Gå til innhold

Sjekk High-End krava til Doom III i skjermkort.


Windoge

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er så jævlig lei av hypen rundt Doom 3.  Ser ikke noe mer spektakulært ut en mye annet der ut.  Er ikke gameplayet bra, får en jo enten grine eller le av det hele (det er jo det som teller, ikke pen "pakning").

Enig.

 

Bortsett fra grafikken ser jeg ikke hva som er så voldsomt spesielt med dette spillet.

 

Gameplayet ser ikke noe mer spesielt ut fra alle andre "vanelige" FPS spill, i tillegg til at Doom III bare har en multiplayer som tar 4 personer per game uten COOP mode heller.

 

Ellers ser gameplay, AI, osv, ganske normalt ut.

 

 

Half-Life 2 der i mot vil jeg ha på grunn av god grafikk, i tilegg til at alle filmene fra spillet så langt har gitt meg en god indikasjon alt spillet har å tilby meg. Når jeg tenker over det så har Doom III såvidt noen gameplay filmer å tilby.

Hva F*** er det du er eing i her egentlig? Det er jo du ^Th0mas^ som ligger og hyper her hele tiden. Lager til stadighet nye tråder om dette spillet, så du kan ikke være enig med boosting, og vist du er enig, så kan du slutte og lage alle disse doom 3 trådene ;)

Lenke til kommentar
sånn som half life 2 ?...

Nei, men i Half-Life 2 er det ikke KUN monster.

 

Da varierer det mellom menneskelige motstandere, utenomjordiske motstandere, menneskelige medarbeidere osv..

 

I Doom 3 er man visstnok 1 person som er alene mot alt. Det er ikke satt inn noe AI for å hjelpe deg.

Lenke til kommentar
sånn som half life 2 ?...

...som ikke er et gram mer realistisk IMHO ;)

 

Men han får vel lov til å mene det? :)

 

On-Topic: Har omtrentelig specs til Mid-Range kravet, men det skal nok bli grom grafikk og atmosfære for det :thumbup:

 

Det er ikke satt inn noe AI for å hjelpe deg.

Og det er forresten helt feil...

Endret av Fury
Lenke til kommentar
Er så jævlig lei av hypen rundt Doom 3.   Ser ikke noe mer spektakulært ut en mye annet der ut.   Er ikke gameplayet bra, får en jo enten grine eller le av det hele (det er jo det som teller, ikke pen "pakning").

Enig.

 

Bortsett fra grafikken ser jeg ikke hva som er så voldsomt spesielt med dette spillet.

 

Gameplayet ser ikke noe mer spesielt ut fra alle andre "vanelige" FPS spill, i tillegg til at Doom III bare har en multiplayer som tar 4 personer per game uten COOP mode heller.

 

Ellers ser gameplay, AI, osv, ganske normalt ut.

 

 

Half-Life 2 der i mot vil jeg ha på grunn av god grafikk, i tilegg til at alle filmene fra spillet så langt har gitt meg en god indikasjon alt spillet har å tilby meg. Når jeg tenker over det så har Doom III såvidt noen gameplay filmer å tilby.

Hva F*** er det du er eing i her egentlig? Det er jo du ^Th0mas^ som ligger og hyper her hele tiden. Lager til stadighet nye tråder om dette spillet, så du kan ikke være enig med boosting, og vist du er enig, så kan du slutte og lage alle disse doom 3 trådene ;)

Kanskje jeg bare ville dele informasjonen jeg finner med alle andre som er hypp på spillet?

 

Som du sikkert ser interesserer det folk.

Lenke til kommentar
Kjøper aldri Doom III bare fordi det er skummelt, skal nok mer enn et dataspill for å skremme meg.

Har du prøvd Alien vs Predator på Directors Cut vanskelighetsgrad, som marine? Det er jaggu meg ett skummelt spill det skal jeg si deg, ble jo fysisk utmattet av å spille det, fordi det var så skummelt.

 

AtW

Lenke til kommentar
Kjøper aldri Doom III bare fordi det er skummelt, skal nok mer enn et dataspill for å skremme meg.

Har du prøvd Alien vs Predator på Directors Cut vanskelighetsgrad, som marine? Det er jaggu meg ett skummelt spill det skal jeg si deg, ble jo fysisk utmattet av å spille det, fordi det var så skummelt.

 

AtW

Og vanskelig!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM
sånn som half life 2 ?...

Nei, men i Half-Life 2 er det ikke KUN monster.

 

Da varierer det mellom menneskelige motstandere, utenomjordiske motstandere, menneskelige medarbeidere osv..

 

I Doom 3 er man visstnok 1 person som er alene mot alt. Det er ikke satt inn noe AI for å hjelpe deg.

sure, du møter på noen medhjelpere i half life 2,men temaet er det samme, utenomjordiske motstandere..

bare så det er sagt, du har nå en medhjelper i doom3.

 

forskjellen er altså at i half life 2 så har du flere medhjelpere til å kjempe mot alt av utenomjordiske fiender, derfor er det altså mer realistisk ?

poenget med doom3 er jo at du skal bli redd, den følelsen får du når du sniker deg i skyggene, ikke når du springer ned gangene med 40medhjelpere.

Lenke til kommentar

Mulig det, men er vel ikke single player delen i HL2 jeg er så hypp på, det er vel mere at spillet lar seg modde i source engine.

 

Doom III har ikke sattset like mye på modding og multiplayer da, men blir vel å teste det. De har faktisk planer om å gi ut en Doom III demo rett etter utgivelse.

Lenke til kommentar
Er så jævlig lei av hypen rundt Doom 3.   Ser ikke noe mer spektakulært ut en mye annet der ut.   Er ikke gameplayet bra, får en jo enten grine eller le av det hele (det er jo det som teller, ikke pen "pakning").

Enig.

 

Bortsett fra grafikken ser jeg ikke hva som er så voldsomt spesielt med dette spillet.

 

Gameplayet ser ikke noe mer spesielt ut fra alle andre "vanelige" FPS spill, i tillegg til at Doom III bare har en multiplayer som tar 4 personer per game uten COOP mode heller.

 

Ellers ser gameplay, AI, osv, ganske normalt ut.

 

 

Half-Life 2 der i mot vil jeg ha på grunn av god grafikk, i tilegg til at alle filmene fra spillet så langt har gitt meg en god indikasjon alt spillet har å tilby meg. Når jeg tenker over det så har Doom III såvidt noen gameplay filmer å tilby.

Hva F*** er det du er eing i her egentlig? Det er jo du ^Th0mas^ som ligger og hyper her hele tiden. Lager til stadighet nye tråder om dette spillet, så du kan ikke være enig med boosting, og vist du er enig, så kan du slutte og lage alle disse doom 3 trådene ;)

Kanskje jeg bare ville dele informasjonen jeg finner med alle andre som er hypp på spillet?

 

Som du sikkert ser interesserer det folk.

Men da kan du ikke være enig at du han er lei hypen rundt doom 3.

 

Fett nok at du kommer med info altså, det var bare så stor selvmotsigelse.

 

Gleder oss gjør vi ivertfall alle sammen :w00t:

Lenke til kommentar

Nja, ikke vær SÅ bekymrede... jeg kjørte en alpha av Doom3 på en Ti4600, det gikk ikke SÅ dårlig ;-)

 

men tror jeg satser på Xbox versjonen for å være sikker på å få spilt det ok :-/

 

 

og til han duden som ikke lar seg skremme av spill..

prøv Fatal Frame til XboX, mørkt rom, alene i ett stort hus midt på vinteren med masse lyd..

Lenke til kommentar

Av egen erfaring er ikke det noe som tilsier at Doom III skal være vanskelig å modde. Devs har gått hardt ut og understreket at modding skal være "drit enkelt" ;)

Samtidig at Editore'en er innebygd i spillet, og at du slipper BSP prosessering peker ting på at det blir heftig modding i fremtiden :thumbup:

 

PS: Som sagt, jeg har også egen erfaring :)

Lenke til kommentar
Nja, ikke vær SÅ bekymrede... jeg kjørte en alpha av Doom3 på en Ti4600, det gikk ikke SÅ dårlig ;-)

 

men tror jeg satser på Xbox versjonen for å være sikker på å få spilt det ok :-/

 

 

og til han duden som ikke lar seg skremme av spill..

prøv Fatal Frame til XboX, mørkt rom, alene i ett stort hus midt på vinteren med masse lyd..

Mener å ha hørt at alphaen hadde enda større systemkrav også.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...