Gå til innhold

Hvordan ser det ut inni kabinettene deres?


Anbefalte innlegg

Tenkte på det samme som dere. Og hadde ikke vært noe problem med èn farge. Men rødt og svart (blått/svart?) kan blir jæææ*lig fint om man klarer det riktig. Tenkte kanskje å bestille meg blått kit, og da kable om alle røde strømper, og eventuelt kjøpe meg meg noen blå neonvifter (et evig varende prosjekt denna pc'en sier du? :p ). med de blå zalman ribbene kan det bli litt stilig tror jeg, sammens med en:

mistmegatw_blue.gif

??? Tror jeg kan bli ganske så stilig :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hmm... Du sier noe, er jo ikke særlig originalt. Får heller se da vet. Tror nok jeg skal klare å dra sveisen av meg sjøl en gang til :p .

 

Om jeg hadde klart å utstyre alt prangende som ikke er HK med blått/blå leds, så kan det bli bra. Uten at jeg "hermer" etter alle andre. :yes: (Håper jeg!)

Lenke til kommentar
¨Litt OT her:

 

Har kjøpt meg kabel strømper for å få det litt ryddigere. Må jeg ha sånn sak for å ta av molex kontaktene eller klarer jeg det fint med hendene?

 

Syns det så litt knotete ut... :ermm:

Bare stikk inn et lite skrujern og press inn som gal :p Det finnes en guide her en plass om hvordan man skal gjøre det riktig

Enkelt!

Molex pinnene holdes til kontakten ved hjelp av 2 clips. Stikk et tynt skrujern å finn de to klipsa sånn at de løsner. Du kommer til å høre et klikk.

Lenke til kommentar
¨Litt OT her:

 

Har kjøpt meg kabel strømper for å få det litt ryddigere. Må jeg ha sånn sak for å ta av molex kontaktene eller klarer jeg det fint med hendene?

 

Syns det så litt knotete ut... :ermm:

Bare stikk inn et lite skrujern og press inn som gal :p Det finnes en guide her en plass om hvordan man skal gjøre det riktig

Enkelt!

Molex pinnene holdes til kontakten ved hjelp av 2 clips. Stikk et tynt skrujern å finn de to klipsa sånn at de løsner. Du kommer til å høre et klikk.

__________________

| (xox) (xox) (xox) (xox) |

¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨

Forsøk på å tegne molexkontakten

 

Stikk skrujernet ca. ved xene. Første gang er man usikker, men får du den første ut, og begynner å skjønne dette er det veldig enkelt

Lenke til kommentar

Så greit ut det Klikka, men jeg er ikke så begeistret for matt stål.

Et tips er å bytte ut IDE kablene med noen kortere, for det blir ganske rotete med alle del lange! (er det 90cm varianten?)

Viss du får ordnet IDE kablene så kan det bli pent + å skjule invertern! :)

 

PS: Ikke dialekt på forumet ;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...