Gå til innhold

Sjekk High-End krava til Doom III i skjermkort.


Windoge

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Syntes det er veldig rart at det er så høye system krav. greit det er bra grafikk osv, men 2 gig med ram er vel å ta i litt?

Kanskje, men hvis spillet klarer å utnytte over 1GB så er det kanskje normalt å skrive 2GB istede for 1,5GB eller liggnende. Vanskelig og si.

nja, de skrev jo 386mb ram da:)

 

Ellers så stoler jeg ikke på PC Gamer, min sys requierments dems stemmer ikke:)

Lenke til kommentar

Klarer å kjøre Unreal2 på en 750mhz amd med 384mb sdram og geforce4 mx på grei oppløsning og grafikk så da klarer jeg vel noe lignenes med maskinen jeg sitter med for hånden nå når det gjelder doom3 og.. blir iallfall null oppgraderinger før doom3 og halflife2 er ute...

 

(specs i profilen)

Lenke til kommentar
Det kan stemme, Jeg regner med de gidder ikke å optimalisere datamaskin for bestemt konfigurasjon for enkelt maskinvarene, på Xbox er det relativt dårlig spec i forhold pc, der går helt fint.

Har du sett kvaliteten på xbox da? De har senket kvaliteten for å oppnå høyere fps, synes jeg leste at de låste den på 60, men kvaliteten er senket.

Lenke til kommentar
Det kan stemme, Jeg regner med de gidder ikke å optimalisere datamaskin for bestemt konfigurasjon for enkelt maskinvarene, på Xbox er det relativt dårlig spec i forhold pc, der går helt fint.

Går fint? tja, skulle likt å se hvor mange som hadde kalt 640 oppløsning på pc at spillet gikk fint.

 

AtW

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9018234

Siden doom 3 kommer 3 august, hvor er beste nettplassen og kjøpe spill fra? Vet faktisk ikke om så mange, gamesmix?

 

www.play.com

 

sjekk her:

 

http://www.play.com/play247.asp?page=title&r=PC&title=103442

 

27.99 pund, tilsvarer 356.7325 Norske kroner.

 

Vel,hmm, du får sikkert ikke spillet i norge for under 499,- på lanseringsdatoen tror jeg.

 

Forøvrig har play.com fri frakt.

Lenke til kommentar

Siden doom 3 kommer 3 august, hvor er beste nettplassen og kjøpe spill fra? Vet faktisk ikke om så mange, gamesmix?

 

www.play.com

 

sjekk her:

 

http://www.play.com/play247.asp?page=title&r=PC&title=103442

 

27.99 pund, tilsvarer 356.7325 Norske kroner.

 

Vel,hmm, du får sikkert ikke spillet i norge for under 499,- på lanseringsdatoen tror jeg.

 

Forøvrig har play.com fri frakt.

Doom III koster 399,- hos Elkjøp.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...