Gå til innhold

Giverglede på forumet: Del to


Anbefalte innlegg

Kjempetiltak, det er jo bare å fortsette, hva med å lage en pc-innsamling a la frelsesarmeen...det store farlige er at folk prøver å svindle til seg noe. Jeg selv synes ikke at jeg har noen topplønn. Men om jeg en dag svindler til meg noe sånt på bekostning av andre, ja da håper jeg en god gjeng av dere kommer hjem til meg og raserer litt ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
noen som vet om han dukker opp på forumet en gang?  ;p

eller hva nicket hans er? :p

Enden har hjulpet han med å registrere seg på forumet. Brukernavnet hans vet jeg ikke hva er. Får vel heller ikke kontakt med enden for å få vite det, da han sannsynligvis sitter under solen i Spania nå :cool: noen som har det... :(

Endret av Audioslave
Lenke til kommentar
noen som vet om han dukker opp på forumet en gang?  ;p

eller hva nicket hans er? :p

Enden har hjulpet han med å registrere seg på forumet. Brukernavnet hans vet jeg ikke hva er. Får vel heller ikke kontakt med enden for å få vite det, da han sannsynligvis sitter under solen i Spania nå :cool: noen som har det... :(

Kan vel være like greit om han er anonym på dette forumet.

 

Litt kjedelig og poste et sted og alle sitter å tenker : Heisann der har vi kevin jo.

Og det vil mest sannsynlig stadig komme komentarer til det.

 

La ham nyte maskinen sin i fred :)

Og heller la ham komme til oss om han vil si noe om saken.

 

Uansett så er dette helt utrolig og må bare si at dette var veldig uventet å se. Tatt dagens samfunn i betraktning.

 

Men må igjen si at all den varme følelsen forsvant litt igjen da jeg så hvordan enkelte behandlet l4r5 i hans post, angående pc for hans sønn. :no:

 

Men han virket til å ta det på en voksen måte og holdt seg rolig. Får bare håpe han ikke ble såret av det. En del mennesker ville nok ha tatt sånt ganske til seg når personlig informasjon blir dratt frem og latterliggjort offentlig på et så stort forum som dette.

 

Men nok offtopic.

 

Gratulerer med ny maskin Kevin! Slit den med helsen! :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...