Gå til innhold

Moteplagg du ikke kan fordra?


Suppelars2k

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Steike det er mye jeg hater av klær.

 

Grilldress, han og hun i matchende sådan, trenger jeg si mer !

 

For ikke å snakke om solskrukkede oversminka kjerringer i slutten av 40 årene som skal ut på byen for å realisere seg sjæl iført rosa buksedress og ditto pannebånd. :sick:

 

Eller alle de oppdressa stresskoffertbehengte evig mobiltelefonpratende wannabee-verdensvante faenene du møter i avgangshallen på Gardermoen. Eneste forskjellen på klærne er nyansen av grått.

Lenke til kommentar
Steike det er mye jeg hater av klær.

 

Grilldress, han og hun i matchende sådan, trenger jeg si mer !

 

For ikke å snakke om solskrukkede oversminka kjerringer i slutten av 40 årene som skal ut på byen for å realisere seg sjæl iført rosa buksedress og ditto pannebånd. :sick:

 

Eller alle de oppdressa stresskoffertbehengte evig mobiltelefonpratende wannabee-verdensvante faenene du møter i avgangshallen på Gardermoen. Eneste forskjellen på klærne er nyansen av grått.

Nå er vel faktisk ikke busniess-dresser noen motesak da..

 

 

Men angående grilldressene støttes du fullstendig.. Hvis barna i tre aldere også har matchende grilldresser er det en fin stjerne på verket.. Særlig når de kommer ut av campingvognen. Men mote er vel neppe det heller..

Lenke til kommentar
Men angående grilldressene støttes du fullstendig.. Hvis barna i tre aldere også har matchende grilldresser er det en fin stjerne på verket.. Særlig når de kommer ut av campingvognen. Men mote er vel neppe det heller..

:sick:

 

Noe som heter "sossemote" eller sånn "pappaguttmote"? Uansett.... usj!

Lenke til kommentar
Nå er vel faktisk ikke busniess-dresser noen motesak da..

 

 

Men angående grilldressene støttes du fullstendig.. Hvis barna i tre aldere også har matchende grilldresser er det en fin stjerne på verket.. Særlig når de kommer ut av campingvognen. Men mote er vel neppe det heller..

Oops, leste ikke godt nok. Etter å ha blitt gjort oppmerksom på at det kun er snakk om moteklær:

Dagens Bikini underdel. Nå går "sidestroppene" liksom horisontalt ut til sidene, mens før gikk de i en elegant bue over hoftene og det var faen ta meg mye mere sexy.

Lenke til kommentar

omfgrolfmanz. Så mye sært her:

 

"liker ikke dress" w00t? Dress er jo konge, det er jo da gutta virkelig tar seg godt ut.

 

"aaw, sosseklær er så huff huff" Jaja, når ble prisen på et plagg synonymt med at plagget faktisk er stygt. Jeg kan gjerne svi av 1000,- på et belte om det virkelig er fett. :whistle:

 

"G-streng" .... KAF?????????????? Det er jo guds gave til kåte mannfolk.

 

--------

 

så kommer min liste.

  • Gothklær
  • untr00 metalskjorter (nightwish og etc)
  • Palestinaskjerf og andre klær som har et "statement"
  • raddisklær/punkerstil
  • pannebånd (tidvis)
  • sjarong (eller hva det heter for noe)
  • armyboots (de er VONDE)

Lenke til kommentar

Sånne tettsittende herrebukser... Fordrar ikke slike bukser. Hvær gang jeg skal og handle nye klær kommer de med disse buksene eller bokser me så mye mønster og pryd på at ser ut som jeg skal være med i et sirkus :no: Og desuten er jeg ekstremt tynn så jeg ser ut som en stårk i dem. Må på skate butikker faktisk fordi at jeg må finne noen bukser som er litt vie som er behageli og ha på og som ikke jeg ser ut som en stårk i. Det er ekstremt dyrt der. Det irriterer meg at ikke noen andre butikker tar inn bukser som passer min fasong :cry:

Lenke til kommentar

Jeg HAR boksesko. Til min unnskyldning bruker jeg dem bare når jeg er sur på mamma. Rart, men sant.

Alltid gøy å irritere foreldre med klær.. Kjøpte lindeberg t-skjrote mi bare for å irritere pappa siden jeg var sur på han. Han sa "Bare dumme folk kjøper så dyre klær" og da ble jeg bare mer sur på han så det var nesten så jeg rømte hjem istedet for å være på ferie med dem i gøteborg..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...