Gå til innhold

INFO: Webhosting, oversikt..

Marvil

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Send dem en mail, så får du det nok til den prisen. ;)

EDIT: [email protected] (tror jeg)

Takk for tipset!

Sendte mail nå.

Sitter her og krysser fingrene.. ;)

EDIT: Glemte å takke :blush:

Bare hyggelig. Mener STW har en sånn grei ordning om at hvis du nevner meg som anbefaler elns. får jeg en måned gratis, så hvis du nevner meg i e-posten vil jeg være veldig takknemlig. Tror det holder å nevne domenet (www.jorgis.com). :)

Skrevet
@ jorgis

Det skal jeg gjøre! (hvis de selger meg domenet til qxl-pris da, ellers skal jeg ikke ha) :)

Hehe, flottings. Mener at Ingar fikk sitt webhotell til QXL-pris ved å spørre høflig via mail, så det skal nok gå greit. :)

Skrevet

#1. Det er min tråd. I alle referanser skal jeg oppgis, og tjene masse penger på dere småbarn som bestiller webhotell.

#2. Man får ikke 2 måneders gratistid ved handel av QXL-tilbud.

Skrevet

Jo? En kamerat bestilte via QXL, satte opp meg som anbefaler, og vips! jeg fikk 2 mnd. gratis :) En annen som har gjort det også, så jeg har fått 4 mnd. gratis på www.vegiboys.com... Det er det som er det dyreste domenet og webhotellet mitt, så det er der det er mest penger å spare :) beyond-sanity.com skal jeg da alltids klare å betale uten noen gratismåneder ;)

Skrevet (endret)

get-one.net har nå økt prisene sine betraktelig, men samtidig skrudd opp overføring/mnd.

Hang meg på lokketilbudet med 19kr/mnd inkl. domene (betalte vel ca 230 kr for et år?) for snart ett år siden, og nå ligger standardpakken på 49kr/mnd + domene (over 900 kr året). Så da er vel tiden inne for å bytte.

Endret av diskvask
  • 2 uker senere...
Skrevet

Get-one:

+Lett og god Administrering (CPanel)

+Billig.

-altfor mye nedetid

= Jeg har Get-one, og kan bare si meg middels fornøyd. Dette er pga. all nedetiden.

Skrevet

Jeg skal ha meg "ordentlig" domene nå, og vurderte en stund web10.nu - men det er jo ikke ekte webdomener man får jo?!

Søkte på talkactive.net som web10 bruker, og da kom jeg over bl.a. http://www.flygfoto.com/. Sjekk kildekoden for sida. Det er jo bare maskert URL forwarding. :no:

Er det slik for alle som bruker web10 eller?

Skrevet

Mitt domene på web10.nu er også ekte, ikke noe forwarding i koden.

Det som stinker med kontrollpanelet til de er mangelen på selv enkel filbehandling. F.eks. for å flytte en katalog blir man nødt til å laste hele greia ned med ftp, slette katalogen, for så å laste den opp til ønsket sted. Tungvindt.

Men de er billige og ser ut til å ha rask respons på support.

Skrevet
F.eks. for å flytte en katalog blir man nødt til å laste hele greia ned med ftp, slette katalogen, for så å laste den opp til ønsket sted. Tungvindt.

Nei, du renamer bare katelogen til den nye stien med FTP. Det er i alle fall det som er normalt...

Skrevet
F.eks. for å flytte en katalog blir man nødt til å laste hele greia ned med ftp, slette katalogen, for så å laste den opp til ønsket sted. Tungvindt.

Nei, du renamer bare katelogen til den nye stien med FTP. Det er i alle fall det som er normalt...

Joda, sånn sett. Det jeg egentlig mente var f.eks. å flytte en katalog til rota. Jeg oppretta public_html av gammel vane før jeg fant ut at rotkatalogen faktisk tilsvarte public_html.

Skrevet

Siden denne tråden tar for seg norske/nordiske webhoteller har jeg laget en tråd for utlandske.

Man får jo som oftes mye mer for pengene borte i USA, og hvis man ikke er helt avhengig av veldig liten respons tid, så er USA veien å gå. Og som denne tråder viser, ligger jo faktisk serverene til mange av de "norske" webhotellen akkurat i USA.

Tråden finner du her: Webhosting i USA, og legg gjerne inn nye linker, anbefalinger, erfaringer osv.

På siden min: Webhosting i USA finner du en oppdatert liste, med ping tider osv. Kommer til å legge inn ganske mye info om de forskjellige webhotellene etter hvert.

Skrevet

Kanskje på tide å oppdatere prisene og webhotellene til domeneshop...?

01.01.2005: Nye priser og vilkår fra 1. januar

Vi feirer det nye året med å sette ned prisene på flere av våre tjenester. Prisreduksjonen gjelder alle tjenester fakturert etter 1. januar 2005. For eksempel er registrering av .no, .dk og .se-domener blitt enda billigere enn før, og våre webhotellkunder får nå mer diskplass og flere epostkontoer for en rimeligere penge enn tidligere. Det minste webhotellet på 25 MB utgår, og grensen for CGI, PHP og FPSE økes fra 50 MB til 100 MB. Alle som før hadde 25 MB er automatisk oppgradert til 50 MB, og de som hadde 50 MB har fått 100 MB. Likevel betaler man altså mindre enn før. For en fullstendig oversikt over de nye prisene, se vår prisliste. Vi har også gjort noen mindre endringer i våre forretningsvilkår, og vi anbefaler deg å studere disse. Nytt av året er dessuten at vi nå tilbyr registrering under .uk (Storbritannia). Da gjenstår det bare å ønske alle nye og gamle kunder godt nytt 2005 fra alle oss i Domeneshop!

Nye webhotell:

Diskplass: 50MB (1) / 100MB (2) / 250MB (3) / 500MB (4) / 1000MB (5)

Nye priser:

Pris: 29,- (1) / 49,- (2) / 69,- (3) / 89,- (4) / 99,- (5) (prisene er oppgitt per måned)

http://www.domeneshop.no/webhotel.cgi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...