Gå til innhold

Hvordan ser det ut inni kabinettene deres?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
knudre: Den "kretsdingsen" er et Wattmeter.

 

Den viser totalen av Watt som maskinen trekker fra PSU.

Når bildet ble tatt var maskinen nettopp skrudd på. Derfor viser den "kun" 45 Watt mot normal idle load på 100 Watt.

Kjøpt hvor? (eller følger det med PSU eller noe sånn?)

Lenke til kommentar
Her er mitt forsøk på kombinasjon av vannkjøling og ryddighet.

 

Har funnet ut at det ikke er lett og forslag til forbedring mottaes med takk!

 

Må få tilføye at det i tillegg til de to radiatorene som dere kan se på bilde så er der også montert en dual radiator av type Watercool HTF3 i front av kabinettet.

Den er selvfølgelig montert på innsiden med 2 stk 120mm vifter som skyver luft gjennom den.

Utrolig ryddig :thumbup:

Lenke til kommentar
her er mitt bidrag sinnsykt dår lige bilder tatt med mini digitalt kamera med mål på 3*5cm :p

Ja, der var det ikke så mye å se... Men jeg tror jeg så en del kabler som kunne skjules der.

What he said

Ja, dårlige bilder, og ja, endel som kan forbedres inni der. Hva med en annen vinkel? F.eks. rett mot siden?

Lenke til kommentar

Hehe, takker! Kjempehyggelig med så positiv respons! Har fortsatt planer om å vise frem S-ATA løsninga mi (som jeg syns var mer eller mindre veldig bra), så poster flere bilder i morra. :D Og igjen, takker for respons!

 

Edit:

 

Oppdatering på kabinettet mitt, noen nye bilder.

 

Sykt! Hvordan klarte du det?

 

Nå har ikke jeg sett noen andre bilder enn de to, men klarte hva da? dontgetit.gif

De andre bildene Endret av daniel_984
Lenke til kommentar
Og da tror jeg ikke jeg orker mer. Men er jo storfornøyd! :thumbup:

Var meget bra det der ja. Om man skal være skikkelig kritisk så kunne strømpene være i samme farge. Men om man ikke har vindu så har jo ikke det noe å si...

Først og fremst viktig å miske luftmotstanden med sleevinga, men det ser bedre ut med en farge! Men for all del, det var veeeldig ryddig inni der ;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...