Gå til innhold

Hvordan ser det ut inni kabinettene deres?


Anbefalte innlegg

hehe ja, har bare ikke hatt tid enda... fikk dette ganske nylig, men har ikke hatt tid til mer enn å sette det inn egentlig... finpussen kommer nå etter jeg har fått noen kommentarer på det ;)

så jeg tar gjerne imot fler forslag på hva jeg kan gjøre me dette kabinettet!!

jeg skal ta et bilde senere i kveld/natt, og legge det ut ;)

 

-noen idè om hvor jeg kan sette de inverterene? alt er jo gjennomsiktig... hehe

Endret av SUXBlade
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg satte i en 400GB SATA disk til, for totalt 3.2TB med lagringsplass. Så jeg tillater meg å poste et bilde.

 

Nå er det altså 12 disker i mitt beskjedne AOpen H600B midi-kabinett, og fremdeles går alt 100% stabilt på 350W PSU som er fra Fortron/Source. ;)

 

+12V railen holder seg stabil på 11.84V selv med aktivitet på samtlige disker og begge DVD-brennerene.

Lenke til kommentar
Tror jeg ville ha lakket dvd/hdd holder..

Ser mye penere ut da, og du kan gjemme kabler o.l der...

+ at harddisk, floppy og dvd/cd rom/brenner ikke ser så pen ut..

den idèen likte jeg... :yes:

hvis jeg skal lakke sånt akryl greier, hva bruker jeg da? no spes lakkering jeg må bruke?

non forslag til farge som kunne sett bra ut på den?

 

jeg er liksom litt tom for ideer til dette kabinettet... derfor det ser ut som det gjør... så, er det noen som har noen ideer til noe kult, så bare kom me det!! :D

*hvilke katodefarger, LED-farger og strømpe-farger passer bra sammen???*

Lenke til kommentar
Jeg satte i en 400GB SATA disk til, for totalt 3.2TB med lagringsplass. Så jeg tillater meg å poste et bilde.

 

Nå er det altså 12 disker i mitt beskjedne AOpen H600B midi-kabinett, og fremdeles går alt 100% stabilt på 350W PSU som er fra Fortron/Source. ;)

 

+12V railen holder seg stabil på 11.84V selv med aktivitet på samtlige disker og begge DVD-brennerene.

Opplever du ofte harddisk krasj? :hmm:

 

Det burde være ofte :!:

Lenke til kommentar
Jeg satte i en 400GB SATA disk til, for totalt 3.2TB med lagringsplass. Så jeg tillater meg å poste et bilde.

 

Nå er det altså 12 disker i mitt beskjedne AOpen H600B midi-kabinett, og fremdeles går alt 100% stabilt på 350W PSU som er fra Fortron/Source. ;)

 

+12V railen holder seg stabil på 11.84V selv med aktivitet på samtlige disker og begge DVD-brennerene.

Sykt med så mye plass da, men får en bruk for det?

 

Uansett, kan jo ha hele filmarkivet til Canal Pluss der jo :p

Lenke til kommentar
Jeg satte i en 400GB SATA disk til, for totalt 3.2TB med lagringsplass. Så jeg tillater meg å poste et bilde.

 

Nå er det altså 12 disker i mitt beskjedne AOpen H600B midi-kabinett, og fremdeles går alt 100% stabilt på 350W PSU som er fra Fortron/Source. ;)

 

+12V railen holder seg stabil på 11.84V selv med aktivitet på samtlige disker og begge DVD-brennerene.

steike.. ka du skal me så mye plass??.. 350w hørtes litt lite ut.. sikker på at den ikkje slit litt?..

 

btw: har du mye vifte å sånt da?.. de hardiskan må jo gi nåkka sinnsykt mye varme..

Lenke til kommentar

Ser myyye bedre ut inni der nå Strategery, kun kabelstrømper, så er du i mål :thumbup:

Sorry SUXBlade, men det var ikke noe fint inni der. Lakk brønnene, og gjem alle kablene du kan inni der. ;)

_crs_: Sykt med plass, men det er jo egentlig ikke så vanskelig å bruke det opp. Har du noen temperaturer inni kabinettet? Synes også 350W hørtes lite ut, selv til å være en Fortron/Source

Lenke til kommentar
_crs_: Sykt med plass, men det er jo egentlig ikke så vanskelig å bruke det opp. Har du noen temperaturer inni kabinettet? Synes også 350W hørtes lite ut, selv til å være en Fortron/Source

 

Jeg trenger all plassen jeg kan få, så her hos meg går ingen GB til spille. ;)

 

CPU og kabinett-temp er ca. 35 grader ved vanlig bruk, diskene har omtrent samme temp. Men da må romtemperatur være cirka 25. Ved max load øker kabinett-temp med 5-10 grader alt etter hvor varmet det er i rommet. Ikke lurt å stenge dør og vindu for å si det slik. :)

 

Ved idle/lett load er 350W PSU'en mer enn god nok. PSU-viften går på laveste RPM, og alle rails er stabil. Disker/brennere virker som de gir +12V railen lite stress. X800XT PE skjermkortet derimot får PSU til å gå får fulle mugger (120mm viften i PSU'en går max da). Men alle rails er allikevel på normalt nivå. Og som nevnt, har hittil ikke opplevd ustabilitet av noe grad. Men tror nok ikke det blir flere disker i maskinen nå. ;)

 

Trond

Lenke til kommentar
hvordan får du råd til alt dette _crs_?

Et spørsmål om prioritering det, tenker jeg. Har man kroner til overs, så velger vel folk å disponere de forskjellig. Og jeg har bruk for mye diskplass. Har en god avtale med en leverandør også, for å si det slik.

 

Trond

Lenke til kommentar
Tror jeg ville ha lakket dvd/hdd holder..

Ser mye penere ut da, og du kan gjemme kabler o.l der...

+ at harddisk, floppy og dvd/cd rom/brenner ikke ser så pen ut..

den idèen likte jeg... :yes:

hvis jeg skal lakke sånt akryl greier, hva bruker jeg da? no spes lakkering jeg må bruke?

non forslag til farge som kunne sett bra ut på den?

 

jeg er liksom litt tom for ideer til dette kabinettet... derfor det ser ut som det gjør... så, er det noen som har noen ideer til noe kult, så bare kom me det!! :D

*hvilke katodefarger, LED-farger og strømpe-farger passer bra sammen???*

Må jo bruke lakk ;)

Jeg tror det hadde blitt kjempepent med svart :love:

Lenke til kommentar

Jeg tenkte litt i går kveld, og jeg kom opp med en ide...

 

Hva med å lakke alt svart (fra innsiden), utenom den ene sideplata (lakke dvd/hdd holderen svart også)

er dette en ide???

 

Tror dere det hadde sett bra ut???

(det er hull til skruer på platene, hvordan dekker jeg disse så det ikke kommer lakk inn i dem???)

 

Foresten, hvilke farger ser bra ut inni et sort kabinett?? og hvor å ha ting?

jeg har 3 konvertere (me 2 uttak pr konverter)

Forslag??

 

 

(Takk for all hjelp og kommentarer) :D:thumbup:

Lenke til kommentar
Dette er min pc...

Specs:

Kabinett: Sunbeam Acrylic (Transparent)

Hovedkort: MSI 865PE Neo2-LS

Prossessor: Intel P4 2.6GHz Boxed PC800

Minne: Crucial PC3200 DDR-DIMM 1024MB (2x512MB)

Harddisk: Western Digital Caviar 120GB 7200RPM

Grafikkort: XFX GeForce 6800Ultra @ 425/1100

 

De "tingene" utenpå viftene på kabinettet... er de med på kabinettet, eller er de med på viftene? de var utrolig råe..:D kunne tenkt meg en slik på 120 vifta mi :yes:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...