Gå til innhold

INFO: Webhosting, oversikt..


Marvil

Anbefalte innlegg

Kanskje på tide å oppdatere prisene og webhotellene til domeneshop...?

01.01.2005: Nye priser og vilkår fra 1. januar

Vi feirer det nye året med å sette ned prisene på flere av våre tjenester. Prisreduksjonen gjelder alle tjenester fakturert etter 1. januar 2005. For eksempel er registrering av .no, .dk og .se-domener blitt enda billigere enn før, og våre webhotellkunder får nå mer diskplass og flere epostkontoer for en rimeligere penge enn tidligere. Det minste webhotellet på 25 MB utgår, og grensen for CGI, PHP og FPSE økes fra 50 MB til 100 MB. Alle som før hadde 25 MB er automatisk oppgradert til 50 MB, og de som hadde 50 MB har fått 100 MB. Likevel betaler man altså mindre enn før. For en fullstendig oversikt over de nye prisene, se vår prisliste. Vi har også gjort noen mindre endringer i våre forretningsvilkår, og vi anbefaler deg å studere disse. Nytt av året er dessuten at vi nå tilbyr registrering under .uk (Storbritannia). Da gjenstår det bare å ønske alle nye og gamle kunder godt nytt 2005 fra alle oss i Domeneshop!

 

 

Nye webhotell:

Diskplass: 50MB (1) / 100MB (2) / 250MB (3) / 500MB (4) / 1000MB (5)

 

Nye priser:

Pris: 29,- (1) / 49,- (2) / 69,- (3) / 89,- (4) / 99,- (5) (prisene er oppgitt per måned)

 

http://www.domeneshop.no/webhotel.cgi

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Loomy: Høres  bra ut! Har du en webadresse til dem? Hvordan er servicen hos dem, bare gode erfaringer?

http://www.tjc.no

Bare gode erfaringer hittil. Servicen virker god og support virker rimelig kompetent (ikke at jeg har hatt så mye å gjøre med dem da..).

 

Hvis du bestiller kan du gjerne putte epleweb.com i anbefalt-av-feltet :love:

Tror det blir webhotell med domene hos disse ja! Noen andre som har erfaringer med TJC?

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Kan anbefale Hostean.net.

Jeg har selv Basic.

Eneste jeg kan utsette på er at det er litt problemer med FTP'en til tider, de gangene jeg har vært i kontakt med kundeservice har jeg fått svar etter relativt kort tid. En gang fikk jeg svar 00.30 om natten :thumbup: .

 

Gjelder alle produktene:

  • Ubegrenset mySQL
  • Ubegrenset subdomener
  • Ubegrenset Email adresser
  • cPanel 9
  • SSL
  • HTTPS
  • PHP
  • Python
  • Ubegrenset mailinglister
  • Perl
  • TCL
  • C++

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Si jeg har lyst på et webdomene(eller heter det webhotell?) og BNC er det noen som selger begge i en pakke? bør ikke koste for mye og være stabilt...

Noen tips? bør helst ligge i norge.

Edit: Og hva er en Shellkonto eller hva det nå enn det heter? er litt grønnsak på akkurat dette feltet...

 

Edit2: Har lagt merke til at det er få som lar folk betale via nettbank/giro...

Siden jeg ikke er 18 enda så har jeg ikke muligheten for å betale med kredittkort, så noen som har noen tips?

Endret av ToxicMan
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Si jeg har lyst på et webdomene(eller heter det webhotell?) og BNC er det noen som selger begge i en pakke? bør ikke koste for mye og være stabilt...

Noen tips? bør helst ligge i norge.

Edit: Og hva er en Shellkonto eller hva det nå enn det heter? er litt grønnsak på akkurat dette feltet...

 

Edit2: Har lagt merke til at det er få som lar folk betale via nettbank/giro...

Siden jeg ikke er 18 enda så har jeg ikke muligheten for å betale med kredittkort, så noen som har noen tips?

En shellkonto er en plass du må installere bncen din. Du logger på shellet med for eksempel putty, og installerer for eksempel psybnc for bnc eller eggdrop for en irc bot.

 

 

correct me if im wrong.

 

tips til edit2: låne visa kortet til pappan din eller en kompis.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Jeg er på utkikk etter et billig hotell (maksimum 45,-/mnd) med relativt mye lagringsplass (minst 400 MB), og en del transfer (10 GB eller mer). Samtidig vil jeg ikke har noe tull med at domenet mitt skal registreres i bedriftens navn, slik at jeg har full kontroll over det selv. Ser at nesten alle aktørene opererer med påtvunget domenekjøp, og det liker jeg ikke. Er det det noen andre enn hostean som tilbyr dette, altså vevhotell uten domene?

 

Og hvordan forgår overføring av domener? Jeg har nemlig et hotell med domene hos awebhotel, og regner ikke med å beholde hotellet, men vil gjerne ha domenet, da jeg bruker en mailadresse på dette domenet aktivt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...