'en ett hakk opp i den øverste holderen og ta ut den nederste? Skulle vel hjelpe endel på luftgjennomstrømninga også? Eller har du noe i den som jeg ikke ser på bilde? :)

6007921[/snapback]

 

Du har vel et poeng der. Dessuten kræsjer hd'en med kjøleren på skjermkortet når jeg skal ta den ut :!: Har ikke noe annet enn det som er på bildet.

Lenke til kommentar

Slik ser nå mitt nye kabinett inni. Ganske tomt egentlig!

Henta det idag, kjøpte det fra en mann som mente det var for stort for han. Men ikke for meg! :) Han hadde ikke hatt det lenge, så det er som nytt. Skal begynne å modde senere! Kabinettet er BTW et Compucase: http://www.microplex.no/product.aspx?pid=CI6926BL&mcat=c124

Beklager det dårlige bildet, tok det med webcam, det eneste jeg hadde tilgjengelig.

post-45729-1146331462_thumb.jpg

Endret av Glisevask
Lenke til kommentar

I mitt kabinett er det så trangt at en maur kan umulig klare og komme inn idet. Eller kansje komme inn i det, men bevege seg noe etter det, ja det skulle jeg likt å se den klare :) + At den sikkert hadde blitt grilla fort inni der, litt varmere enn jeg liker inni der :(

Lenke til kommentar
I mitt kabinett er det så trangt at en maur kan umulig klare og komme inn idet. Eller kansje komme inn i det, men bevege seg noe etter det, ja det skulle jeg likt å se den klare :) + At den sikkert hadde blitt grilla fort inni der, litt varmere enn jeg liker inni der :(

6029793[/snapback]

 

Sett inn flere vifter og omså kjøp ett større kabinett ;)

Lenke til kommentar
I mitt kabinett er det så trangt at en maur kan umulig klare og komme inn idet. Eller kansje komme inn i det, men bevege seg noe etter det, ja det skulle jeg likt å se den klare :) + At den sikkert hadde blitt grilla fort inni der, litt varmere enn jeg liker inni der :(

6029793[/snapback]

 

Sett inn flere vifter og omså kjøp ett større kabinett ;)

6030795[/snapback]

 

Er så lite at vifte er det ikke plass til ;) Men skal kjøpe nytt kabinett når jeg går til innkjøp av am2 system :yes: Og da skal den lille bli brukt til server så da kommer jeg til og fjerne litt innmat også, så da blir det bra ;)

Lenke til kommentar

strømper på resten av strømkablene, flytte dvd brennern ned i kassa og legge kablene over, flytte stripsa til andre siden av kassa, slik at de ikke synes like lett.

 

du kan også strøme og flytte kablene til vifta i sidedøre, prøv å legg den oppå hovedkortet, da blir den mindre synlig. og fjern den teipbiten som holder p4 ledningen der.

Endret av Spirre
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...