Gå til innhold

INFO: Webhosting, oversikt..


Marvil

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvis førstesiden blir oppdatert, ville det vært hyggelig om dere kunne ta med info om MinHost. Her er et utdrag fra minhost.no/webhotell:

 

Webhotell standard:

Pris: 99,- pr mnd (inkl. moms)

Domenenavn inkludert: Ja

Lagringsplass: 25GB

Månedlig båndbredde: 200GB

Operativsystem: CentOS (Linux)

Server i Norge: Ja

 

Webhotell ekstra:

Pris: 139,- pr mnd (inkl. moms)

Domenenavn inkludert: Ja

Lagringsplass: 35GB

Månedlig båndbredde: 300GB

Operativsystem: CentOS (Linux)

Server i Norge: Ja

Endret av aommundsen
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 1 måned senere...

Tar denne opp igjen;

 

Hvilken host er å anbefale for et lite nettsted basert på en Wordpress-installasjon (dvs i praksis en blogg)?

 

Standardkrav til pris (billig!) og oppetid.

Ser litt på one.com, pakken til 10kr virker som dekker behovet? Servetheworld.net tar 70kr for sin minste pakke (kunde her selv og godt fornøyd, men om one.com tar 1/7 av prisen vurderer jeg denne)

Endret av Marvil
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Hei!

 

Vi er et styre som er på jakt etter en host og et domene til en medlemsside. Denne siden skal ha opptil 1000 brukere, og skal kjøre Joomla. Han som kan mest om web i IT-avdelingen bruker domeneshop, men jeg synes det var litt stive priser i forhold til hva vi man får. Dette gjaldt spesielt diskplass og MySQL databaser.

 

Jeg har sett på web10.nu og de så veldig greie ut, men hvordan er oppetiden og support på de? Vi prøver å holde kostnadene til et minimum da vi har svært begrenset med penger.

 

På forhånd takk,

 

Bjarte

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
  • 9 måneder senere...

Noen som tilbyr gratis hosting? Jeg trenger egentlig bare litt plass for å lagre et par små filer, 10-15MB holder i massevis.

 

Trenger du fremdeles litt Webside plass ?

Du kan få gratis plass hos meg www.holyfrey-hosting.com

Jeg kan tilby deg et subdomene foreksepel: http://DittNickNavn.holyfrey-hosting.com

 

Hilsen Tom Erik / Holyfrey

Endret av Holyfrey
Lenke til kommentar
  • 5 måneder senere...

Bumper denne!

 

Trenger hjelp til å sette opp en hjemmeside.

 

Lånte for en to års tid tilbake en mac for å sette opp en hjemmeside/blog.

Denne var helt perfekt og nydelig. Beregnet for mac. A´la mac stil - klikk og dra, tekstur i bakgrunn og lett å bruke. Jeg betalte 100 kr. for et år, riktignok til bare en liten side. Noen som aner hva dette kan være slags webhotell?

Har kjøpt mac nå, og savner siden min - kan ikke huske eller finne igjen navnet til leverandren.

 

Håper noen kan hjelpe - eller med å foreslå andre sider for mac som er lett å sette opp. Synes alle leverandørene har utrolig glorete og stygge hjemmesider selv… :/.

 

Takk, Benegesserit.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...