Gå til innhold

Datadeler som gis bort - Les reglene, KUN lister, IKKE svar!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gir vekk ett ubrukt Yeong Yang Cube Case kabinett. Det er stort og tungt, men du får vidunderlig plass til alt du vil. Kan se noen bilder her. Hentes i Bergen.

 

Om noen skulle kunne bruke det gir jeg også vekk:

De tre siste er ganske gamle, har ikke brukt dem på en stund så går ikke god for om de fungerer.

Endret av Estel
Lenke til kommentar

Nå heter denne gruppa "gis bort", men kan jeg være så frekk å bruke den til bytte?

Jeg har vannkjølingsblokk med plass til 3 vifter, som jeg forøvrig fikk av en snill bruker fra denne gruppa. :)

Blokka er etter hva jeg skjønner av god kvalitet, etter det Google forteller meg tror jeg det er fra dette kittet.

Jeg tenkte å bruke sommeren til å få satt sammen dette, men mitt Fractal Define r4 har kun plass til radiator med 2 vifteplasser. Noen som ønsker å bytte radiator? 3, mot 2?

Jeg orker ikke å drive med post osv, så vi kan frem til Søndag møtes i Sarpsborg distriktet, etter søndag kan vi møtes i Oslo (flytter).

Lenke til kommentar

Nå heter denne gruppa "gis bort", men kan jeg være så frekk å bruke den til bytte?

Jeg har vannkjølingsblokk med plass til 3 vifter, som jeg forøvrig fikk av en snill bruker fra denne gruppa. :)

Blokka er etter hva jeg skjønner av god kvalitet, etter det Google forteller meg tror jeg det er fra dette kittet.

Jeg tenkte å bruke sommeren til å få satt sammen dette, men mitt Fractal Define r4 har kun plass til radiator med 2 vifteplasser. Noen som ønsker å bytte radiator? 3, mot 2?

Jeg orker ikke å drive med post osv, så vi kan frem til Søndag møtes i Sarpsborg distriktet, etter søndag kan vi møtes i Oslo (flytter).

Hva med å lage en egen tråd som heter " Datadeler Byttes" ?
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Litt av hvert:

 

AMD Athlon 64 x2 3800+ CPU på ett DFI Lanparty hovedkort (S939) og 2 GB RAM, komplett montert med en eller annen zalman kopper kjøler - Har null ebalasje til dette, så ta med en stor antistatisk pose.

 

IDE DVD Brenner av ukjent merke? NEC? (originalt beige, men noe amatørmessig sprittusjet svart :D)

 

POV Geforce 7800GT PCI-E kort der vifta har vært demontert. Trenger nye thermal pads til GPU/minne.

 

Sound Blaster Audigy (ISA?)

 

EISA synergy II -32 (AGP?)

 

Ubrukt stock kjøler til en Intel Core 2 Quad Q6600

 

ABIT HK NF7-s med en AMD XP 2500+ Barton og en 1/2 GB RAM brikke på.

Er en eller annen custom kopperkjøler på det og som bare mangler en 92mm(?) vifte. AGP, så passer fint med EISA kortet :p

 

CH flight stick pro - 15 pin port edition (Meget pen å se til, men den er eldgammel - den ble brukt til å spille X-Wing og TIE-Fighter, for å si det slik :D )

 

Alt gis bort til første mann eller kvinne som ser seg villig til å hente det. Har ingen grunn til å tro at det ikke fungerer, men skal ikke si det har vært skrudd på på lenge, så ingen garantier.

 

MÅ hentes i Stavanger/Forus området før Lørdag 6 Juli, da jeg ikke er intressert i å bruke tid/krefter på å sende det av gårde i posten. Det er enten en av dere eller el-returen på nærmeste El-Kjøp.

Endret av MrLee
Lenke til kommentar

Jeg har et kabinett av merket NZXT tempest evo som gis bort (se link)
http://www.dustinhome.no/product/5010486985/nzxt-miditower-tempest-evo-window-atx-black/?utm_campaign=prisjakt&utm_source=prisjakt.no&utm_medium=pricecompare&utm_content=1133

Alle vifter sitter på, gis bort pga jeg har ikke bruk for det siden jeg har kjøpt et nytt kabinett.

Kan hentes i Halden området (østfold) Den som tar det kan også få med disse lysene:
http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=635590, men jeg har bare en meter.

Endret av Ownbeef
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Ikke akkurat en data del, men har en defekt laptop jeg skal kaste.. Lurer derfor på om noen har bruk for Windows 7 Home Premium OA lisensen?

Maskinen er forøvrig en HP Pavilion G7-1210eo.. men denne er alt av brukbare deler plukket ut av ;)

 

Første man som sender meg en pm, og spør om lisensen skal få koden tilsendt ;)

Lisens merket blir deretter ødelagt, så ingen andre får tak i denne.

 

Har selv prøvd slike lisenser på andre typer maskiner, med hell.. Men dette var med XP..

Tror man muligens må ringe inn for aktivering ved Windows 7.

 

*Edit*

 

Gitt bort!

Endret av J@9
Lenke til kommentar

Nå har jeg fått litt ting her, så kan jo gi noe tilbake. Har en GX280 (USFF)med P4-prosessor. Det står UIO på den da det var en tidligere universitets-PC. Den hadde sprengte kondensatorer, men er reparert.

 

Mangler:

* Minne (2x DDR2)

* Harddisk (1x 3.5" SATA)

* Skjermkort (har innebygget skjermkort m/VGA, støtter low profile PCIe)

* DVD-leser (slimline IDE)

* SATA-kabel til harddisk

 

Ellers tror jeg ikke det mangler noe. Denne er strålende til f.eks en liten server da den er relativt stillegående og veldig liten. Booter fra USB.

 

Han hentes i Bærum. Jobber veldig varierende tider, men send PM for avtale! :-)

 

EDIT: Si også hva du skal bruke den til! :-)

Endret av konduktans
Lenke til kommentar

Jeg gir bort bort utstyret jeg hentet i høst pga jeg skal flytte og har ikke samme plass som tidligere.

 

Utstyret er som følgende:

  • Gigabyte GA-G33M-DS2R (mATX) Bilde#1, bilde#2
  • Intel Core2Quad Q8400 som sitter påmontert hovedkortet og blir kjølt med en standatd Intel-kjøler
  • 2 x 2GB Geil DDR2 minne (PC2-6400, timing 5-5-5-15) Bilde
  • 2 x 1GB Corsair DDR2 Minne (PC2-6400, timing 4-4-4-12) Bilde
  • Sapphire Radeon HD4850, 512MB RAM PCI-E påmontert ny kjøler. Original medfølger. Bilde#1, bilde2, bilde#3
  • Intel Pentium E2160 m/ standard kjøler Bilde#1, bilde#2
  • HP stasjonær maskin. Intel Pentium P4 @3 GHz, 2 GB RAM, Wifi-kort og mer. (Uten harddisk) Bilde

Ser ut til at alt blir hentet ganske snart.

 

 

Mvh Faller

Endret av Faller
Lenke til kommentar

Kasse med deler gies bort, deriblandt :

 

5 stk 200gb S-ata disker

3stk 200gb IDE disker

Socket AM-3 hovedkort (trolig defekt, usikker)

Socket 775 hovedkort

Socket 775 dual core prosessor

Diverse ddr2 og ddr3 ram

2stk ATI radeon 4870x2 kort, altså 2 doble kort

2stk 650w psu, den ene er modulær, den andre er noe modefisert

4stk eldre laptopper, alle skal fungere. Maskiner for surfing, musikk ol.

 

+ en masse kabler og dilldall som blir liggende.

 

Ta gjerne kontakt dersom det er noe du trenger. Jeg har det meste.

 

Fredrikstad. Kan bringe innen rimelig avstand mot dieselkroner.

EDIT : Har fremdeles disker og hovedkort !

Endret av Hobbynerden
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...