Gå til innhold

Første review av half life2 - 95%?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Om Doom III fikk over 90% bør seriøst Half-Life 2 få 100% for å være underholdende.

Hvordan vet du det uten å ha spilt spillet?

Han har jo sikkert spilt Doom 3 og mislikt det, ergo må HL2 være mye bedre for at han skal like det.

Jeg fikk inntrykk av at han likte Doom 3 veldig godt, og ettersom Doom 3 "kun" fikk 90% bør Half-Life 2 få 100%, fordi det er underholdene. En vurdering kun tatt ut i fra skjermbilder og videoer.

Lenke til kommentar
Skyt meg hvis gameplayen på hl 2 blir dårligere enn doom 3.Tror jeg spilte 4-6 timer på doom 3,da fikk jeg nok.Har det innstalert,men spiller det aldri..

*Finner fram plasmakanonen*

 

Neida, tror ikke du trenger å være redd for det :p

Jeg har ikke spilt Doom III, men etter det jeg har hørt er det bare noe slik som dette:

 

Drep 1000 monstre på veien til punkt A

Gå til punkt B (drep 500 monstre) for å få en nøkkel til dør på punkt A

Finn ut på punkt B at du må en liten tur (ja, 900 monstre til) til punkt C

Gå tilbake til punkt A (du verden, hadde jeg ikke drept monstrene her da?) og lås opp døren (Oi, var det så mange monstre på den andre siden?)

 

Som sagt, dette er bare det jeg har hørt. Kan noen bekrefte/avkrefte det?

Lenke til kommentar
Skyt meg hvis gameplayen på hl 2 blir dårligere enn doom 3.Tror jeg spilte 4-6 timer på doom 3,da fikk jeg nok.Har det innstalert,men spiller det aldri..

*Finner fram plasmakanonen*

 

Neida, tror ikke du trenger å være redd for det :p

Jeg har ikke spilt Doom III, men etter det jeg har hørt er det bare noe slik som dette:

 

Drep 1000 monstre på veien til punkt A

Gå til punkt B (drep 500 monstre) for å få en nøkkel til dør på punkt A

Finn ut på punkt B at du må en liten tur (ja, 900 monstre til) til punkt C

Gå tilbake til punkt A (du verden, hadde jeg ikke drept monstrene her da?) og lås opp døren (Oi, var det så mange monstre på den andre siden?)

 

Som sagt, dette er bare det jeg har hørt. Kan noen bekrefte/avkrefte det?

Er ikke dette game-plotet til alle spill da? Inkludert HL2?

Lenke til kommentar
Er ikke dette game-plotet til alle spill da? Inkludert HL2?

Det er plotet til en del spill, men noen spill, som Half Life, har faktisk en fengene story midt inne i det hele, ikke sånn at "Du har strandet på en base på en av Mars' måner, en portal har åpnet seg og styggedommer bokstavelig talt renner nedover veggene. OBJECTIVE: Overlev."

 

Edit: Formulering

 

Edit 2: En ting som også er ganske bra med Half Life, er at den har ingen In-Game Cinematics - du "opplever" liksom alt, noe som gjør at du lever deg mye mer inn i personen du spiller. Vet ikke hvordan det er i Doom III med det.

Endret av ProZaC
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...