Gå til innhold

Hvordan ser det ut inni kabinettene deres?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Syns viften ser bedre ut uten grill

Ja den er vel kansje det :p skal bytte den ut snart + resten av viftene mine. bråker for mye :\ bare cpu vifta er på 36db. og har 2x80mm framme og 1x120 bak inkl cpu vifta. skal ta å kjøpe meg noen silent x vifter snart og kansje en alu vifte til cpu ;)

Lenke til kommentar
Man lager et hull i kabinettet, putter den "aktivitets tingen" i... Tar en ledning å lodder på den, og plugger den til hovedkortet...

 

beklager at jeg ikke husker navnet på måleren :p

"Den tingen," som du så pent kaller den, heter amperemeter :whistle:

Endret av sigen
Lenke til kommentar

Så fint ut inni der Biffen89, men hvorfor tar du ikke ut de grelle vifteholderene? Det ser ikke fint ut, Chieftec-eiere har tre valg: Sette vifter i dem, lakke dem, eller fjerne dem (kombinasjon av de to første er tillatt)

Snakker av erfaring, har Chieftec selv.

Hvordan er temperaturene?

 

EDIT: kaldt rom, lett å skrive feil da...

Endret av sigen
Lenke til kommentar

Det er litt høye temps synes jeg, hva med å investere i f.eks. SilenX-vifter?

Det hjelper godt med å holde temperaturene nede, og det er veldig stillegående vifter, anbefales! :thumbup:

Harddisken bør ligge på ca. 30-35*C, CPU`en bør være kaldest mulig.

Ellers sier jeg det samme som Skrue; usedvanlig ryddig kabinett!

 

EDIT: Leif i linken, og hva med å sleeve resten av strømkablene?

Endret av sigen
Lenke til kommentar

Cornel: Masse å rydde i der, var ikke ryddig. Men det ser ikke ut som om det er så lett å rydde inni der heller :thumbdown:

 

formann: Ser greit ut, men ville lagt den ledningen som ender rett nedenfor CPU-kjøleren ned samme stedet som P4-pluggen, og ryddet litt bedre opp med diskene, og samlet S-ATAkablene litt bedre ;) Ellers lite å si på kabinettet, muligens noe sleeving :hmm:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...