Gå til innhold

Hvordan ser det ut inni kabinettene deres?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
fjern alle de stygge stjernene og dinosaurene og skaff noen neonlys rør

:dontgetit::dontgetit: Hva i all verden skal jeg med det? :dontgetit:

Synes det var nice jeg..

*ønske seg kabinettet ditt*

 

det har et navn som er vanskelig å stave vetteg, men ønsker meg det der.. Tsunami er navnet..:p Må ha nytt kabinett, skjermkort og PSU jeg :dontgetit:

 

 

*fine ditt*

Lenke til kommentar
fjern alle de stygge stjernene og dinosaurene og skaff noen neonlys rør

:dontgetit::dontgetit: Hva i all verden skal jeg med det? :dontgetit:

Synes det var nice jeg..

*ønske seg kabinettet ditt*

 

det har et navn som er vanskelig å stave vetteg, men ønsker meg det der.. Tsunami er navnet..:p Må ha nytt kabinett, skjermkort og PSU jeg :dontgetit:

 

 

*fine ditt*

Jepp, Thermaltake Tsunami er navnet :thumbup:

Lenke til kommentar
Du burde nesten gjøre banene på hovedkortet slevlysende også nå :p

 

Hadde verdt rå tøft med litt UV tusj kreativitet rundt om kring, men ikke for mye da.

 

Men ellers genial mod Stå på :thumbup:

Har tegnet med penn. Skjermkort, Ram, en del kanter. Ser kanskje ikke det på bildet, Men det har jeg hvertfall gjort! :thumbup:

Lenke til kommentar

Borr et høl i ræ*a på dino'n din og sett en grønn led der :p . Hadde sikkert blitt ganske rått :yes: ! Og i vifta di :p , vedder på det blir dritrått! Er som regel imot for mye lys, men i det kabinettet der kan det bli skikkelig bra...

 

Et tips bare: gjem den ledninga di (enten med strømper eller bare gjem den bedre) ved nederste HDD'n din.

 

Edit: kunne fort misforstås :p

Endret av daniel_984
Lenke til kommentar
Borr et høl i ræ*a på dino'n din og sett en grønn led der :p . Hadde sikkert blitt ganske rått :yes: ! Og i vifta di :p , vedder på det blir dritrått! Er som regel imot for mye lys, men i det kabinettet der kan det bli skikkelig bra...

 

Et tips bare: gjem den ledninga di (enten med strømper eller bare gjem den bedre) ved nederste HDD'n din.

 

Edit: kunne fort misforstås :p

grønn led hva er det? :p Nei, Når jeg beveger meg ut på dette ommrådet skal jeg kjøre stil. Ikke hva allverdens med lys. Dinoen og resten lyser som bare pokker med UV-lyset på.

 

Den ledningen du ser på bildet er ledningen til vifta i sidevinduet. Den vises ikke når viduet er på.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...