Gå til innhold

Moteplagg du ikke kan fordra?


Suppelars2k

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

JL solcap (caps med hull i toppen, noe som ofte smitter over på brukeren)

 

"Dressjakke" og en bukse som overhodet ikke passer til (f.eks slitt dongeribukse med beige "striper")

 

Generelt svenskestilen og bærumsstilen. Og "SV-Fakultet stilen" (Også kjent som jeg-tror-det-er-tøft-å-være-radikal stilen)

 

Har ikke ett eneste klesplagg der produsenten av plagget har fått reklameplass.

Synes dress er ok, men man kan vurdere å bytte skjorte+slips med en polo eller en t-shirt (reklameløs) (gå selvfølgelig ikke på skolen i dress da...)

 

Sp+

Lenke til kommentar

Driter stort sett i hva jeg selv (og andre) går i, og er ikke spes glad i å kjøpe klær. Men har da min lille liste jeg og.

 

Ting jeg ikke liker:

Ferdigslitte/hullete bukser

Olabukser med nesten hvite striper (tenker da på de hvor det ser ut som om noen har malt dem med klor)

Store, posete sæggebukser

Solcap (caps uten topp altså)

Stramme, korte t-skjorter (bolerklær?)

buffalo sko

Sossete "pappagutt"-stil

Lenke til kommentar
omfgrolfmanz. Så mye sært her:

 

"liker ikke dress" w00t? Dress er jo konge, det er jo da gutta virkelig tar seg godt ut.

 

"aaw, sosseklær er så huff huff" Jaja, når ble prisen på et plagg synonymt med at plagget faktisk er stygt. Jeg kan gjerne svi av 1000,- på et belte om det virkelig er fett. :whistle:

 

"G-streng" .... KAF?????????????? Det er jo guds gave til kåte mannfolk.

 

--------

Gikk du pa adolf oien eller? ^_^ :p

 

 

Ooook, where to start...

 

Min hatliste:

 

[*]Musikk, dans og drama klesstilen (you know, "jeg fant denne buksa for 10kr pa fretex, og jeg digger den, pluss at jeg MA ga i klaer som ser utrolig faele ut, fordi jeg ikke bryr meg om hvordan jeg ser ut").

[*]Palestinaskjerf (dette faller vel egentlig under musikk, dans og drama seksjonen)

 

++++++++++++

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...