Gå til innhold

Hvordan ser det ut inni kabinettene deres?


Anbefalte innlegg

Så veldig bra ut, Det er nesten umulig å si noe ettersom kabinetter er helt gjennomsiktig, og da blir det vanskelig å fjerne alle kablene totalt bort.

Det stemmer ikke helt...

Det er kun harddisk holder/ dvd-brenner holder som er helt gjennomsiktig..

Tenker på å lakke den svart også..

 

 

Så det er fullt mulig å gjemme kablene..

Kom med tips :D

 

EDIT: Leif

Endret av m3tro89
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Her er et bilde av kabinettet mitt. Med fem kabinett vifter og viftestyring blir det utrolig mye ledninger, men har greid "gjemt" dem litt. Liker XP-120 kjøleren og utseende på den fra siden. Litt barsk og tøff. Skal montere standard kromede griller på viftene så det ikke ser så plastikkaktig ut. Ellers er det ett utrolig dårlig bildet. Ikke all verdens til kvalitet med ett gsmart mini cam.

 

Ronnyen

post-153-1118504067_thumb.jpg

Endret av ronnyenk
Lenke til kommentar
Sitter litt misunnelig her, noen av de kabinettene som er blitt postet er veldig ryddig og pene. Mitt er et eneste stort kabelrot. Masse floker og drit. Kan poste bilde imorgen. Orker ikke hente digital kameraet nå.

Kabinettet mitt ser også ut som en søppelplass! Det ligger kabler og drit over alt...Finnes ikke system på noe.... :no:

Lenke til kommentar

Har ikke noen bilder nå! Men får mist 500watt til onsdag. Sammen med kabelstrømer :w00t: og lys, ingen flaming fra de som syns det er harry! I like it, i like it a lot! Så skal jeg kanskje sote plexien med halvgjennomsiktig speilfilm, noen meninger?

Sender bilde når jeg er ferdig med å trekke strømper og slikt!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...