daniel_984 Skrevet 7. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2005 Syns det blei skikkelig stilig jeg. Men undra litt over den dinosauren :!: Var jo en kjempeoriginal idè uansett! Likte veldig godt blandinga av fargene dine! Keep up the good work! Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 7. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2005 (endret) Takk for komentarene! De som sier at jeg bør fjerne dinosauren er faktisk de første som sier det! Alle andre har sagt det er tøft/orginalt. Selv liker jeg det veldig godt. Endret 7. juni 2005 av Zevs_ Lenke til kommentar
edge Skrevet 7. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2005 fjern alle de stygge stjernene og dinosaurene og skaff noen neonlys rør Hva i all verden skal jeg med det? Synes det var nice jeg.. *ønske seg kabinettet ditt* det har et navn som er vanskelig å stave vetteg, men ønsker meg det der.. Tsunami er navnet.. Må ha nytt kabinett, skjermkort og PSU jeg *fine ditt* Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 7. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2005 fjern alle de stygge stjernene og dinosaurene og skaff noen neonlys rør Hva i all verden skal jeg med det? Synes det var nice jeg.. *ønske seg kabinettet ditt* det har et navn som er vanskelig å stave vetteg, men ønsker meg det der.. Tsunami er navnet.. Må ha nytt kabinett, skjermkort og PSU jeg *fine ditt* Jepp, Thermaltake Tsunami er navnet Lenke til kommentar
oddis89 Skrevet 7. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2005 (endret) sry og måtte si det men dinosaurer/stjerner som er selvlysende passer ikke inn i data'en. hehe. EDIT: glemte å nevne at hvis DU synes det er tøfft så tar du jo det ikke bort.... er du førnøyd så er jo det bre supert Endret 7. juni 2005 av oddis89 Lenke til kommentar
sigen Skrevet 7. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2005 IKKE fjern stjernene og dinosauren! De er jo bare best! Lenke til kommentar
Sgt_Stilongs Skrevet 7. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2005 sry og måtte si det men dinosaurer/stjerner som er selvlysende passer ikke inn i data'en. hehe. Er jo det som er det tøffe Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 7. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2005 Hehe, Tusen takk da! Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 7. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2005 sry og måtte si det men dinosaurer/stjerner som er selvlysende passer ikke inn i data'en. hehe. Dem er ikke direkte selvlysende da. UV er tingen Lenke til kommentar
karl-wilhelm Skrevet 7. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2005 (endret) Du burde nesten gjøre banene på hovedkortet slevlysende også nå Hadde verdt rå tøft med litt UV tusj kreativitet rundt om kring, men ikke for mye da. Men ellers genial mod Stå på Endret 7. juni 2005 av karl-wilhelm Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 7. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2005 Du burde nesten gjøre banene på hovedkortet slevlysende også nå Hadde verdt rå tøft med litt UV tusj kreativitet rundt om kring, men ikke for mye da. Men ellers genial mod Stå på Har tegnet med penn. Skjermkort, Ram, en del kanter. Ser kanskje ikke det på bildet, Men det har jeg hvertfall gjort! Lenke til kommentar
Daniel Hovden Skrevet 7. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2005 Noen som har sånt uv reaktivt vindu??? isåfall noen som vet hvor jeg kan få tak i? Lenke til kommentar
daniel_984 Skrevet 7. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2005 (endret) Borr et høl i ræ*a på dino'n din og sett en grønn led der . Hadde sikkert blitt ganske rått ! Og i vifta di , vedder på det blir dritrått! Er som regel imot for mye lys, men i det kabinettet der kan det bli skikkelig bra... Et tips bare: gjem den ledninga di (enten med strømper eller bare gjem den bedre) ved nederste HDD'n din. Edit: kunne fort misforstås Endret 7. juni 2005 av daniel_984 Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 7. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2005 Det var jeg som hadde det dracula kabinettet på forige side. Inventoren vises ikke når døra settes på, det er en fin "litten" detalj som dekker over det området , det vært mer kabel så ville den inventoren vært på andre siden av kabinettet Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 8. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2005 Borr et høl i ræ*a på dino'n din og sett en grønn led der . Hadde sikkert blitt ganske rått ! Og i vifta di , vedder på det blir dritrått! Er som regel imot for mye lys, men i det kabinettet der kan det bli skikkelig bra... Et tips bare: gjem den ledninga di (enten med strømper eller bare gjem den bedre) ved nederste HDD'n din. Edit: kunne fort misforstås grønn led hva er det? Nei, Når jeg beveger meg ut på dette ommrådet skal jeg kjøre stil. Ikke hva allverdens med lys. Dinoen og resten lyser som bare pokker med UV-lyset på. Den ledningen du ser på bildet er ledningen til vifta i sidevinduet. Den vises ikke når viduet er på. Lenke til kommentar
sigz Skrevet 8. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2005 Dinoen var det tøffeste av alt da! Må rydde i kabinettet mitt nå jeg å. Blir bare mer og mer rot. Lenke til kommentar
Kvammis Skrevet 8. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2005 (endret) Noen tips til forbedring ? Endret 8. juni 2005 av m3tro89 Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 8. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2005 Noen tips til forbedring ? Så veldig bra ut, Det er nesten umulig å si noe ettersom kabinetter er helt gjennomsiktig, og da blir det vanskelig å fjerne alle kablene totalt bort. Lenke til kommentar
DarkStarr Skrevet 8. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2005 (endret) Zevs_ jeg syns det ble fett med de dinosaurene inni der jeg, det er så orginalt! du bør ha dem der !! Endret 8. juni 2005 av DarkStarr Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 8. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2005 helt enig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg