Gå til innhold

Logitech MX-1000 musen som setter ny standard


Anbefalte innlegg

silklemode on :dribble:

 

logitech har oppgradert mx-700 med laser (20 oppdatering) og batterimåler

 

http://img16.exs.cx/img16/8692/mx-1000.jpg (bilde) :dribble:

 

limt inn anatech forum:

A Description: HIGH PERFORMANCE CORDLESS MOUSE WITH LASER TRACKING :dribble:

PI DATE : JULY 2004

TECHNOLOGY : Fast RF cordless

SYS REQS : IBM or compatible PC,

Windows 98, 2000, Me or XP,

Available USB or PS2 port, CD-ROM drive

Macintosh system - Mac OS X+,

Available USB port, CD-ROM drive

FEATURES : * MX Laser Engine provides 20 x times the tracking power

of optical

* a built-in lithium-ion battery & rapid-charging base station

* Fast RF cordless delivers cordless performance that equals USB

corded connection

* New thumb-button controls include universal page forward and back

buttons and application switch to quickly move between open windows

* Illuminated 4-level batt indicator precisely monitors batt strength

* Wheel tilts for side-to-side scrolling, zoom with a click of the

wheel

* Cruise Control rocker for speed scrolling up and down

* Deep-sculpted thumb support for incredible comfort,

outside finger grips enhance control

PACKAGE CONTENT : * Logitech MX-1000 Laser cordless mouse

* Recharging base station, * CD-ROM with SetPoint SW

* Installation guide, * PS2 to USB adapter

* 240V AC power adapter

 

komplett har en bestilling snarest :yes:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ser bra ut - ser ut som om den har samme trådløse overføringshastighet som MX-700 også, og det er jo supert.

 

MX-700'n min begynner å bli litt (fysisk) sliten nå - gått i bakken et par ganger. Får vel vurdere å bytte den ut med en sånn etterhvert, jeg kommer ihvertfall aldri - selv ikke i spill - til å gå tilbake til trådmus.

Lenke til kommentar

jeg hadde jo ventet på mx-710

som en oppgradering av mx-700 med teknologi fra mx-510

men dette.. :dribble:

måtte bar bestille selvom mx-700 fungerer ok både på jobb og hjemme

 

lurer på kapasiteten på batteriene, mx-700 hadde 1500mhA og ble byttet til først 2100 og siden 2300 så jeg håper på større kapasitet der også :thumbup:

 

20 dager igjen er jo litt mye (finne frem en gammel julekalender??) :!:

må slutter før jeg sikler til tastaturet :D

Lenke til kommentar

Logitech kan virkelig lage mus! Nå kommer virkelig vagets kval! Har lyst på MX 510, MX 700, MX 900 og nå MX 1000!

 

Har Dual Optical på desktop'en og den begynner å bli modne for utskifting, blir vell byttet i en MX 510. Til laptop'en har jeg lyst på en trådløs mus. En kompis har MX 700 og den er NYDELIG. Men MX 900 har jo blåtann så da slipper jeg å koble noe som helst. Hvordan er 900 opp mot 700 i spilling? Hvordan kobles laderen til 700/900? Plugges den i en strøm adapter eller henter den strøm fra usb porten?

Lenke til kommentar
Har Dual Optical på desktop'en og den begynner å bli modne for utskifting.....

Jasså, så du har Dual Optical du også ja :p

 

Min har nå levd i 1,7år, og har manglet "pads" i 4 mnd, begynner å bli groper etter fingrene :!:

 

Håper at de nye musene til Logitech holder samme kvalitet.

 

(hva med Dual Laser? litt 0verkill?)

Lenke til kommentar
Min mx700 er også helt utslitt, logoen på toppen av musen er ikke lenger synlig å der jeg plaserer fingrene har musen fått en mørkere farge, med andre ord: godt brukt

Hehe - akkurat sånn har min begynt å bli også :)

 

Synes det hele høres svært rart ut. Hvorfor skal de lansere en trådløs mus med laser! Den må jo spise batteri og de eksisterende trådløse musene deres kan ikke akkurat skryte av batteritiden. :shrug:

Spiller jo liten rolle siden basestasjonen også er lader for musen - man bytter jo ikke batterier på denne serien siden den er utstyrt med oppladbare.

 

Om den holder tre døgn eller tjue døgn uten lading er jo irrelevant; jeg setter min MX700 i basestasjonen hver gang jeg er ferdig med PC'en for dagen og har aldri gått tom.

Endret av Shimano
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Logitech kan virkelig lage mus! Nå kommer virkelig vagets kval! Har lyst på MX 510, MX 700, MX 900 og nå MX 1000!

 

Har Dual Optical på desktop'en og den begynner å bli modne for utskifting, blir vell byttet i en MX 510. Til laptop'en har jeg lyst på en trådløs mus. En kompis har MX 700 og den er NYDELIG. Men MX 900 har jo blåtann så da slipper jeg å koble noe som helst. Hvordan er 900 opp mot 700 i spilling? Hvordan kobles laderen til 700/900? Plugges den i en strøm adapter eller henter den strøm fra usb porten?

mx 900 har jo egen lader/blåtann mottager som er koblet til en usb port, har aldri prøvd å koble 900 direkte, har ikke bærbare med blåtann Snufs :whistle:

 

siden du ikke får lading så tror jeg noe av vitsen er borte :hmm:

Lenke til kommentar
mx 900 har jo egen lader/blåtann mottager som er koblet til en usb port, har aldri prøvd å koble 900 direkte, har ikke bærbare med blåtann Snufs :whistle:

 

siden du ikke får lading så tror jeg noe av vitsen er borte :hmm:

Så laderen tar strøm fra USB porten? Det er jo kjekt for da trenger jeg ikke drive å drasse med meg en egen strømforsyning til musen.

 

Planen med å slippe å bruke basestasjonen var når jeg brukte maskinen på skolen, da har jeg ikke behov for å lade musen og base stasjonen ville bare vært i veien.

Lenke til kommentar
Synes det hele høres svært rart ut. Hvorfor skal de lansere en trådløs mus med laser! Den må jo spise batteri og de eksisterende trådløse musene deres kan ikke akkurat skryte av batteritiden. :shrug:

Har brukt min nesten helt siden fem i dag. Står fortsatt at batteriet i musen her høyt. Dessuten skrur den seg av etter ca. 10 sekunder uten at du har brukt den. Tar heller ikke så veldig lang tid å lade den virker det som.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...