Gå til innhold

Handle musikk-CDer online: Hvilke butikker?


stout

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vet ikke om dette er helt rette stedet å spørre på, men det er jo delvis det.

 

Etter å ha søkt rundt i diverse platebutikker som har blitt annonsert i denne tråden, og google, har jeg fortsatt ikke funnet det jeg leter etter...

 

Så da henvender jeg meg til dere, mektige forumbrukere...

 

 

Er det mulig å få kjøpt soundtracket til "Schpaaa" på CD noen steder?

Eller i det hele tatt?

 

Jeg blir gal, har lett i et par år, og fortsatt ikke funnet.

 

For den saks skyld kjøper jeg gjerne brukt, så lenge den er i god stand og ikke hakker for mye.

Lenke til kommentar
Frakt til alle land de sender til (det vil stort sett si Europa) er inkludert i prisene, så prisen du ser (+ evt mva og fortollingsgebyr hvis cd eller dvd koster over NOK200) er prisen du betaler.

5041286[/snapback]

Er det slik at grensen er på 200NOK? Bestilte en gang en DVD til £ 16,99 fra play.com og da var kursen høy og i norske kroner tilsvarte det 202 kroner. Jeg fikk ikke noe ekstragreier. Var de greie med meg eller er grensen for eksempel £ 17.00 i stedet for 200 NOK?

 

Hvis grensen ikke var 200 NOK så skulle jeg gått litt mer bananas ja! :p

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 3 uker senere...
Frakt til alle land de sender til (det vil stort sett si Europa) er inkludert i prisene, så prisen du ser (+ evt mva og fortollingsgebyr hvis cd eller dvd koster over NOK200) er prisen du betaler.

5041286[/snapback]

Er det slik at grensen er på 200NOK? Bestilte en gang en DVD til £ 16,99 fra play.com og da var kursen høy og i norske kroner tilsvarte det 202 kroner. Jeg fikk ikke noe ekstragreier. Var de greie med meg eller er grensen for eksempel £ 17.00 i stedet for 200 NOK?

 

Hvis grensen ikke var 200 NOK så skulle jeg gått litt mer bananas ja! :p

5722379[/snapback]

 

jeg har faktisk fått leveranser fra play.com merket "gift" før. var veldig keen på masons pink floyd-book, og gav egentlig blanke i at den kostet 250 kr. veldig spent på om den skulle slippe gjennom, og da den kom hadde de merket pakka med gift for meg. vet ikke om dette er noe de pleier å gjøre, men de har i alle fall gjort det begge gangene jeg har prøvd. verdt å forsøke, i og med at det forhøyer tollgrensa til 1000,-. burde funke greit å sende en mail til kundekontakten deres også, forsåvidt.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 2 måneder senere...
Hvis du er ute etter cd'er som er vanskelig å få tak i, vil jeg annbefale www.cdplanet.no

 

Der finner du det meste! Leveringstiden er ikke den beste men du får i alle fall tak i varene der  :D

5512659[/snapback]

Skulle ønske dette var sant, men dessverre... De lister opp 1000-vis av titler, men må ikke innbille oss at noe av dette er tilgjengelig! Jeg har erfart dette så mange ganger nå, at jeg burde egentlig ha lært lenge før jeg faktisk gjorde det... Det ender bestandig med at en må vente og vente og vente - helt til du får beskjed om at tittelen ikke kan skaffes. Eller kanskje du får beskjed om at varen er restnotert i Tyskland, Japan, USA etc, men pga av lang leveringstid sletter de ordren din. Da kan du prøve å bestille igjen - for så å oppleve det samme. Det nytter virkelig ikke! Unntaket er kanskje enkle titler som f.eks er hentet fra Topp 20 / 40, men disse lønner det jo også å bestille andre steder som er MYE billigere! Nei, hold dere langt unna disse!

Lenke til kommentar
Frakt til alle land de sender til (det vil stort sett si Europa) er inkludert i prisene, så prisen du ser (+ evt mva og fortollingsgebyr hvis cd eller dvd koster over NOK200) er prisen du betaler.

5041286[/snapback]

Er det slik at grensen er på 200NOK? Bestilte en gang en DVD til £ 16,99 fra play.com og da var kursen høy og i norske kroner tilsvarte det 202 kroner. Jeg fikk ikke noe ekstragreier. Var de greie med meg eller er grensen for eksempel £ 17.00 i stedet for 200 NOK?

 

Hvis grensen ikke var 200 NOK så skulle jeg gått litt mer bananas ja! :p

5722379[/snapback]

 

jeg har faktisk fått leveranser fra play.com merket "gift" før. var veldig keen på masons pink floyd-book, og gav egentlig blanke i at den kostet 250 kr. veldig spent på om den skulle slippe gjennom, og da den kom hadde de merket pakka med gift for meg. vet ikke om dette er noe de pleier å gjøre, men de har i alle fall gjort det begge gangene jeg har prøvd. verdt å forsøke, i og med at det forhøyer tollgrensa til 1000,-. burde funke greit å sende en mail til kundekontakten deres også, forsåvidt.

5939232[/snapback]

Bare for å gripe tak i denne, selv om den ikke er ny, bøker er mva-frie, så de blir ikke stoppet uansett pris så sant de er deklarert som bok/bøker.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...