Gå til innhold

INFO: Webhosting, oversikt..


Marvil

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Send dem en mail, så får du det nok til den prisen. ;)

 

EDIT: [email protected] (tror jeg)

Takk for tipset!

 

Sendte mail nå.

 

Sitter her og krysser fingrene.. ;)

 

EDIT: Glemte å takke :blush:

Bare hyggelig. Mener STW har en sånn grei ordning om at hvis du nevner meg som anbefaler elns. får jeg en måned gratis, så hvis du nevner meg i e-posten vil jeg være veldig takknemlig. Tror det holder å nevne domenet (www.jorgis.com). :)

Lenke til kommentar

Jo? En kamerat bestilte via QXL, satte opp meg som anbefaler, og vips! jeg fikk 2 mnd. gratis :) En annen som har gjort det også, så jeg har fått 4 mnd. gratis på www.vegiboys.com... Det er det som er det dyreste domenet og webhotellet mitt, så det er der det er mest penger å spare :) beyond-sanity.com skal jeg da alltids klare å betale uten noen gratismåneder ;)

Lenke til kommentar

get-one.net har nå økt prisene sine betraktelig, men samtidig skrudd opp overføring/mnd.

 

Hang meg på lokketilbudet med 19kr/mnd inkl. domene (betalte vel ca 230 kr for et år?) for snart ett år siden, og nå ligger standardpakken på 49kr/mnd + domene (over 900 kr året). Så da er vel tiden inne for å bytte.

Endret av diskvask
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Mitt domene på web10.nu er også ekte, ikke noe forwarding i koden.

 

Det som stinker med kontrollpanelet til de er mangelen på selv enkel filbehandling. F.eks. for å flytte en katalog blir man nødt til å laste hele greia ned med ftp, slette katalogen, for så å laste den opp til ønsket sted. Tungvindt.

 

Men de er billige og ser ut til å ha rask respons på support.

Lenke til kommentar
F.eks. for å flytte en katalog blir man nødt til å laste hele greia ned med ftp, slette katalogen, for så å laste den opp til ønsket sted. Tungvindt.

Nei, du renamer bare katelogen til den nye stien med FTP. Det er i alle fall det som er normalt...

Joda, sånn sett. Det jeg egentlig mente var f.eks. å flytte en katalog til rota. Jeg oppretta public_html av gammel vane før jeg fant ut at rotkatalogen faktisk tilsvarte public_html.

Lenke til kommentar

Siden denne tråden tar for seg norske/nordiske webhoteller har jeg laget en tråd for utlandske.

 

Man får jo som oftes mye mer for pengene borte i USA, og hvis man ikke er helt avhengig av veldig liten respons tid, så er USA veien å gå. Og som denne tråder viser, ligger jo faktisk serverene til mange av de "norske" webhotellen akkurat i USA.

 

Tråden finner du her: Webhosting i USA, og legg gjerne inn nye linker, anbefalinger, erfaringer osv.

 

På siden min: Webhosting i USA finner du en oppdatert liste, med ping tider osv. Kommer til å legge inn ganske mye info om de forskjellige webhotellene etter hvert.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...