Gå til innhold

Giverglede på forumet: Del to


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skikkelig bra, takk til alle som bidro..

 

Si meg, var dette samme saken som den som har vært postet her inne på forumet??

 

Håper det blir flere av disse sakene framover, bare alle husker at dette er noe de gir av egen fri vilje, så ingen føler seg presset til å donere.

Vi har hatt to forskjellige saker på gang, den andre finner du her:

http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=288852&hl=

Lenke til kommentar
Skikkelig bra, takk til alle som bidro..

 

Si meg, var dette samme saken som den som har vært postet her inne på forumet??

 

Håper det blir flere av disse sakene framover, bare alle husker at dette er noe de gir av egen fri vilje, så ingen føler seg presset til å donere.

Det har vært to sånne saker her i det siste, dette var den første. Men tanken har jo slått meg at dette kunne gjøres noe oftere, av de delene man bare har liggende :D

 

Jeg er villig til å ordne et forum der vi kan legge inn deler som vi ikke har bruk for. Dette kan sendes til den person, av en kjerne på forumet som er nærmest. Denne personen kan sette sammen og levere. Jeg kan selv administrere dette, da jeg for tiden ikke har så mye å gjøre.

 

Ellers vil jeg si takk til alle som bidro med deler til denne saken! Kan i hvertfall love dere at det var en stk fornøyd gutt som overtok pcen :D

Lenke til kommentar
Skikkelig bra, takk til alle som bidro..

 

Si meg, var dette samme saken som den som har vært postet her inne på forumet??

 

Håper det blir flere av disse sakene framover, bare alle husker at dette er noe de gir av egen fri vilje, så ingen føler seg presset til å donere.

Vi har hatt to forskjellige saker på gang, den andre finner du her:

http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=288852&hl=

Ja den saken leste jeg og syntes var litt dum. Men jeg synes det er flott at tilogmed butikker stiller op pmed utstyr. Mens jeg leste den tittet solen opp også, mens jeg hørte på Morrowind theme, som er en ganske munter sang som får det hele til å bli enda mer rørende.

Lenke til kommentar
Skikkelig bra, takk til alle som bidro..

 

Si meg, var dette samme saken som den som har vært postet her inne på forumet??

 

Håper det blir flere av disse sakene framover, bare alle husker at dette er noe de gir av egen fri vilje, så ingen føler seg presset til å donere.

Det har vært to sånne saker her i det siste, dette var den første. Men tanken har jo slått meg at dette kunne gjøres noe oftere, av de delene man bare har liggende :D

 

Jeg er villig til å ordne et forum der vi kan legge inn deler som vi ikke har bruk for. Dette kan sendes til den person, av en kjerne på forumet som er nærmest. Denne personen kan sette sammen og levere. Jeg kan selv administrere dette, da jeg for tiden ikke har så mye å gjøre.

 

Ellers vil jeg si takk til alle som bidro med deler til denne saken! Kan i hvertfall love dere at det var en stk fornøyd gutt som overtok pcen :D

Vi får organisere oss for denne mannen: :xmas:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...