Gå til innhold

Hvordan ser det ut inni kabinettene deres?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hadde en tidligere post med bilde av pc'en. da hadde jeg q-tec psu.. nå har jeg byttet psu så jeg slenger inn nytt bilde..

 

Hater ide kabler.. det skulle ha vært s-ata cd-rommer. for den kabeln tar sinnsykt med plass.. skal kjøpe ide kabel med kabestrømpe etter hvert.. ikke så veldig ryddig der nå (psu'en har 6 drev. og 2 s-ata drev og 2 floppy drev.. jeg bruker 1 s-ata drev og 2 vanlige drev... så det er sinnsykt mange plugger til overs som jeg har prøvd å sjule rundt om kring..

 

fortell hva jeg burde forbedre\endre på..

 

btw: pc'en ble mye mer stabil og stillere etter psu bytte.. hærlig:)

Lenke til kommentar

complexity: Er det plass til de overflødige kablene bak hk-brettet? Ser bedre ut da. Ryddet i bunnen av kabinettet kanskje? Så litt rotete ut der. Finnes faktisk S-ATA CD/DVD-spillere/brennere (om jeg ikke husker 100% feil) og ellers kan du jo kjøpe/lage runde IDE-kabler ;)

Lenke til kommentar

Her er mitt forsøk på kombinasjon av vannkjøling og ryddighet.

 

Har funnet ut at det ikke er lett og forslag til forbedring mottaes med takk!

 

Må få tilføye at det i tillegg til de to radiatorene som dere kan se på bilde så er der også montert en dual radiator av type Watercool HTF3 i front av kabinettet.

Den er selvfølgelig montert på innsiden med 2 stk 120mm vifter som skyver luft gjennom den.

post-153-1117719539_thumb.jpg

Endret av Obix
Lenke til kommentar
Her er mitt forsøk på kombinasjon av vannkjøling og ryddighet.

 

Har funnet ut at det ikke er lett og forslag til forbedring mottaes med takk!

 

Må få tilføye at det i tillegg til de to radiatorene som dere kan se på bilde så er der også montert en dual radiator av type Watercool HTF3 i front av kabinettet.

Den er selvfølgelig montert på innsiden med 2 stk 120mm vifter som skyver luft gjennom den.

Du har vannkjøling på alt utenom CPU'n? :blink:

Lenke til kommentar
Her er mitt forsøk på kombinasjon av vannkjøling og ryddighet.

 

Har funnet ut at det ikke er lett og forslag til forbedring mottaes med takk!

 

Må få tilføye at det i tillegg til de to radiatorene som dere kan se på bilde så er der også montert en dual radiator av type Watercool HTF3 i front av kabinettet.

Den er selvfølgelig montert på innsiden med 2 stk 120mm vifter som skyver luft gjennom den.

Du har vannkjøling på alt utenom CPU'n? :blink:

Haha, blind eller? :p

Lenke til kommentar
Her er mitt forsøk på kombinasjon av vannkjøling og ryddighet.

 

Har funnet ut at det ikke er lett og forslag til forbedring mottaes med takk!

 

Må få tilføye at det i tillegg til de to radiatorene som dere kan se på bilde så er der også montert en dual radiator av type Watercool HTF3 i front av kabinettet.

Den er selvfølgelig montert på innsiden med 2 stk 120mm vifter som skyver luft gjennom den.

Najs kabinett :thumbup:

 

Men den lille krets dingsen med talla på, hva er den fornoe og hva brukes den til?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...