Gå til innhold

Sjekk High-End krava til Doom III i skjermkort.


Windoge

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gleder meg til å teste maskinen min på D3!! Tror det skal gå ganske smurt...

 

Intel Pentium 4 Extreme 3.4Ghz m/8mb cache

2G ram

Geforce 6800 Ultra Cool FX

Termaltake XaserIII m/ Waterchill KT12-L20/220v

 

Forøvring er jeg spent på hvordan skjermen min takler dette spillet?

Eizo 19" LCD FlexScan L795K TCO-03

Lenke til kommentar
...Altså er det viktig å passe på at hver pakke du bestiller fra play (utlandet generelt) ikke kommer på over 200Kr, for hvis de gjør det, er det brått ikke billig lenger.

 

De filmene jeg har bestilt fra Play, har vært merket med "merchandise", og IKKE "gifts", btw.

Bestiller man for mer, deler play opp forsendingen ;) Har ihvertfall gjort det for meg de gangene =)

 

(Jau, veit, veldig off-topic)

Lenke til kommentar
Hvorfor gidde å poste noe så til de grader off topic her??!!

Fordi det var en påstand i denne threaden som jeg ikke helt likte, selv om den ikke samsvarer med topic, så føler jeg meg pliktet å dele mine erfaringer med resten.

Du var nok litt off-topic der du også ja, med å nevne noe helt annet enn topicen. Så, vær så snill, la oss holde dette 100% OT!

;)

Lenke til kommentar

Har en amd2600+ (barton) med 400fsb 512 ddr med lave timing 9700pro radeon og det små lagger i 640x480 @ medium, men føler ikke at det har noe å si for spill opplevelsen ettersom det ser veldig bra ut i lav oppløsning.

Spillet er sinsykt skummelt, så pass på å gå på dass før du spiller det! Veldig mange zombier som sniker seg bak deg og prøver å dra til deg med en skiftenøkkel etc :>

Lenke til kommentar
Har en amd2600+ (barton) med 400fsb 512 ddr med lave timing 9700pro radeon og det små lagger i 640x480 @ medium, men føler ikke at det har noe å si for spill opplevelsen ettersom det ser veldig bra ut i lav oppløsning.

Spillet er sinsykt skummelt, så pass på å gå på dass før du spiller det! Veldig mange zombier som sniker seg bak deg og prøver å dra til deg med en skiftenøkkel etc :>

Klokk cpu og skjermkort så burde du få litt bedre ytelse, ser ikke bortifra at 800x600 skal gå greit.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...