Gå til innhold

Handle musikk-CDer online: Hvilke butikker?


stout

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er det smart å kjøpe mange cd'er på en gang fra samme butikk? Eller er det ikke særlig viktig?

6950926[/snapback]

Om det er fra en webshop kan det lønne seg pga frakt kostnader.

6951071[/snapback]

 

På Play.com sendes alle du kjøper hver for seg gratis. Bare du klarer å komme under 200 kr pr CD/DVD/Bok, så slipper du andre utlegg.

 

Over 200 skal staten ha toll og avgifter.... :mad:

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Begynner å bli forelsket i et band nå.. Sunset Rubdown :love:. Jeg har lyst å ha det siste albumet fra dem lovlig. Jeg ser at eMusic og Gemm har det albumet. Så er Gemm greit? Hvor lang leveringstid er det? Er de til å stole på? Må nok vente en til uke før jeg har nye nedlastinger på eMusic så Gemm er foretrukket.

Lenke til kommentar

kjøper stort sett all musikker min gjennom cdon.com, så lenge det der, har veldig mye billige cder der.

noen andre jeg har brukt: cdplanet.no, er som regel litt dyrt, men har også en del import-cder og lignende som du ikke finner andre steder, zailon.no, platekompaniet.no... og et par til som jeg ikke husker...

Endret av Demon_Cleaner
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Skal bestille 4 CD'er og to DVD'er. Sjekket prisforskjellen på platekompaniet.no og cdon.no, resultatet er:

CDON: 670kr inkludert frakt.

PLatekompaniet: 840kr inkludert frakt.

 

Altså: Platekompaniet er mye dyrere enn CDON. Men jeg har fortsatt ikke bestilt varene fordi CDON har begynt med BankID innlogging, noe jeg ikke har skaffet meg :thumbdown:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...