Gå til innhold

Moteplagg du ikke kan fordra?

Suppelars2k

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Sånn hettegenser med litt forhøyning rundt halsen er überdigg å ha på.

Vet ikke om det var ironi eller ikke men det er faktisk det, også er det den mykeste hettegenseren jeg har hatt :love: Pyttsann om den kosta lit mye, mamma betalte halvparten :p

Skrevet
Vet ikke om det var ironi eller ikke men det er faktisk det, også er det den mykeste hettegenseren jeg har hatt :love: Pyttsann om den kosta lit mye, mamma betalte halvparten :p

Det var seriøst ment. Prøvde en lignende en (dog ikke Linderberg), satan den var herlig.

Skrevet (endret)

loka2.jpg

Sånn stil. Jeg synes det ser så jævla fjortis og ekkelt ut. Hva faen er poenget med å blotte den bleike magen sin til hele Oslo? :no:

Hehe.. OG med skrivefeil på toppen :dontgetit: :!:

Endret av AnAnAs
Skrevet
Folk som ikke gidder skifte av seg militærdrakten før de tar bussen til byen, og tror de er tøffe og barske pga. en ussel uniform.

eni med deg ja :yes:

Skrevet
Hva faen er poenget med å blotte den bleike magen sin til hele Oslo? :no:

If you got, then flaunt it :D

Ser kanskje litt fjortis ut, men damn it, i like it!

Skrevet (endret)
Hva faen er poenget med å blotte den bleike magen sin til hele Oslo?  :no:

Hva er det du liker? En hvit, blek mage som henger over buksen? Jeg synes ikke det er så særlig nam, jeg...Går an å overlate LITT til fantasien... :ermm:

Hmm... Den samme jenta kalte meg soss her om dagen bare fordi jeg ikke går med bar mage... yiha, jeg er østkant4lyfe! :p

Endret av AnAnAs
Skrevet
Hva faen er poenget med å blotte den bleike magen sin til hele Oslo?  :no:

Hva er det du liker? En hvit, blek mage som henger over buksen? Jeg synes ikke det er så særlig nam, jeg...Går an å overlate LITT til fantasien... :ermm:

Hmm... Den samme jenta kalte meg soss her om dagen bare fordi jeg ikke går med bar mage... yiha, jeg er østkant4lyfe! :p

jaok, bleike mager er ikke noe særlig å se på, men stilen er ikke dårlig imo. Og det er ikke akkurat mager jeg driver å fantaserer om heller :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...