Gå til innhold

Hvordan ser det ut inni kabinettene deres?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Margarus, lenge har du hatt Bigwater'en din? hvordan er pumpa? er det verdt og kjøpe?

Jeg svarer nok for en god del når jeg sier at pumpa er dritt og kommer nok sannsynligvis til å ryke etter 1 uke til 3-5 måneder.

Det er også lite effekt på den.

Noen er også plaget med lekkasjer.

Viss du bytter ut pumpa og blokkene så har du ganske grei vannkjøling, men da er det vel lite poeng i å kjøpe settet :p

Lenke til kommentar
Margarus, lenge har du hatt Bigwater'en din? hvordan er pumpa? er det verdt og kjøpe?

hei!

 

jeg har hatt mitt BW sett siden jul. nermere halvt år siden.

 

eneste problemer jeg har hatt er plexi skader på blokka å da var det lekasjer på HK å skjermkort. heldigvis så overlevde alt!

 

pumpa er av typen. : 2700rpm å den uten gumme kork i toppen.

den har vert i gang nesten hele tiden å har aldrig stoppet :)

 

jeg syns det er absolutt verdt å kjøpe. men det er litt trist vis du får den pumpa med gummi kork i for di ryker veldig lett.

 

 

her er bilder \ film av harddisk activity tingen min :)

bilder \ film

 

noen av bildene er tatt med webcam så er litt uklare.

den minste filmen er filma med webcam , den store er filma med digicam :) enjoy

Endret av Margarus
Lenke til kommentar

får vel legge in bilder av in-win x710 toweret mitt da ;P

bildene er klikkbare :yes:

 

thumb1.jpg

 

thumb2.jpg

 

thumb3.jpg

 

har litt kjedelig layout på hovedkortet, tenker da på den hvite kabelen som går under cpu, den er til lyd og usb i front av kabinettet. den som ligger helt nederst er kabelen til 2ekstra usb i et pci slot. :)

Endret av LupeN-
Lenke til kommentar
Jeg satte i en 400GB SATA disk til, for totalt 3.2TB med lagringsplass. Så jeg tillater meg å poste et bilde.

 

Nå er det altså 12 disker i mitt beskjedne AOpen H600B midi-kabinett, og fremdeles går alt 100% stabilt på 350W PSU som er fra Fortron/Source. ;)

 

+12V railen holder seg stabil på 11.84V selv med aktivitet på samtlige disker og begge DVD-brennerene.

Haha måtte le litt av alle de harddiskene ;)

 

Får du fylt opp alle de? :!: :ohmy:

 

Så ut som du hadde Jetart kjøler til GPU? Har du det? Skulle gjerne sett akkurat hvor stor den er, har planer om å kjøpe den samme til Shuttlen min (og da har jeg jo ikke all verdens plass) :D

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...