Gå til innhold

Moteplagg du ikke kan fordra?


Suppelars2k

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ehe, nei det er sant, det tenkte jeg ikke på. Men de på skolen min har ganske rike foreldre så de har iallefall råd til å kjøpe nye klær, men de går i fretex klær selvom  :no:

Så at man har rike foreldre, betyr at man bør svi av f.eks 900 spenn på en bukse? :shrug:

Nei ... de kan kjøpe NYE klær i butikken syns jeg. :yes: ( ikke merke klær men billige, NYE klær på f.eks cubus, HM osv

Endret av Nicklas
Lenke til kommentar
De "hippe" folka som henter klær på Fretex gjør det vell neppe fordi de er praktiske eller at de liker dem. Mer enn at de gjør det fordi vennene dems gjør det, og da er de jo "kule".

 

Stakkars folk. :no:

Jeg kan ikke se forskjellen på at noen kjøper brukt og andre nytt. Det gjør deg ikke til en "stakkars" person. :shrug: Og du kan vel egentlig regne med at de gjør det fordi de liker dem.

Endret av HalTan
Lenke til kommentar
For meg er det det samme hva andre folk har på seg, men det er spesielt ett klesmerke jeg hATEr, og det er J.Lindberg !

Skjønner ikke ossen de kan ta 500 kr for en stakkars t-skjorte ?!

 

Hele saken med merkeklær er at de kan ta mye penger for en ting som ikke er verdt det.. Men har du noen gang prvd noen lindeberg klær? Har en slik t-skjorte og den kosta 400 svenske kroner og er blandt yndlings t-skjortene mine fordi den er så digg å ha på seg. Jeg tenker ikke sånn veldig mye over hva klærne jeg kjøper koster, eller jeg kjøper ikke for dyre ting, men jeg synes det blir for dumt å hate et merke fordi det er dyrt. Det blir akkurat som å hate hennes fordi det er for billig. Jeg kjøepr både billig og dyrt, et bra eksempel på dette er at de to yndlings t-skjortene er en som kosta 70kr og en som kosta 400kr...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...